Posted 21 May 2012 · Report post Sunt arcurile cele mai de confort... 1-2 clase sub cele stoc. Presiunea in pneuri e ok. Posibil ca si amortizoarele influenteaza cu ceva? Vreo combinatie nefericita? Sunt Sensatrac, care cand dau de denivelari, balti, benzi de rezonanta, etc... se fac sensibil mai moi, se lasa spatele. Tot astea le-am avut si pe arcurile hard (cele mai tari) si nu am avut probleme de genul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 May 2012 · Report post Cat se poate de nefericita combinatia, mergea un Advantage la amortizoare si sa vezi ce statea masina pe sosea . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 May 2012 · Report post Mda, pare logic. Advantage nu exista la seria 400 pentru spate, numai pentru fata. In schimb, pe spate Supertouring-ul e pe gaz. O sa vad ce fac... cred ca nu pastrez nici arcurile astea iar data viitoare o sa iau si arcul si amortizorul de la aceeasi marca. Combinatia Supertouring + Sachs HD o fi ok? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2012 · Report post Sachs HD fiind arcurile ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2013 · Report post Prin urmare am ramas la aceeasi varianta, cea de fabrica! Dupa aproape 10 luni de cand le-am schimbat, sunt multumit cum s-a comportat pana acum! Amortizoarele fiind Sachs..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2013 · Report post Eu am pus KYB excel-g pe Chevy kalos ce-i drept...si mi se par foarte bune. Sunt ceva mai rigide dar ofera o stabilitate mult mai buna masinii. La s80 tot amortizoare KYB excel-g vreau sa pun. Share this post Link to post Share on other sites