Posted 3 Jan 2012 · Report post salut.am si eu nevoie de niste sfaturi cu privire la schimbul flanselor de la amortizor fata la un v40 an 2000...as dorii sa stiu daca exista diferenta intre cele care au specificatie pt cutie manuala si cele pt cutie automata,a doua problema este daca pot schimba tot sistemul de flanse cu unul dupa 2001 pt ca asta care il am mi se fare foarte fragil..am schimbat de doua ori pana acum flansele si rulmentul,sistemul pe v-ul meu este acela cu rulmentul acela mic din plastic(atasez niste poze cu flansa ,rulmentul si talerul) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2012 · Report post Salut,nu poti schimba cu sistemul dupa 2001 deoarece difera. Cauta niste rumenti de calitate si nu vei mai avea probleme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2012 (edited) · Report post lik2008 daca ai putea sa-mi dai mai multe detalii la ce anume difera...si apropo trebuie facut unghiul de fuga daca schimb flansele de amortizor?flansele pe care le-am avut au fost scantech si rulmentul de sarcina original volvo..acum vad ca sunt diferite coduri pt flanse dar ca forma arata identic..care e diferenta? Edited 3 Jan 2012 by ramiro Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jan 2012 · Report post Teoretic una e pt. cutie manuala si una pt. cutie automata. Practic sunt ambele identice. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jan 2012 · Report post NU Trebuie facut unghiul de fuga daca schimbi flansele. Multi vand in cutiuta albastra frumos colorata,dar putine din ele sunt pe Original.Majoritatea au doar eticheta lipita! Si schimba doar rulmentii ca astia is problema,nu flansele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jan 2012 (edited) · Report post sigur flansele se duc pt ca se misca cauciucul ala in interior cand le schimbam...rulmentul l-am luat de la Midnight Caller deci este original(apropo alex zilele asta o sa mai iau unul..na..il schimb la cateva luni )..eu ma gandesc sa nu fi incurcat amortizoarele cand le-am inlocuit..difera ceva la amortizoare in functie de anul de fabricatie?si cum va sta voua capatul de la amortizor(cel unde se prinde piulita si iese in flansa) pt ca la mine sta usor inclinat spre interiorul masinii..e ok? Edited 4 Jan 2012 by ramiro Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2012 · Report post Si eu am schimbat de 2 ori rulmentii astia. Dar a 2-a oara, i-a strans cu pistolul pneumatic, si de atunci nu mai am probleme. Eu as intreba altceva, poate sa-mi spuna cineva daca se pot inlocui rulmentii aia cu rulmenti axiali cu role sau bile (de metal)? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2012 · Report post Spuneti-mi va rog, cum se manifesta bataia daca e rumentul de la flansa dus. Eu am schimbat bieleta antirului, pivotul pe partea stanga si de atunci am o bataie de tonalitate grava/joasa, ca si cum ar fi fier pe fier la gropi/denivelari mai mari. La denivelari mici nu se aude batatia aceea. Cand bate se simte si in pedala de ambreiaj. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2012 · Report post 99% bucsele de bara stabilizatoare, parere mea... E sunetul de "lighean lovit in fund"... nu ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2012 · Report post 99% bucsele de bara stabilizatoare, parere mea... E sunetul de "lighean lovit in fund"... nu ? Ceva degenu, se cam leaga ce spui tu ca se aude cum ar da ceva in caroserie. Asta numai decand am schimbat bieleta antiruliu, probabil ca bieleta veche cum era mai "moale" nu se auzea asa tare, acuma cu bieleta noua se misca mai tare bara stabilizatoare. Pe dreapta nu se aude pocul acela grav, doar troncanit in denivelari. SIngura problema ca nu se vede nimic la bucsele de la bara cand m-am uitat zilele trecute, trebe sa le desfac sa vad exact. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2012 · Report post Pai mai simplu este (din pacate) sa demontezi ambele bielete antiruliu de la prinderea in bara, si sa misti cu mana de bara stabilizatoare... Eu de exemplu tot asa aveam un troncanit la cealalta masina (Smart) si dupa ce mi s-a dat diagnostic "clar" de bieleta a/r defecta, cand am dat s-o schimb, bara mea stabilizatoare avea joc 2mm sus-jos in bucsi !!! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2012 · Report post Pai mai simplu este (din pacate) sa demontezi ambele bielete antiruliu de la prinderea in bara, si sa misti cu mana de bara stabilizatoare... Eu de exemplu tot asa aveam un troncanit la cealalta masina (Smart) si dupa ce mi s-a dat diagnostic "clar" de bieleta a/r defecta, cand am dat s-o schimb, bara mea stabilizatoare avea joc 2mm sus-jos in bucsi !!! Am sa incerc pe weekend. Mersi pentru informatii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2012 · Report post coduri originale pt flansa si rulment pt v40 an 02.2000 1.8 benzina poate sa-mi ofere cineva ?poate le-am gresit eu cand le-am comandat si nu pun ce trebuie... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2012 · Report post Rulment : 30875399 Flansa : 30616824 poza a 2 a postata de tine. Eu cand am cautat cel mai usor le am gasit aici. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2012 · Report post este vreo diferenta intre cele doua tipuri de flanse...?atasez poze..una dintre ele (prima)are niste nervuri spre interior...cele originale care le-am schimbat sunt cele din a doua poza..si cele care sunt acum pe masina sunt cele din prima poza(cu nervura acea in interior...am uitat sa mentionez ca in ambele parti am gasit arcurile rupte,nu ambele o data,intai a cedat unul si dupa o perioada celalalt si le-am inlocuit cu unele sh,e diferneta de marime si la arcuri?..si vreau o recomandarela flanse.cele care sunt acum montate sunt scantech..nu cred ca sunt asa calitative pt ca au cedat foarte repede..ce imi recomadati?sachs,lemforder sau boge? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2012 · Report post revin cu rugamintea ca cineva sa imi explice ce sunete se aud cand e rulmentul de la flansa e dus. La mine se aude un poc (fier pe fier) destul de puternic cand iau o groapa mai adanca. Se aude mult mai tare pocul respectiv daca iau groapa cu frana sau daca iau groapa cu roata virata spre stanga (problema e tot la roata stanga). In rest la denivelari mici nu e nici o problema. Dupa sfatul nu MC am testat bara stabilizatoare si nu am nici o problema acolo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2012 (edited) · Report post La viraje, mai ales cand le faci pe loc, la finalul cursei volanului, se aude un zgomot infundat. Si e posibil sa simti si la mana, Dar zgomote pot aparea si de la capetele de bara de la bieleta de la bara stabilizatoare.Suna a naibii de tare, si nu poti crede ca zgomotul e de acolo. Am patit-o si eu.Avea joc capul ala de bara, dar zgomotul parca era de la un baros...... Ridica masina pe cric, si vezi daca la rece poti observa de unde vine zgomotul. Edited 29 Jan 2012 by sfc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2012 · Report post Bieleta antiruliu si capul de bara sunt noi. Pivotul de jos este nou. Daca misc de volan stanga dreapta se aude, cred, acel poc din partea stanga. La finalul de cursa al volanului nu aud nimic suspect. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2012 · Report post zgomotul trebuie sa se auda mai sus spre capatul amortizorului...la mine tot asa se aude fier pe fier...si este dusa si flansa si rulmentul...zgomotul ala de "fier pe fier"se aude din cauza ca atinge axul amortizorului de taler..daca mai mergi asa mult cu ea risti sa schimbi si talerul de la amortizor si costa cam 350 de lei numai ala...atasez o poza cu talerul sa-ti faci o idee... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2012 · Report post Eu ziceam de bieleta de la bara de stabilizare. Ia sistematic la control partea aia. Eu am umblat 2 zile la service, si totul a fost ...Ok , nimeni nu si-a dat seama ce bate, ca sa observ in fata bloculu, ca e desfacuta roata ..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2012 · Report post @Ramiro: Nu costa 350 de lei talerul, ci 190 de lei, de la Lemforder... Nu mai dezinforma lumea 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2012 · Report post @Ramiro: Nu costa 350 de lei talerul, ci 190 de lei, de la Lemforder... Nu mai dezinforma lumea Spune-mi te rog un pret la un rulment si daca exista mai multe modele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2012 · Report post Pentru modelul tau, flansa de la Lemforder costa 300RON, si vine cu tot cu rulment din cate vad... 190RON este flansa pentru modelul lui ramiro (>2000) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2012 · Report post @Ramiro: Nu costa 350 de lei talerul, ci 190 de lei, de la Lemforder... Nu mai dezinforma lumea Talerul unde este situat si ce rol are? banuiesc ca nu este acelasi lucru cu flansa. La amortizoarele spate flansele vin cu tot cu bucsi sau trebuie cumparate separat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2012 · Report post Talerul superior = Flansa = "chestia" care iese din contra-aripa, si are 3 suruburi de prindere, si prin care trece axul superior al amortizorului. La amortizoarele spate, flansele vin cu tot cu bucsi. Share this post Link to post Share on other sites