zack

Apa in partea dreapta a pasagerului din fata

111 posts in this topic

Acum cateva zile cand a fost vijelie afara si a plouat la greu m-am trezit cu apa la pasagerul din dreapta soferului. Cred ca au fost lejer 3 litri de apa. Din cate am observat a venit de sub bord....tind sa cred pe la ventilatie. V-ati mai confruntat cu asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam greu să bage apă prin traseul climei, mai degrabă pe la vreun cheder sau pe la trapă, dacă ai şi mai ales dacă-i sunt înfundate orificiile de drenare. Şi pe lângă parbriz ar putea să intre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack, ai trapa la masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am trapa. Azi am desfacut aparatoarea de plastic de la stergatoare. Am bagat jet la spalatorie pe gurile de scurgere ale apei. Am desfacut si "gura" de plastic de la ventilatie care are un cheder. Am gasit foarte mult "mal" la chederul acesta. Cu ocazia asta am curatat si senzorul de aer poluat (AQS) de la clima. Am facut testul cu fum de tigara......dar degeaba. Nu trece pe recirculare aer. Macar acum am codul si imaginea senzorului...pe care vreau sa il inlocuiesc. Pe la parbriz e aproape imposibil. E limit aproximativ 3 luni. Apa a intrat pe undeva de sub bord. Cand aveam parbrizul dezlipit intra de pe sus (pana il rezolvasem provizoriu cu silicon :cursing: ) Nu am vazut nici macar un indiciu ca ar fi intrat pe la vre-un cheder. Tin sa precizez ca toate geamurile erau inchise. Ramane sa vedem daca va mai intra la urmatoarea ploaie....caci la spalatorie n-a intrat nici gram. Oare sa fi crescut nivelul apei asa mult pana a intrat apa pe la ventilator? Sau sa nu fi fost etansa garnitura la gulerul ventilatorului de la clima?

post-621-0-63152800-1326212624_thumb.jpg

post-621-0-36158700-1326212635_thumb.jpg

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi-a intrat acum ceva timp pe la panoul de sigurante .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate sa fi intrat pe sub regleta de plastic care se afla pe plafonul masinii,

de la capota motor, pana la capota portbagaj, daca masina are asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are rigleta de plastic (daca te referi de la cea care pleaca din parbriz in luneta...pe deasupra geamurilor laterale) dar nu vad pe unde pe acolo. Repet...capitonajul de sus nu are semne de apa si nici nu a fost ud cand am investigat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu prea se vede, poate curge pe sub regleta, pe la imbinarea capitonajului interior

dintre plafon si parbriz, care nu se uda, e plastic; trebuie scoasa regleta si pus un mastic

negru Moment fix express pe toata lungimea plafonului, apoi presata regleta un

minut, doua , pana se intareste suficient; pana ai controlat s-a si uscat, dar apa a picurat

numai in zona picioarelor pasagerului, pe scaun nu a ajuns, nu? deci numai pe la imbinarea

de care iti spuneam putea sa curga, si aia e chiar deasupra covorului de cauciuc de la

pasager.

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack apa intra pe la parbriz, a fost prost lipit, prin alta parte nu are pe unde sa intre iar buba asta o are multa lume dupa ce schimba parbrizul la S60/V70/S80 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack apa intra pe la parbriz, a fost prost lipit, prin alta parte nu are pe unde sa intre iar buba asta o are multa lume dupa ce schimba parbrizul la S60/V70/S80 .

Bordul e ud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bordul nu e ud. Parbrizul nu a fost prost lipit. Am stat langa ei cand l-au lipit. Au degresat atat caroseria cat si geamul si au pus un strat mare de solutie de lipit.

Alex, pe acolo imi intra inainte sa imi lipeasca parbrizul. Stiu despre ce vorbesti...exista si posibilitatea asta desi am cheder nou sus la parbriz...+ parbrizul bine lipit. O sa stau cu ochii pe ea cand mai ploua. Mie mi-a dat impresia ca apa a intrat undeva pe dupa iluminatorul de la picioare....in partea dreapta. Dubios....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai spalat motorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Cu ocazia asta am curatat si senzorul de aer poluat (AQS) de la clima. Am facut testul cu fum de tigara......dar degeaba. Nu trece pe recirculare aer. Macar acum am codul si imaginea senzorului...pe care vreau sa il inlocuiesc.

Pe la parbriz e aproape imposibil. E limit aproximativ 3 luni. Apa a intrat pe undeva de sub bord.

......

1. Pe sub parbriz intra sau pe la vreo imbinare, mai ales daca a fost umblat la el, si de curand.. Asigura-te ca e apa si nu alt lichid.. :P (cred ca e totisi apa, la 3l..)

2. Senzorul reactioneaza in primul rand la NOx, poate si monoxid de carbon, poti sa iei unul nou degeaba, nu se testeaza cu fum de tigara sau cu spray cum am mai auzit, daca n-ai un camion langa tine trage un furtun de la evacuarea incalzirii auxiliare ca tot ai facut sa merga pentru ceva.. :D

Edited by Andreos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack, din cate am citit aici despre problema ta, pot trage urmatoarele concluzii: 1.- In Volvo nu ploua ca in Daciile de pe vremuri. Daca luam de buna aceasta afirmatie, inseamna ca e din cauza unei interventii facute la masina. 2.- Corolar.- Apa intra fie pe la parbrizul schimbat, fie pe la chederul schimbat. De multe ori s-a dovedit ca problemele apar in urma unor interventii. Se pare ca la noi, nimic nu se repara perfect, adica elementul reparat/inlocuit nu mai e ca din fabrica. De aici alte necazuri. Asadar, gandeste-te bine ce interventii s-au facut in zona respectiva a masinii si ia-le la rand. Degeaba incerci la spalatorie. Nimic nu e ca vantul acela din noaptea de duminica spre luni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De parcă toată ţara ar trebui să ştie cum a bătut vântul în nu-ş'ce orăşel... ;D

Dudu, nu cumva a fost inundată zona în care dormea maşina şi să-ţi fi intrat apă de la canal? A' dracu' mister, o fi de la capacul motorului... ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacky, ia desfa tu filtrul de polen si vezi daca nu cumva e ud si ala. Daca e, probabil ai scurgerea de la parbriz infundata de frunze si apa a intrat pe la gura de ventilatie neavand pe unde sa se scurga. Just a wild guess...

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am gandit la asta Alex. N-am avut timp sa dau jos nici macar masca bordului care acopera filtru de aer. Daca a intrat pe acolo...sigur o sa se vada deoarece acolo se strange praf. Daca va fi "spalat" praful...e CLAR. Cred ca vineri o sa am timp de ea. Sunt fericit ca acum s-a uscat mocheta...cel putin pana la urmatoarea ploaie. In caz ca au fost infundate gurile de scurgere a apei...cu siguranta sunt desfundate acum. S-a bagat jet de apa la greu. Eu mai am o mica teorie. Unde este motorul ventilatiei...are o gura de jur imprejur de plastic...cu o garnitura jos pentru a nu lasa apa sa treaca. Acolo era foarte multa mizerie. Am curatat dar mi se pare ca nu sta prea fix gulerul pe tabla...cam flencane. Nefacand fata gurile de scurgere...nivelul apei din "bazinul" de la stergatoare s-a ridicat treptat si de aici a ajuns la gulerul care nu venea etans pe tabla rezultand intrarea apei pe la motorul ventilatiei. Asta ar mai fi o teorie. Parbrizul l-am RELIPIT si nu imi intra apa in masina nici cu el dezlipit. Chederul de sus era lipit cu silicon si era ok. Refuz sa cred ca este de la geam deoarece baietii au pus solutia cu latimea in sus (de aprox 3 cm) dupa care au apasat pe parbriz. Este imposibil sa nu se fi lipit bine...mai ales ca s-a degresat la greu atat parbrizul cat si portiunea de caroserie pe care s-a aplicat solutia.

ps: masina a stat 24 h in parcare pentru uscarea solutiei (desi ei mi-au zis ca dupa 6 ore pot pleca deoarece garanteaza solutia cu care lucreaza).

Helm' am intrat cu volvache prin apa peste praguri....cu viteza de 30-40 km/h si n-a intrat gram de apa...practic am fost pentru 2-3 secunde ca o barca pe apa.

ps: masina a avut parbrizul schimbat de fostul proprietar si tin sa va zic ca il lipisera prost de tot. Nici macar n-avea solutie peste tot. Baietii astia mi-au reasezat chederul dintre geam si bord pe care desteptii aia il bagasera sub bord complet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am gandit la asta Alex. N-am avut timp sa dau jos nici macar masca bordului care acopera filtru de aer. Daca a intrat pe acolo...sigur o sa se vada deoarece acolo se strange praf. Daca va fi "spalat" praful...e CLAR. Cred ca vineri o sa am timp de ea. Sunt fericit ca acum s-a uscat mocheta...cel putin pana la urmatoarea ploaie. In caz ca au fost infundate gurile de scurgere a apei...cu siguranta sunt desfundate acum. S-a bagat jet de apa la greu. Eu mai am o mica teorie. Unde este motorul ventilatiei...are o gura de jur imprejur de plastic...cu o garnitura jos pentru a nu lasa apa sa treaca. Acolo era foarte multa mizerie. Am curatat dar mi se pare ca nu sta prea fix gulerul pe tabla...cam flencane. Nefacand fata gurile de scurgere...nivelul apei din "bazinul" de la stergatoare s-a ridicat treptat si de aici a ajuns la gulerul care nu venea etans pe tabla rezultand intrarea apei pe la motorul ventilatiei. Asta ar mai fi o teorie. Parbrizul l-am RELIPIT si nu imi intra apa in masina nici cu el dezlipit. Chederul de sus era lipit cu silicon si era ok. Refuz sa cred ca este de la geam deoarece baietii au pus solutia cu latimea in sus (de aprox 3 cm) dupa care au apasat pe parbriz. Este imposibil sa nu se fi lipit bine...mai ales ca s-a degresat la greu atat parbrizul cat si portiunea de caroserie pe care s-a aplicat solutia.

ps: masina a stat 24 h in parcare pentru uscarea solutiei (desi ei mi-au zis ca dupa 6 ore pot pleca deoarece garanteaza solutia cu care lucreaza).

Helm' am intrat cu volvache prin apa peste praguri....cu viteza de 30-40 km/h si n-a intrat gram de apa...practic am fost pentru 2-3 secunde ca o barca pe apa.

ps: masina a avut parbrizul schimbat de fostul proprietar si tin sa va zic ca il lipisera prost de tot. Nici macar n-avea solutie peste tot. Baietii astia mi-au reasezat chederul dintre geam si bord pe care desteptii aia il bagasera sub bord complet.

Zack baietii au pus solutia de 3 cm dar in afara de degresat au mai dat cu o solutie care se numeste grund anti uv ? daca nu ai raspunsul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveau un grund...i-am ingtrebat de el si mi-au spus ca ala se da cand masina are rugina pe suprafata care aplica solutia. Chiar daca...cat soare a ibghitit masina mea? Mai ales ca unde sta parcata e umbra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia e in felul urmator un prieten avea un audi s-a dus la bulgari sa-si imatriculeze masina dar avea parbrizul spart dupa ce l-a obligat sa-l schimbe l-a schimbat. Dupa vreo luna a inceput sa se trezeasca cu apa in masina , a incepusa puna silicon in fiecare gaura care n-avea legatura cu problema , eu i-am zis ca ii duc masina la relipit parbirzul el a fost deacord si asa am si facut. Am mers la constanta la kargo e o firma care se respecta si mi-au zis baietii ca il dau jos pe barba mea eu am acceptat dar ce sa vezi , era parbrizul lipit pe jumatate doar partea de la mijloc in jos si mastic era foarte mult dar baietii mi-au explicat ca multi nu folosesc acel grund uv care e destul de scump dar si folositor. In rest e decizia fiecaruia eu ti-am povestit ce a patit prietenul meu . Bafta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pentru ajutor. In caz ca se va redeslipi...o sa vad ce o sa fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ceva timp cand a plouat iar a intrat apa....apa multa. Am scos pana la urma toata mocheta din partea dreapta + protectia de sub bord. Azi am fost sa spal masina si a intrat din nou apa. Am intrat in masina si l-am pus pe baiatul care imi spala masina sa bage jetul pe la colturile parbrizului si apa intra foarte foarte putin. Apoi l-am pus sa bage jetul pe scurgere si surpriza!!! Intra apa mult mai multa. Am ajuns cu masina repede in parcare si am desfacut ornamentul de plastic/protectia de la stergatoare. Apa intra prin gura de ventilatie (mi-am dat seama de cand a pus omul jetul deoarece picura pe la motorul ventilatiei). Cum e posibil sa sara apa pe deasupra gurii de ventilatie nu inteleg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, intră şi pe lângă parbriz?

Motorul ventilatorului de la climă are sub el un capac de plastic la care e conectat un furtun pentru scurgere, verifică dacă nu e înfundat acel furtun.

Capacul de plasatic de sub filtrul de polen are o duză pentru fixarea furtunului, problema e că unele capace au acea duză care e "oarbă", adică înfundată, nu are niciun rol, aşa e la mine, de exemplu. Să nu cumva să fie la fel şi a ta şi să-ţi fi conectat cineva furtunul de drenare a apei acolo, în loc să-l lege la capacul ventialatorului (PN 8664321), lăsănd, astfel, duza reală liberă, să se scurgă fix pe picioarele viitoarei tale neveste... ;D.

Apleacă-te şi uită-te sub torpedo, ar trebui să se vadă acea duză şi furtunul conectat la ea, dacă există...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa parbriz nu intra. Apa care se scurgea de pe parbriz prin scurgere intra...dar mai putina. Am vazut un furtunel...o sa ma uit la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut o tiganie pana cand cumpar bumbi. In loc de bumbi am pus dibluri de plastic cu surub si saiba metalica. Parca intra mai putina apa. Cu putin noroc...daca o sa pun toti bumbii nu o sa mai intre. Am gasit acel furtunas de la motorasul climei...o sa il desfac si o sa suflu in el poate e infundat. Azi cand am spalat-o la tara si n-a intrat apa...azi la spalatorie (la omv top wash) cand am pus iar jetul la scurgere a intrat. Ramane de vazut care-i fenomenul...si cum de ajunge sa intre pe gura ventilatorului. Ma gandesc ca atunci cand pun bumbii, ornamentul de la stergatoare se va "pupa" mai bine cu plasticul acela lung si cu cele 2 scurgeri care face tranzitia de la suprafata (ornamentul de plastic de la stergatoare) catre tevile de colectare a apei din "bazinul" stergatoarelor.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now