Posted 19 Feb 2012 · Report post Nu cred ca asta schimba ceva in bine....totusi s-ar putea sa gresesc eu.... Tocmai ca nu schimba in nimic bine,ci din contra schimba in rau Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post iulirx : "205/40/17 = 205 mm latime si 596 mm diametru" - cu un talon atat de mic, 82 mm, nu pre are vreo sansa janta, chiar si la pietre mai mici, denivelari, etc., se poate usor deforma, basca faptul ca se simte tare chiar cu suspensiile mai moi ... in plus e si mai joasa, asa ca iarnaaa ... , se sta pe tusa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2012 (edited) · Report post Ca mine cu rs-ul (235/35 = 82.5 mm) care stau iarna. Trebe mers extrem de atent cu un talon asa mic. Io am distrus 6 (sase) cauciucuri si jante la rs. Am avut casco, daca n-aveam..... Se simte absolut TOT ! Insa , as mai distruge inca 12. E cum ai lua curbe cu tramvaiul ! priceless ! Sa vezi la 220 km/h cum fac slalom printre liniile discontinue, ca sa mai zic...pot amesteca ness-ul fara lingurita ! Numai taloanele cu kevlar sint mai performante....mai ales acu' ca semislikurile au devenit slickuri, aoleu ce rau imi pare c-am venit in constanta.....si ca inca e iarna ! Si sa vezi ce "distractiv" e sa dejantezi (din cauza de spart si distrus cauciucul) in curbe la 70-75 grd , pe cheia, cu 87 km/h. Si cind frinezi fier pe asfalt e tot asa de "interesant". Cu volvo lasam michelin pe asfalt, cu rs-ul las santuri.....cite-odata... Simti si un bat de chibrit pe strada. Iar imi aduc aminte de Andu, c-a zis ca vine cu mine pe cheia.... Edited 20 Feb 2012 by iulirx 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2012 · Report post Salut, Am avut si eu aprox. un an 205/40/17. Nu freaca dar nici nu recomand in tara asta. Se vede in poza de ce. Plus ca simti orice pietricica de pe asfalt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2012 · Report post Din T4-ul de 1.9L se pot scoate multi cai destul de safe, costa insa ceva bani si conteaza foarte mult cati km are motorul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 · Report post M-am linistit cu rotile, le-am si dat, m-am gandit mai bine ca si cu o suspensie sport ar fii prea de tot, asa ca le-am dat la schimb pe BBS-urile pe 16" de volvo (care sunt muult mai usoare, nu mi-a venit sa cred). Cu o chestiune rezolvata uite vine si urmatoarea. Am tot facut cercetari si trebuie schimbat prea multe pentru a pune o turbina 16T, dar de ce am dat acum ... Pe 14T-ul existent se poate monta roata de compresor de pe un 16G. Prin Anglia am vazut la ei pe forum ca se preteaza acesta modificare foarte bine, deoarece nu mai trebuie schimbari la evacuare, retur, ulei etc. Oare stie cineva de aceasta modificare sa imi dea mai multe detalii. Am vorbit cu cei de la turbotehnics cluj, au zis sa faca cercetari si ma anunta. Motorul acum ajunge la 180.000 dar nu consuma "deloc" ulei. Maxim 1l la 10000 si uleiul este 5w30. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 · Report post Motorul acum ajunge la 180.000 dar nu consuma "deloc" ulei. Maxim 1l la 10000 si uleiul este 5w30. Toate motoarele turbo consuma ulei! Acum depinde si cat de grea este talpa soferului Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 · Report post Al meu mananca 1 litru la 1000 de km. Cat despre roata de compresor schimbata, probabil ca o sa bage mai multa presiune sus in turatii. Ori o sa aiba lag mai mare, ori o sa scada cuplul la turatii joase. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 · Report post Daa ! Se poate, am primit raspuns de la Turbotehnics cluj, si mi-au zis ca ori cu rotita compersorului de la 16G, 18 sau 19, deci saptamana viitoare voi face o vizita pe la dansii si in 2 zile si 170 eur. treaba se rezolva. Acum sa vad ce setup voi face, oricum voi opta pentru un cuplu mai mare in turatii deoarece din ce am vazut din alte surse e mai bine pentru biele. ....Al meu mananca 1 litru la 1000 de km. ... Inseamna ca i dai nu gluma, eu mai merg si batraneste cu schimbari la 2500 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 (edited) · Report post Cere-le cuplu de cit mai jos in turatii, n-o sa-ti para rau ! Nu te arunca la cuplu mare la turatii ridicate. Mai bine mai mic dar de foarte de jos in turatii (1700-1800rpm) si pe o plaja cit mai mare (eventual pina la 5500-6000 rpm) cu un shape aproximativ dreapta crescatoare.Chiar daca vei avea lag mai mare (si sigur vei avea pentru ca turbina e mai masiva) te vei obisnui sa apesi pe acceleratie cu 1-1.5 sec inainte de a avea nevoie de putere. Daca ajungi sa te deranjeze lagul , te invat io sa scapi de el prin diferite manevre foarte simple ! (daca pilotez subaru supra, extra-supra dimensionat la turbina, io n-am lag la acceleratie in trepte superioare la viteze relativ mici, adica subturat. Tu baga turbina mare ca de restul te invat sa te descurci) Edited 21 Feb 2012 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 · Report post Iuli, turbina mare + turatie mica la biele neforjate = POC ! Nu invata omu' la prostii ! Presiunea trebuie sa creasca gradual, nu sa faca overboost la 2000rpm, ca pateste ce-a patit VLP-u' la Vatra Dornei ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 (edited) · Report post Trebe sa schimbi si ambreiajul daca vrei cuplu mare, si sa ai bafta ! Alex, e adevarat doar daca apesi la fund subturat. Ceea ce n-o sa fie cazul. EU sint un exemplu bun: merg subturat si accelerez tare, fara sa schimb in jos. Ghici cum fac de nu are de suferit nici o componenta din motor ! Accelerez violent intr-a 4-a (si a 3-a) de la 1000 rpm fara nici o problema la motor si ambreiaj ! Ia sa te vad ! (am 160.000 km mersi asa , fara probleme la ambreiaj sau motor.) Hai sa te scap de probleme : dublu (triplu, quadruplu....) ambreiaj in accelerare. Sa nu zica lumea ca sint secretos. (vezi ca asta nu inseamna uzura prematura a ambreiajului. Sa previn un raspuns la o asa exprimare... fara rautate ! ) Zi mersi ca "dau din casa" ! Edited 21 Feb 2012 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 · Report post Intr-adevar, cei din strainatate (in special anglia) atat amatori cat si cunoscatori care modeaza ale noastre t4-uri recomanda insistent un cuplu mare la mai mult de 2500-2700 ture. Am vazut in cercetarile mele, pe multe forumuri cazuri de biele rupte ex. aici: http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=47&t=958982&mid=0&i=20&nmt=T4+Marks+Volvo+S40+T4+build&mid=0, urmariti si voi acel thread deoarece da idei cel putin mie mi-a dat si nu numai una. Pt transmisie voi opta la un stage 2-3 Black Diamond, mai prin toamna deoarece pana atunci voi face rost de ceva bani, eterna problema. Turbina va ramane aceeasi in exterior numai v-a putea livra un debit mai mare de aer la presiune mai mare cu mai putin lag,( asa sper ) pt reducerea lag-ului voi apela oricum la wastegate-ul extern Mie imi pare bine ca reusesc sa mentin atentia, in continuare astept pareri opinii, etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 · Report post Intr-adevar, cei din strainatate (in special anglia) atat amatori cat si cunoscatori care modeaza ale noastre t4-uri recomanda insistent un cuplu mare la mai mult de 2500-2700 ture. Am vazut in cercetarile mele, pe multe forumuri cazuri de biele rupte ex. aici: http://www.pistonhea...+T4+build&mid=0, urmariti si voi acel thread deoarece da idei cel putin mie mi-a dat si nu numai una. Pt transmisie voi opta la un stage 2-3 Black Diamond, mai prin toamna deoarece pana atunci voi face rost de ceva bani, eterna problema. Turbina va ramane aceeasi in exterior numai v-a putea livra un debit mai mare de aer la presiune mai mare cu mai putin lag,( asa sper ) pt reducerea lag-ului voi apela oricum la wastegate-ul extern Mie imi pare bine ca reusesc sa mentin atentia, in continuare astept pareri opinii, etc. Salut, Sa inteleg ca acum ai masina stage 1? Ce te face sa crezi ca o turbina mai mare te va scapa de lag?Eu cred ca este taman invers si sa te gandesti serios la un ALS. La ce putere vrei sa ajungi cu masina? Te-ai gandit cum vei pune puterea jos?Eu cu anvelope 225/45R17+kit complet suspensie sport nu reusesc sa pun toata puterea pe asfalt decat in treapta a 3-a. Bafta in continuare. P.S. Toate turbinele TD04H arata la fel,difera doar melcul din interior. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 (edited) · Report post Nu e problema nici la tine , nici la el. Pui cit trebe jos. Anvelopele mai late NU te ajuta la pus puterea jos ! Ele te ajuta sa iei curbe strinse mai rapid.Daca vrei sa pui puterea jos pune cauciucuri cit mai putin late. La liniute se folosesc 195 in loc de 225, la 1.3 bari in loc de 2.5 bari.Trebe talon cit MAI MARE. Mai sapa ! Nu stii cu ce se maninca , imi pare rau. O turbina mai mare are lag mai mare , intotdeauna. Daca stii sa tii aderenta optima si turatie optima la acea aderenta, NU CONTEAZA LAGUL. D-asta e diferenta intre gt-r 800 cp si 660 nm si gti 540 cp si 480 nm . primul face 11.48 , al doilea face 11.44 la sfert de mila.Ghici cine are lag mai mare ? gt-r , sau gti ? Edited 21 Feb 2012 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Feb 2012 (edited) · Report post Salut, Sa inteleg ca acum ai masina stage 1? Ce te face sa crezi ca o turbina mai mare te va scapa de lag?Eu cred ca este taman invers si sa te gandesti serios la un ALS. La ce putere vrei sa ajungi cu masina? Te-ai gandit cum vei pune puterea jos?Eu cu anvelope 225/45R17+kit complet suspensie sport nu reusesc sa pun toata puterea pe asfalt decat in treapta a 3-a. Bafta in continuare. P.S. Toate turbinele TD04H arata la fel,difera doar melcul din interior. Nu toate TD04H sunt la fel. Asta din imagine o am si eu, 16T cu melc de 19T. Difera atat flansa de prindere pe galerie cat si pozitia conductelor pt. ulei. Plus ca e considerabil mai mare decat 14T.Se vede in poza diferenta la flansa. Stanga 16T, dreapta 14T. Edited 21 Feb 2012 by costello Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Feb 2012 · Report post Stricam subiectul omului degeaba. Sunt exemple de S40 T4 care se tin binisor langa masini de zeci/sute de mii de euro. Deocamdata la noi in tara nu exista circuit, "competitia" este pe strada. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Feb 2012 · Report post Iar stricati topicul omului cu contre ? Ma simt nevoit sa fac din nou curat... Nu vreau sa ma simt nevoit sa incep si eu cu warn-uri va rog. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Feb 2012 (edited) · Report post Fiecare isi poate exprima parerile si aduce argumente, cel mai bine ar fi sa fie pe un ton pasnic si sa ma ajute. Va multumesc la toti de informatiile de pana acum, voi reveni cand voi avea noutati. Edited 22 Feb 2012 by Bog_S40T4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Apr 2012 (edited) · Report post S40-ul subvireaza monstruos ! zici ca-i audi ! Anti bmw o facuse BIRI... Daca S40 subvireaza monstruos, inseamna ca nu ai condus niciodata Opel. Edited 10 Apr 2012 by AlexS40 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jun 2013 · Report post Salutare colegi ! Dupa o lunga perioada de timp ma intorc la acest topic, care desi l-am cam ignorat, nu l-am uitat. Am facut unele modificari. Un filtru de aer, BMC ( cold air intake ) si evacuarea cu downpipe pe 70 mm iar restul traseului pe 65 mm cu tobe Borla no-cat. Nu mai caut injectoare pe 660 ccm ci 440 ccm de la bosch "green giants" am vazut ca ar fii direc bolt-on. Dupa as dori sa fac un re-soft la BSR (sunt chiar din Suedia) am vazut ca au colaborator in Bragadiru. Luni ii voi contacta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jul 2013 · Report post Vezi ca injectoarele de R functioneaza la 6 bari si chiar peste, tu ai regulator de 3.5 bari iar mai comod este sa pui injectoare de 660cc .Sau poti modifica sistemul de alimentare, pui alt regulator si green giant . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Aug 2013 · Report post buna...am si eu o intrebare : Un AWD nu se poate pune pe modelu asta si de la ce?...acuma mi-am luat si eu un s40 t4 si am planuri mari cu ea primu ar fi pentru mine awd-u ca nu tine peste 300 de cai tractiunea fata ; zic eu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Aug 2013 · Report post Se poate transfera "spatele" de la Mitsu Evo, plus cutie Getrag. Cauta pe net, topicuri sunt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Aug 2013 · Report post Daca ai model dupa 2001, 300 de cai nu o sa tina nici motorul Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites