eugen61

Problema clapeta acceleratie(teoretic)

26 posts in this topic

Am un volvo s80 din anul 2004 , motor B5244S2 , 120.000 km .

Cand pornesc masina se tureaza si scade pana aproape de 0 apoi iar se tureaza si in cele din urma moare.Poate sa ma ajute si pe mine cineva sa ii fac ceva,cel putin temporar sa ajung pana la un service,sau stie cineva unde e clapeta de acceleratie?

Masina nu raspunde la apasarea pedalei de acceleratie,este apasata dar fara nici o influenta.

Multumesc de ajutor.

PS:Sunt din Voluntari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, Eugen! Vezi ca in subforumul "Reparatii de unul singur" ai un topic despre clapeta de acceleratie. Poate te edifica clipul pus de Heim! Mult noroc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Eugen! Vezi link-ul de mai jos:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc foarte mult de film,a fost foarte util,deoarece acum merge brici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceasta problema si maine o sa incerc si eu sa o curat, dar am si eu o rugaminte daca imi puteti spune ce sprai sa iau pentru a curata. Cum se numeste, de cine este produs? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se numeste, de cine este produs? Multumesc

Salut, poti incerca cu spray pentru carburatoare sau ca solutie decarbusol :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal. am si eu o problema la volvo s80 2.4d , dupa ce plec dupa loc merg ca 500 de metri mai exact cand ajung in viteza 3 si vreau sa accelerez mai tare nu se mai accelereaza deloc si apas pedala aproape la blana dupa care isi revine deci nu se mai accelereaza ca si cum i-mi tai alimentare sau cam asa ceva care ar putea fii cauza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se aude si vreun fasait sau se vede fum negru in spate ?

Apare vreun triunghi in bord ?

Ceva mesaje de eroare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu apare nici un semnal de eroare in bord si nici fum negru nu scoate pur si simplu nu se accelereaza cam un minut sa zic dar pe urma nu mai are nimic .precizes ca asa i-mi face numai dupa ce o pornesc prima oara dimineata dupa ce se incalzeste merge normal

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR blocat pe deschis, care se mai deblocheaza dupa ce se mai incalzeste "marmelada" din el poate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal. pai si acest EGR de care zic ca e blocat cum se face cu el se poate curata sau trebuie sa-l cumpar de nou .ce face mai exact acest EGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal. pai si acest EGR de care zic ca e blocat cum se face cu el se poate curata ...

Se curata fara probleme, nu trebuie sa-l schimbi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal . revin in problema cu egr daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o schema a motorului ( volvo s80 2.4d 5d) sau un sait ceva unde poat sa vad cum se scoate mai exact egr de pe masiana si unde este situata clapeta de acceleratie pe acelasi tip de motor, precizes ca vreau sa le curat singur dar vreau sa stiu exact ce sa fac .

va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi pozele de mai jos! Daca nu se incarca cum le pun, le salvezi si le aranjezi de la 1 la 4!

post-1775-0-43676700-1329815369_thumb.jp post-1775-0-55493000-1329815338_thumb.jp post-1775-0-22180000-1329815347_thumb.jp post-1775-0-64510500-1329815358_thumb.jp

Edited by HEIMÐALLR
Aranjare imagini

Share this post


Link to post
Share on other sites

VADIS VOLVO 4,5 Gb tot pe Google (sper sa-l gasesti)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. am si eu o problema cu turatia. cateodata cand apas pe pedala de frana coboara turatia pe la 300 si isi revine in cateva secunde. se intampla mai ales vara. un sfat se poate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este cumva ea din 200 fab?Cati km are si can i-a fost curata ultima data clapeta de acceleratie ?

In mare parte poate fi clapeta,sau vre un furtun (fisurat,slab la colier) care trage aer,eu am patit pe rand ambele variante ....

Iar pt clapeta cumperi un sprei de curatat carburatoare,o demontezi,o cureti si bineinteles treb sa o mai si montezi in acelasi format :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la masinuta mea in cei 270 mii nu i-a fost curatata niciodata clapeta si nici egr-ul.cum poate arata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la masinuta mea in cei 270 mii nu i-a fost curatata niciodata clapeta si nici egr-ul.cum poate arata?

EGR nu stiu ce-i ala dar clapeta am curatat-o eu acum o luna. La 217.000 ma gandesc ca nimeni nu a curatat pe acolo dar era dezastru. Mizerie lipita pe ceva ulei unturos. Desfa ca nu-i multa munca si vezi ce-i acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stronghold, motorul tau nu are clapeta de acceleratie, asadar ai ceva mai putin de curatat .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam mult Bogdan.inseamna o problema in minus.in schimb egr sigur am, numai trebuie sa-mi fac timp sa-l identific, sa-l demontez, sa-l curat si ....sa-l, sa-l......Apropo, daca nu am clapeta de acceleratie, pr unde saracia intra aerul, unde se formeaza amestecul?probabil ca fiind pe injectie directa, amestecul aer-combustibil are loc chiar deasupra pistoanelor?chiar nu stiu pe ce principiu functioneaza.Am vazut MAF-ul si tevaraiele pe unde intra aerul , dar , in concret, nu stiu pe unde intra si unde isi formeaza amestecul cu combustibilul.Credeam ca am clapeta si atunci treaba era clara, dar daca nu am clapeta, astept ceva lamuriri.Multumesc

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now