Posted 31 Jan 2012 · Report post Va salut sunt proaspatul proprietar al unui volvo s80 din 2002 2.4d 130 cp, manual 5 trepte si de curand am observat ca in momentul in care bag cheia in contact si o dau la primul scat se aude un bip si apare pe ecranul din stanga un cod :025 . Mentionez ca limba masini este germana Ma ajuta si pe mine cineva cum sa citesc acest cod Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2012 (edited) · Report post Salut! Decat Doar 025 apare? Nimic altceva? Edited 1 Feb 2012 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2012 (edited) · Report post da apare doar 025 fara nimik altceva Astfel de scriere nu e acceptată! Totuşi, care a fost economia, să pui "k" în loc de "c", că tot atâtea taste ai apăsat?! Edited 1 Feb 2012 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2012 · Report post Citeste erorile stocate si posteazale aici! Vezi link-ul de mai jos! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2012 · Report post Salutare, de curand am achizitionat si eu un volvo s80 din 2001 motorizare 2.4 benzina automat si am citit pe aici pe la voi cateva din topicuri. Am incercat sa citesc erorile asa cum am citit intr-un topic anterior si im da mesajul DTCS IN VEHICLE iar cand dau read totul imi zica ca este ok. Mentionez ca in bord nu am nici un mesaj la masina, insa din cand in cand mi se aprinde pe bord becul de la abs si cel de la dtc doar cand merg pe un drum cu gropi. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscator.MultumescRevin cu toate mesajele care mi le da masina dupa ce tin apasat read si apas rapid pe butonul de ceata spate: DTCS IN VEHICLE ABS DTC SET SRS READY TCM CHECKING ECM READY AVM DTC SET CEM CHECKING DIM READY DDM CHECKING CCM DTC SET PDM CHECKING REM CHECKING SWM READY UEM CHECKING Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2012 · Report post Salut! Cand navighezi cu read, pe toate modulele iti apare READY sau CHECKING? Nu ai nici unul care sa se termine cu SET? Posibil sa ai un contact imperfect, o mufa care din cand in cand nu face contact cum trebuie! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2012 · Report post Andu, te-ai uitat măcar la ce a scris omul mai sus? Chiar dacă nu te-ai uitat, spune clar că-i apare "DTCS IN VEHICLE", cum să-i scrie "READY" sau "CHECKING" la toate? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2012 · Report post Andu, te-ai uitat măcar la ce a scris omul mai sus? Chiar dacă nu te-ai uitat, spune clar că-i apare "DTCS IN VEHICLE", cum să-i scrie "READY" sau "CHECKING" la toate? Cand am citit si am postat eu, nu trecuse mesajele citite! Asa ca nu aveam de unde sa stiu :hammer: !!! Cine ia ciocanele acum? :violent1: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2012 · Report post Te-ai aruncat cu capu' la-naintare, ca de obicei. Ai fi mult mai util dacă i-ai explica omului că are erori pe modulul ABS, pe Climate Control Module şi pe modulul audio (AUM, nu AVM). Cand am citit si am postat eu, nu trecuse mesajele citite! Asa ca nu aveam de unde sa stiu [...] Chiar dacă nu ai văzut lista, repet ce am spus, reiese că nu ştii ce înseamnă "DTCS IN VEHICLE": Chiar dacă nu te-ai uitat, spune clar că-i apare "DTCS IN VEHICLE", cum să-i scrie "READY" sau "CHECKING" la toate? PS: Vrei să spui că ţi-au trebuit cinci minute ca să scrii două rânduri? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2012 · Report post Te-ai aruncat cu capu' la-naintare, ca de obicei. Ai fi mai util să-i explici omului că are erori pe modulul ABS, pe Climate Control Module şi pe modulul audio (AUM, nu AVM). Da! Aline, tot ce se termina cu SET inseamna eroare, si tu ai erori pe: ABS DTC SET AUM DTC SET CCM DTC SET Am incercat sa citesc erorile asa cum am citit intr-un topic anterior si im da mesajul DTCS IN VEHICLE iar cand dau read totul imi zica ca este ok. Nu este ok :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2012 · Report post Ok, ok...am inteles ce vreti sa`mi spune`ti aici insa va rog eu nu vreau sa va certati. Imi cer mii de scuze ca am scris in loc de AUM avm, intradevar asa scrie in bord, credca m`am grabitcand am scris eu de acolo, sper sa nu am alte probleme cu masina, oricum daca mai apare ceva o sa postez pe aici daca nu deranjez sper?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2012 · Report post Da! Aline, tot ce se termina cu SET inseamna eroare, si tu ai erori pe: ABS DTC SET AUM DTC SET CCM DTC SETTocmai am explicat eu ce înseamnă, ce rost are să le mai enumeri tu aiurea, fără nici măcar să spui ce sunt?! PS: Cine-i Alin? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Mar 2012 · Report post salut referitor la subiect aceleasi erori le am avut si eu dar s-au rezolvat am avut multa murdarie pe senzori abs spate, se desfac cu cheie de zece usor sa nu se rupa surubul de prindere mare grija la strangere sa nu-l strangi sramb si se curata bine iei borna plus inainte dupa care o pui inapoi ar trebui sa mearga bafta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2012 · Report post Salutare ! Simi cand decuplezi bateria desfaci prima data borna minus iar la cuplare ultima este tot minus si contactul pe treapta a II-a. Asa zice in Vadis nu ca sunt eu mare specialist. Numai bine ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Mar 2012 · Report post nici eu nu sunt specialist am zis ca asa am facut eu si a mers poate a fost doar noroc si multe erori la abs sunt de obicei murdaria de la senzori, daca nu te plictisesc am avut un clk si tot asa am patit am fost la vreo 3 sau 4 servisuri ba modul ba senzor ba una alta eu zic pe cat poti sa te feresti de asa zisi mecanici de la noi si daca ai posibilitate fati tu singur sch la masina.salut Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Mar 2012 · Report post Salutare ! Simi n-am zis cu rautate, doar te-am corectat ca pe viitor sa nu ai probleme la masina. Scuze daca te-am suparat.! Sa dau un exemplu: Acum 15 ani aveam un Renault 25. Daca sti modelul are un vorbaret pitit sub bord. La orice avarie calculatorul striga la tine (calculatorul iti comunica avaria existenta). Am avut ceva de reparat la masina si am tot luat BORNA PLUS de 10-12 ori. Dupa ce am teminat, vorbaretul a tacut definitiv iar calculatorul nu-mi mai arata vreo doua functii in bord. Am fost la electrician si n-au stiut ce sa-i faca. Mi-au spus ca trebuia sa decuplez prima data BORNA MINUS.. Asa scrie si in Vadis Volvo. Daca vrei sa-ti repari masina singur trebuie sa faci rost de el. Este un program foarte bun . Numai bine ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2012 · Report post Motivul pt. care trebuie sa scoti borna MINUS este faptul ca in electrica masinii mai raman incarcati diversi condensatori. Cand scoti plus-ul si il scapi sau atingi de caroseria masinii, condensatorii se descarca BRUSC, si se pot strica, tragand dupa ei si alte componente electronice sensibile la alimentari "pe dos". Share this post Link to post Share on other sites