cristian

probleme contact v50

22 posts in this topic

salutare de 2 zile nu mai vrea sa porneasca,bag cheia in contact si dau sa porneasca dar nu se intampla nimic ,acum mai frumos pun in pozitia 2 cheia si nu imi mai apare nimic,am pornito impinsa si a luato daca stie cineva ce ar putea fi ii multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai incercat cu ambele chei>

Share this post


Link to post
Share on other sites

La electromotor te-ai gândit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Măi, oameni buni, cred că atât îşi poate da seama omu', dacă i-a murit bateria... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai incercat cu ambele chei>

am incercat cu amandoua

Bateria !

bateria am schimbato vara asta,deci nu cred ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand bagi cheia iti apar ledurile in bord?Deblocheaza volanul?

Ai zis ca in pozitia 2 nu ti apare nimic,la ce tereferi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand bagi cheia iti apar ledurile in bord?Deblocheaza volanul?

Ai zis ca in pozitia 2 nu ti apare nimic,la ce tereferi?

in pozitia 2 nu imi apar ledurile in bord desi volanul se deblocheaza, cateodata porneste si in timp ce porneste motorul imi apar toate ledurile in bord

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa apara pe tester.ceva senzor de la contact

Share this post


Link to post
Share on other sites

am incercat cu amandoua

bateria am schimbato vara asta,deci nu cred ..

Iti mai zic odata, incearca cu alta baterie, de la un prieten de ex !

Te costa 10 - 15 minute, dar s-ar putea sa ai o surpriza !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau ca sa nu te mai deranjezi sa scoti bateria, poti incerca cu cabluri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce-i posibil...da dupa cate mai citisem pe aici au mai picat contacte...inclusiv la a mea ,cand am verificat istoricu masinii am descoperit ca a avut schimbat contactu pe garantie(2.0D 2004)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca o zis ca o schimbat bateria in vara inseamna ca nu incarca daca deja ii gata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce-i posibil...da dupa cate mai citisem pe aici au mai picat contacte...inclusiv la a mea ,cand am verificat istoricu masinii am descoperit ca a avut schimbat contactu pe garantie(2.0D 2004)

asa e, am citit un pic pe ici pe colo si se pare ca pana in 2007 au un defect la contact,alternator etc..

Sau ca sa nu te mai deranjezi sa scoti bateria, poti incerca cu cabluri.

ok maine dim.incerc cu cablurile desi nu cred pentru ca dupa 10 ori de dat la contact porneste normal (desi trebuie sa imping cheia si sa o tin un pic inclinata in contact sa porneasca)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare azi dimineata am duso la mama volvo si mi-au zis ca ,, contactul,,e mort 320euro toata afacerea,sper sa fie doar atat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate merge curatat si nu trebuie schimbat,daca zici ca uneori merge.Poate la sariile de acolo ii ieftin...dar totusi daca se poate repara de ce sa dai atat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate merge curatat si nu trebuie schimbat,daca zici ca uneori merge.Poate la sariile de acolo ii ieftin...dar totusi daca se poate repara de ce sa dai atat

am incercat sa suflu cu aer dar nimic sa enervat si mai tare si nu mai pornea deloc (doar impinsa),si la cheile astea din plastic nu cred ca ar lasa multe reziduii in butuc (zic si eu nu sunt expert),am sa recuperz ala vechi poate il repar..

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Vin si eu cu intarziere cu o problema asemanatoare. Intr-o dimineata cu soare vreau sa ies la o plimbare, erau cam 2 grade afara. Bag cheia in contact, poz 1, poz 2, toate becurile aprinse, astept sa se stinga si dau sa pornesc. Ete surpriza. Nu s-a intamplat nimic. Nici macar un clic. Am zis ca, stai sa vezi bucurie, ma fac cu un starter nou. Am reusit s-o pornesc impinsa, sun mecanicul si i-am si plasat-o in fata portii. Ma suna a doua zi dimineata ca a rezolvat. Ce era de fapt? In butucul contactului, ca sa-i zic asa, cica sunt niste lamele care s-au topit si nu au mai facut contact ca lumea si de aici problema pornirii. Cred ca masina a mai avut probleme cu contactul, pentru ca de cand am luat-o, la pornire tineam rasucita cheia in poz 3 cateva secunde pana sa o ia. La rece pornea destul de repede, la cald se chinuia putin. Ei, secundele alea au dus la supraincalzirea lamelelor si la topirea lor. Acum invarte fara probleme. Porneste imediat. Aviz amatorilor. Scuze pentru explicatiile abrupte, dar atat ma pricep deocamdata.

Inca ceva: aveti idee daca contactul s-ar potrivi/asemana cu cel de la ford/renault/peugeot?

Drumuri bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca faci misto de noi, ia pune niste poze sa vedem si noi contactul ala .

Cred ca merge contact de renault, de fapt de Logan cu din ala melcat . Stie baietii de la magazin :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adica fac misto de voi? Nu-i musai sa ma credeti. Asta mi s-a explicat, asta am transmis si eu mai departe. Nu-s mecanic, nici electrician. Poze nu am, contactul e montat de mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai hai sa-ti spun ceva, prin SCU nu trece un curent mare care sa poata topi ceva iar de reparat nu ai ce repara pt ca sigur buba era de la releul de pornire care nu e in SCU . Exista cazuri in care se strica SCU-ul iar in acele cazuri pur si simplu nu-ti mai vede cheia (KEY INSERT) iar ca un mecanic sa stie sa dea contactul jos la un P1 si sa-l repare fara sa aibe o scula de diagnoza si sa stie el clar de unde e defectul ........pfua .....tot respectul pt acel mecanic si sa-i transmiti ca deja are la Bucuresti soclul turnat si statuia o voi face dupa ce-mi dai o poza cu el .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now