Posted 28 Jan 2012 (edited) · Report post Deschid acest topic cu intentia de a afla ce sa mai montat original pe masinutele noastre si nu toti stim de ele. Incepand de la incalzitoare auxiliare pana la banchetele din portbagaj ma intereseaza orice.Doresc sa si achizitionez si sa montez ceeace eu nu am, deci incep cu o poza gasita in galerie. Edited 28 Jan 2012 by opus Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2012 · Report post Cred ca se cheama evaporator si este o componenta a instalatiei GPL Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2012 · Report post N-ai pentru ce Cotiera cu suport pentru pahare ai? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2012 · Report post Da, este util la drumuri lungi... si nu numai ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2012 · Report post Salut Am incercat si eu sa fac asa ceva la a mea (optionalele) dar am descoperit ca unele nu sunt chiar ergonomice, de exemplu chiar cotiera cu suporti pahare, care e incomod de folosit in cazul cutilor de viteze manuale... sau a farurilor auxiliare originale, care sunt foarte mari si foarte grele... in jur de 5kg amandoua (Hella 220). Plus ca unele ocupa si loc de care o sa ai nevoie la un moment dat, cum e cutia frigorifica... Spor... si alege cu intelepciune. http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/en-GB/RO/800/all/all/all/all/Details Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2012 · Report post Multumesc Adi, voi asculta si sfatul tau! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2012 · Report post cotiera cu suporti pahare, care e incomod de folosit in cazul cutilor de viteze manuale... Pai suportul ala nu se ascunde in cotiera la dorinta? La mine e manuala, si ma batea gandul sa pun din asta. La drumuri lungi chiar ar fi ok. Pacat ca in 850-uri nu este suport pentru pahare "standart", in fata manetei schimbatorului de viteze. Sticlele le pun in buzunarul de la usa, dar un pahar de cafea nu risc, mai ales pe drumurile noastre Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2012 · Report post E retractibil. Nu stiu daca la 850 e incomod... am observat ca e important si ce pahare folosesti. Cotiera mea era identica cu cea folosita la prima serie de 800 dar probabil conteaza si spatiul interior, care e diferit ca marime si ergonomie intre 400 si 800. La mine asta a fost ideea, sa pot tine un pahar acolo, in timp ce merg la drum lung, in care sa mai imi pun cafea din termos sau suc. Dar era incomod, trebuia sa imi tin mana curbata si sa schimb vitezele cumva pe deasupra paharelor. Dupa ce am lovit de cateva ori paharele si am varsat cafea prin masina, am desfintat cotiera cu suporti pahare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2012 · Report post Suportul cu pahare se ascunde in cotiera si este perfect, eu nu as putea rezista fara el, la cita cafea beau pe drum. Nu incomodeaza cu absolut nimic la condus, cu cutie manuala. Mai imi mai plac si le voi cauta: - cele 8 "dungi" dispuse pe lungimea acoperisului break-ului. Roof Protector Ribs, cod 9491 393 - 6. - compartimentul de stocare a citorva chestii utile, ce se monteaza in break, pe lateral, format dn 3 componente: storage box, cup holder si compartment - perdea laterala (pentru geamurile spate) Sun Blind, cod 6820 829 - 7 - water deflector - "scoate" apa de pe parbriz si o arunca sus, pe acoperis cod 1343 243 - 0 Si bineinteles, kit-ul de Cruise Control pe care eu nu il am...cod 1390 906 - 4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2012 · Report post Dungile de pe acoperis si compoartimentul de stocare am se le vanez si eu. Interesant este ca nu observasem acel deflector care deviaza apa, este extrem de utila. La drumuri lungi ma enervam intodeauna daca ploua si foloseam lichidul de curatare al parbrizului, deoarece la intervalul de viteze 80-130 km/h apa murdara se prelingea pe geamul lateral stanga, ceeae scadea sau facea uneori imposibil sa mai vad in oglinda laterala. Desigur ajuta si montarea unor paravanturi dar deflectorul acela pare mai discret. Multumesc Matrixxx, foarte util ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2012 · Report post Daca gasesti ceva din cele de mai sus, da-mi si mie de stire. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Feb 2012 · Report post Cred ca se cheama evaporator si este o componenta a instalatiei GPL Confirm, e vorba de vaporizatorul instalatiei de GPL. Seamana leit cu ce-am eu pe caleasca proprie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2012 · Report post Azi am montat paravanturile Heko pentru usile fata si spate. Stiu ca nu sunt echipare originala Volvo dar cu o mica indulgenta pot fi acceptate in acest topic, sper sa nu se supere nimeni. Se potrivesc perfect, au un design foarte discret, culoarea este unica pentru toate modelele, in cazul meu fiinf perfect. Tipul de paravanturi este identic pentru modelul sedan sau combi !!! Au fost comandate de aici http://paravant.ro/b...b-c-747_79.html , livrate de pe stoc in 24 ore. Masina am dus-o la spalatorie doar dupa montare, acum e si mai frumoasa iubita mea ! E posibil ca paravanturile de pe usile spate sa le fi schimbat intre ele , mie asa mi sa parut sa aiba continuitate cu cele din fata ! Ma mai documentez pt. montarea corecta, desi probabil vin montate invers ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2012 · Report post Felicitari! Arata bine. ...As avea o rugaminte la tine, daca poti sa observi pe viitor: La condus pe ploaie e vreo diferenta? In special, cum se comporta apa pe geamul lateral? La mine, dupa 50km/h stropii de apa de pe geamurile fata se ridica in sus, astfel curatandu-se singur... Merci. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2012 · Report post Desigur Adi, voi reveni cu pareri ! Si la mine se ridica apa pe geamul lateral, dar cand foloseam solutia de curat parbrizul, acesta impreuna cu mizeria stearsa de stergatoarele de parbriz se aduna pe geamul lateral reducand mult sau de tot vizibilitatea in oglinzile laterale. Deci astept sa ploua ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2012 · Report post Intre timp am gasit poze ale producatorului, montarea corecta este asa cum sunt pe masina mea ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2012 · Report post Referitor la intrebarea ta Adi2727 pot spune ca aceste aparatoare ajuta mult in ceeace priveste geamurile laterale de la usile din fata, ajunge murdarie pe ele dar semnificativ mai putin. Azi am reusit sa schimb releul de avertizare luminoasa a centurii de siguranta cu una sonora..... diferentele sunt discutabile, adica avertizarea luminoasa nu inceta decat la cuplarea centurii, cea sonora avertizeaza acustic si luminos de cinci ori dupa care te lasa in pace. In schimb avertizeaza daca ramane cheia in contact si usa este deschisa .... important e ca mie imi place , multumesc acelor colegi de forum care au facut ca acest mic releu sa ajunga din capatul celalalt al lumii in 850 -ul meu iubit ! Iata si poze cu releele, pozitia lor este exact linga releul de alarma. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2012 (edited) · Report post Tare treaba cu releul, pare ca se merita. Merci pentru raspunsul cu paravanturile, chiar eram curios, desi nu cred ca e acelasi efect. La 400 e profil "U" la parbriz, care nu prea lasa apa sa se duca pe geamurile laterale. In schimb, oglinzile mazgalesc geamul lateral. La mine 300 de km daca merg fara centura, 300 de km e in stare sa imi dea semnale atat luminoase cat si sonore, iar alea sonore te fac sa iti sapi o groapa numai sa nu le mai auzi. (tica-taca, tica-taca, tic-tic,tica-tica, etc ) Btw: O optiune interesanta la modelele din anii '90, mi-a parut holder-ul pentru centura iluminat. Cred ca e de efect. Edited 25 Jul 2012 by Adi2727 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2012 · Report post Btw: O optiune interesanta la modelele din anii '90, mi-a parut holder-ul pentru centura iluminat. Cred ca e de efect. Gasesti si o poza? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2012 · Report post O sa mai caut... momentan doar asta am gasit si nu se vede prea bine. Eu le-am vazut in realitate. Atentie, nu cred ca e accesoriu original. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2012 · Report post O sa mai caut... momentan doar asta am gasit si nu se vede prea bine. Eu le-am vazut in realitate. Atentie, nu cred ca e accesoriu original. Nu prea seamana a suport centura de volvo 850. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2012 (edited) · Report post Nu e 850. E 240. Serveste de exemplu.Uite, aici spune tipul asta ca ar fi avut asa ceva pe 850: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=205260 Si stiu sigur ca au fost iluminate si la 480 pana la introducerea CEM 3. Pe 480 le-am vazut in realitate. ...De asta am tras concluzia, ca poate s-a folosit asa ceva la mai multe modele din anii 90 si poate ar merge incercat. Uite, aici spune tipul asta ca ar fi avut asa ceva pe 850: http://forums.turbob...ad.php?t=205260 M-am uitat mai bine la bord si am impresia ca e un 700 sau ceva... My bad! In fine, cred ca va fi dificil sa gasim o poza cu asa ceva la Volvo. Cu mercedes am gasit... Edited 26 Jul 2012 by Adi2727 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jul 2012 · Report post Am gasit poza cu ele intr-o brosura tiparita de acasa. O sa va fac un scan cand reusesc sa imi montez multifunctionalul. M-am uitat printr-un buton spart de la un holder de rezerva si faza tare este ca arata fix ca in poza, doar lipseste ledul. Are si holder de led, dintr-un motiv sau altul, doar led-ul nu este acolo.L.E. Am gasit brosura electronica. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Aug 2012 · Report post Nu inteleg ce e asa complicat - se trage un fir discret de la pozitie si se "infige" acolo un led de putere. Sau cautati un holder OEM luminat - care face exact acelasi lucru ?? Share this post Link to post Share on other sites