pirjol_adrian

Nu porneste - volvo s40 - "breaking fail stop safety"

20 posts in this topic

Buna seara,

Am si eu o problema cu un volvo s40 2005 1.6 benzina, am pornit masina si dupa 50m de mers sau aprins mai multe becuri semnu exclamarii rosu, acel semn rosu de frana cu semnu exclamarii in el, ABSul, nam mai avut acceleratie si o tendinta pronuntata de decelerare probabil frana de motor cum a taiat acceleratie mam speriat si am oprit motorul cand am vrut sa il repornesc na mai mers nici un sunet zgomot nimic am verificat lichidul de frana si era mai scazut nivelul si am recompletat si tot nimic acum imi da eroarea "breaking fail" "stop safety" asta cu cheia in pusa pe contact nu stiu ce pozitie e II sau III iar cu cheia in pozitia I sau II scrie ceva de imobilizare manuala nu mai stiu exact oricum ceva de genu. Am scos bornele am asteptat si 30 min si cu cheia scoasa si cu toate combinatiile si nimic de la ce poate fi.

Edited by pirjol_adrian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acumulatorul in ce stare e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos bornele am asteptat si 30 min si cu cheia scoasa si cu toate combinatiile si nimic de la ce poate fi.

Fii mai explicit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este de la lipsa comunicatie CEM(calculator central) cu ECM(calculator motor) .

Pt a confirma spusele mele trebuie sa pui contactul pe II, apesi si ti apasat butonul READ de pe maneta de semnalizare si apesi de 2 ori succesiv butonul de ceata spate . Faci asta pana iti pare in bord CHECKING DTCS dupa care apesi pe READ si notezi ce scrie pe ecran, daca scrie ECM NOT CHECKED inseamna ca este o problema la ECM, fie lipsa de comunicatie (mufa oxidata sau fire intrerupte) fie calculator motor defect .

Succes la diagnosticat .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru ajutor.Ma duc sa incerc varianta lui carcotas_sef si bateria,sa fiu sincer cred ca e in stare buna n-am verificat-o

Edited by Vita_Fresh
Scriere incorecta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat varianta ta de verificare Bogdan (scuza-ma ca te-am botezat mai sus fara intentie) inutil nu scrie nimic, nu apare nimik si bateria pare ok,farurile merg,totul merge.

Mai multa atentie la scris pe viitor!

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica nu apare CHECKING DTCS sau nu apare ECM NOT CHECKED ?

Apropo, nu are nici o legatura bateria cu problema in cauza .

Mai incearca o data varianta cu READ si ceata spate, incearca pana reusesti pt ca altfel nu ai decat varianta platforma si reprezentanta si aia doare tare la buzunar .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan am vazut pe cateva siteuri diagnoze auto universale ELM327 v1.4, v1.5, si am 4 masini si as vrea sa stiu daca cu ea pot vedea fiecare masina (logan 2005, mercedes sprinter 2008, vw passat 2003, si volvo s40 2005 in cauza) si mai ales daca imi va rezolva problema la volvo. Costa 108lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan am vazut pe cateva siteuri diagnoze auto universale ELM327 v1.4, v1.5, si am 4 masini si as vrea sa stiu daca cu ea pot vedea fiecare masina (logan 2005, mercedes sprinter 2008, vw passat 2003, si volvo s40 2005 in cauza) si mai ales daca imi va rezolva problema la volvo. Costa 108lei

Raspuns simplu, nu prea ai ce face cu "jucaria" aia !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adrian, nici o scula din lumea asta nu-ti rezolva problemele, doar iti indica problema si ai de unde sa incepi, nici o scula de diagnoza nu are maini si nu verifica fizic firele (CAN-ul in cazul tau) .

Daca vrei o scula buna pt toate masinile iti recomand Bosch KTS sau Launch X431 sau Diagun, ambele costa peste 1500E dar merita .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost astazi la service unde am dus masina si dupa cateva ore de asteptat am aflat ca problema este defapt de la cheie. Mecanicul a reprogramat cheia si a pornit, acum am lasat-o la el sa vada daca mai porneste maine dimineata.

@Bogdan iti multumesc pentru tot timpul si ajutorul acordat raman dator ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost astazi la service unde am dus masina si dupa cateva ore de asteptat am aflat ca problema este defapt de la cheie. Mecanicul a reprogramat cheia si a pornit, acum am lasat-o la el sa vada daca mai porneste maine dimineata.

@Bogdan iti multumesc pentru tot timpul si ajutorul acordat raman dator ;)

A reprogramat cheia ? Insemnand ?

Asta vreau sa stiu si eu cum a facut-o :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

A programat cheia de roti. Hai mai pinguinilor coborati din copaci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La masina a fost schimbat contactul nu de mine ci de fostul proprietar, iar cand a reprogramato a avut 3 coduri. A incercat primul cod si nu a mers cand la incercat pe al doilea masina a pornit a fost nevoie sa astept 3 ore pana sal incerce pe al 2-lea iar codul a fost ceva de genul: (numerele sunt fictive pentru ca nu le stiu) "de 7 ori pe inchis, de 3 ori deschis, de 5 ori scoate si baga cheia ..... si asa mai departe" dupa 15 min de apasat pe butoane masina a pornit si acum cu o singura cheie merge masina.

Va multumesc!

pentru ajutorul acordat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La masina a fost schimbat contactul nu de mine ci de fostul proprietar, iar cand a reprogramato a avut 3 coduri. A incercat primul cod si nu a mers cand la incercat pe al doilea masina a pornit a fost nevoie sa astept 3 ore pana sal incerce pe al 2-lea iar codul a fost ceva de genul: (numerele sunt fictive pentru ca nu le stiu) "de 7 ori pe inchis, de 3 ori deschis, de 5 ori scoate si baga cheia ..... si asa mai departe" dupa 15 min de apasat pe butoane masina a pornit si acum cu o singura cheie merge masina.

Va multumesc!

pentru ajutorul acordat.

Vorbim de S40 1.6 benzina model 2005 ? :o

Coduri ?

@Bogdan G - stii ceva de aceste "coduri" si de tehnica asta de a "programa chei" la P1 ?

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roby a explicat Razvan mai sus, a programat cheia de roti si evident dupa aceasta operatiune au coborat pinguinii din copaci .

Eu cred in Mos Craciun (sincer) dar in programat chei de Volvo S40 2004- intr-un service oarecare apasand aleator pe cheie fara nici un tester ........asa ceva numai prin cartile de magie neagra am citit .

Oricum m-am amuzat copios, se chinuie rusii & bulgarii sa faca soft de furat Volvo de ani de zile si nu reusesc sa sparga CEM-ul macar sa poata programa o cheie si vine nea Gica patent, mecanicul iscusit din Sf Gheorghe si reuseste el ce nu au reusit Igor si cu Boris .

Hai sa fim seriosi si sa citim Scufita Rosie ........din nou .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheia de roti e din aluminiu la S40 si nu se poate programa \ reprograma =)) !

@parjol_ardrian - ne pare rau sa iti spunem asta dar....ai fost jecmanit in cel mai penibil mod de catre un "actor".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

am si eu o problema asemanatoare la un 1.6d s-a oprit in mers pur si simplu..cand am dat sa o pornesc iar mi-a aratat breaking fail stop safety. am pornit motorul si a mai mers o perioada fara probleme, dar dupa iar s-a oprit...m-am uitat sub capota si am vazut o mufa iesita undeva aproape de radiator....am pus mufa inapoi si iar a mers fara probleme o perioada....acum iar face...

Am sa incerc varianta carcotasa sa vad poate merge dar va rog sa-mi spuneti si unve as putea sa gasesc un service cu preturi normale.

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta pare o problema de comunicatie CAN sau calc ABS defect, trebuie prima data sa faci o diagnoza dupa care sa inlocuiesti/repari .

PS> mesajul este: BRAKE FAILURE STOP SAFELY . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil ca ai dreptate..am luat titlul din topic pt ca nu stiam exact mesajul :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now