Posted 15 Feb 2012 · Report post Salut colegi, am inceput un proiect de tuning la al meu S40 T4 si am o lista de cumparaturi, de ceva vreme caut o turbina TD04HL-16T (in cel mai bun caz) sau TD04HL-18T. Acum care e dilema mea: Care ar fi mai buna in opinia voastra? Si daca are cineva de vanzare asa ceva deoarece eu caut cam de mult timp fara rezultate. Mentionez ca aceste turbine se gasesc pe c70 coupe, hpt, 2.3L 2.3L inline-5 (16T) si v70 R awd, 2.3L inline-5 (18T). Va multumesc pentru posibilul ajutor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2012 · Report post SAlut, 16t ul sh costa vreo 400 e pe ebay + transport 20/50 e . Iar TD04HL-18T cica ar fi 420 e noua plus 17 e transport. La noi poti incerca aici. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2012 (edited) · Report post O intrebare, pe langa turbina, ce mai e pe lista de cumparaturi? Eu ma gandesc si la alte injectoare si pompa de benzina. Un tabel cu caracteristicile celor 2 turbine (printre multe altele), se gaseste aici: http://www.stealth316.com/2-turboguide.htm Edited 15 Feb 2012 by mironb 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2012 · Report post Ia legatura ca BiriV. El stie multe despre tuning la S40 http://www.volvo-club.ro/user/51-biriv/ 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2012 · Report post Ia l de unde nu i sau cum .Biri a uitat de volvo.."Ultimul click: 14 Dec 2011". 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2012 · Report post Da pe lista de cumparaturi as mai avea pe langa turbina si injectoarele bineinteles. Am vazut ca in alte tari la T4 merg foarte bine injectoare Siemens 660cc, cei de la MasterTuner le pot aduce insa prefer sa mai fac eu cautari. Cat tine de turbina eu as dori sa cumpar una second si buna, am un buget care va trebuii respectat ( am sa caut si pe ebay insa trebuie sa fiu sigur de starea lor de accea l-as lua personal). Pe langa acestea as mai dori un wastegate extern 38mm+intercooler cu tubulatura marita si o pompa de benzina Walbro 255 lph+chip RBN sau Unichip. Cam atat la motor Vedeti de unde si bugetul este cam calculat, mai trebuie sa fac si ceva la suspensie si sa rigidizez sasiul cu bari. Si daca chiar ar fii as dori si un set complet stage 2-3 de la Black Diamond+ un diferential cu alunecare limitata Qualife. Tin sa mentionez ca acest proiect va fi unul de durata, deocamdata numai evacuarea e facuta+admisie(la care va mai trebuii inca sa maresc tubulatura, ea fiind deja marita) Cu BiriV(Vlad) am vorbit, si mai demult il tot intrebam una alta, am id-ul sau. Multumesc la toti, si bear with me Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2012 · Report post 1). Diferentialul este QUAIFE, nu QUAILFE 2). Recomand Unichip-ul, daca este facut pe Dyno, cu sonda lambda wideband + sonda EGT, ca sa nu se lase cu pistoane topite Fa-ti AFR-ul undeva pe la 12-12.5, si eu zic ca o sa fie ok 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2012 · Report post Am revenit, tot ce voi face chiar daca nu va fi modificare la motor voi posta aici. Asadar am achizitionat niste jante jante pe 17". Voi pune gume astfel de gume 215/40/r17. Din cate am vazut la o proba cu gumele cele vechi(cam duse) nu freca pe nicaieri. Astept pareri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post Freaca, si iarasi freaca pe aripa interioara, deci chiar ca la ale noastre volvo-uri S40 pana in 04' un maxim 17 cum a avut BiriV e maaaaxim. Over and out. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post 205/40/17 nu cred ca freaca. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post La sistemul de franare ce planuri ai ? In functie de buget eu as recomanda un minim de placute ATE Powerpad cu discuri ATE Powerdisc macar pe fata. Nu sunt o avere si sunt ca pret sub un sistem dedicat complet nou, iar ca si calitate si performanta sunt extraordinare si egale cu multe sisteme mai scumpe. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 (edited) · Report post 205/40/17 nu cred ca freaca. Dar as putea pune pe jantele acestea care au urmatoarele dimenisuni: et 40, 7JX17H2, cauciucuri de 205? Mentionez ca acum au cauciucuri pe 215. Ma gandeam ca as putea face flanse de 5 mm sa fie bine. Cat tine de frane, acum caut de pe evo 3 etriere+discuri deoarece se potrivesc perfect, au incercat cei din UK Edited 18 Feb 2012 by Bog_S40T4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post Ca sa imi raspund singur la intrebare, da se poate monta cauciuc 205 pe un 7j la o janta . Inca ceva, se pare ca nu imi dreaca pe contraaripi nici cu cauciuc de 215, in cel mai ingust loc ramane grosimea unui deget aratator. Pffu, problem solved, voi mai scrie cand mai pun ceva pe masina sau cand se va strica ceva (glumesc). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post Stai putin, ca nu e chiar asa simplu, nu-ti freaca cand masina e pe drum drept, dar cand se lasa suspensiile in curbe e alta poveste. Mie 205/55/16 mi-au gaurit aparatoarele de noroi si mi-au frecat in interior la bracaj maxim. S40-urile generatia veche au tolerante foarte mici la jante/cauciucuri. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post Ca sa imi raspund singur la intrebare, da se poate monta cauciuc 205 pe un 7j la o janta . Inca ceva, se pare ca nu imi dreaca pe contraaripi nici cu cauciuc de 215, in cel mai ingust loc ramane grosimea unui deget aratator. Pffu, problem solved, voi mai scrie cand mai pun ceva pe masina sau cand se va strica ceva (glumesc). Parerea mea este sa o testezi cu greutate(2 persoane),eu am avut surprize neplacute desi am suspensii sport. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post Cartea masinii T4 iti da toate dimensiunile permise, eu nu am vazut niciun R17 acolo!! poti sa fii sigur ca nu merg jantele de 17, nu sunt mentionate de producator si in niciun caz 215 ... poate doar sa modifici caroseria ... iata dimensiunile: 195/60/R15 88V 205/55/R15 88V 205/50/R16 87W Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 (edited) · Report post 205/50/16 = 205 mm latime si 611 mm diametru 205/45/17 = 205 mm latime si 616 mm diametru (+0.82% - Acceptabil, deci merg, masina merge mai repede, are cuplu mai mic, la aceleasi rpm) 205/40/17 = 205 mm latime si 596 mm diametru (-2.45% - Acceptabil, deci merg, masina merge mai incet , are cuplu mai mare, la aceleasi rpm) - eu p-astea le recomand pentru o masina mai agila. (permite si camber cu -1,-1.5 grd mai mic, stabilitate mai buna pe curbe) Nu se accepta diferente mai mari de +/- 2.5% Edited 19 Feb 2012 by iulirx 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 (edited) · Report post Multumesc la toti, dupa cum am vazut peste tot la generatia noastra de s40 un maxim este de r16, insa cu modificarile care vor fi aduse masinii imi ca trebui si un contact mai bun cu soseaua, deci voi merge pe cauciucuri 205/40/17 la multiple sfaturi ( multumesc iulirx ). La asa zisa carte de identitate a masinii modificari care nu afecteaza performanta sunt trecute si jante pe17, desi nu cred ca are o mare importanta. Problema cea mai mare insa nu este asta, cea mai mare este ca aceste masini dupa cum imi spun multi nu sunt pretabile tuningului, acum sa vad ce va fii, de inceput am inceput, sa vedem cat ma va mai tine. Va multumesc la toti mult pentru sfaturi. Edited 19 Feb 2012 by Bog_S40T4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post De ce nu sunt pretabile? Suedezii scot 300 cp lejer din B4194T cu componente interne stock. Depinde si unde vrei sa ajungi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 (edited) · Report post NU puterea e problema la volvo ! Stabilitatea este ! Trebuie gindit un sistem de suspensii semi-rigid, scurt ,si unghiuri la directie setate dupa multiple teste...e ceva de testat la s40. Sasiul e moale, asta e problema ! (desi e fratele sasiului de pe focus, poate cel mai rigid si mai bun sasiu standard - apropos : studiaza sasiul de focus, si vezi ce diferente gasesti....) Io nu pot sa ma tin pe cheia dupa un focus 1.6 benzina, pe urcare! , daca are sofer. Ce cistig la putere, pierd de doua ori la curbe....(ma refer la s60 230 cp/ 500 nm) Edited 19 Feb 2012 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post N-o sa fie niciodata o masina de circuit extraordinara. Dar pentru distractie si anti-BMW merge. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 (edited) · Report post S40-ul subvireaza monstruos ! zici ca-i audi ! Anti bmw o facuse BIRI... Edited 19 Feb 2012 by iulirx 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post Nenea Iuli este vorba despre S40-ul vechi,deci Mitsubishi Carisma Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post Nu cred ca asta schimba ceva in bine....totusi s-ar putea sa gresesc eu.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post Intr-adevar subvireaza, dar previzibil. Nu asa de rau ca Audi. Share this post Link to post Share on other sites