Posted 31 Aug 2013 · Report post Here we go again Varianta cea mai ieftina este un S40 T5 AWD . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Aug 2013 · Report post Nu neaparat. Daca e phase I asa cum presimt eu, potentialul maxim parca ar merita timpul si banii investiti. Plus ca, in afara de a recomanda variante mai bune ar cam fi musai sa insotim sfatul si de lingurita cu tratamentul cerut. Altfel, variante, teoretic mai bune, apar tot timpul si in asteptarea lor nu se mai intampla nimic. Iar o diferenta de 3-4000eu pe care ii dai sa faci trecerea intre modele, poate insemna o satisfactie enorma in a-ti customiza o masina mai veche, asa cum o doresti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Aug 2013 · Report post Din spatele tastelor e super, cand ai fierul in fata si vezi cat de greu este numai sa-i desfaci flashul pt a rescrie softul te lasi pagubas. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Aug 2013 (edited) · Report post E greu, e adevarat. Mie imi e greu sa transplatez un SC in bord... Nici nu imi pot imagina cata munca poate fi in spatele unui proiect in care transferi o punte... Totusi, raman la ideea ca o masina pe care o cunosti, mai usor o upgradezi, decat sa iei una mai noua, pe care daca e sa vrei sa o scoti din ale ei mai bagi alti bani grei. Te va costa mai mult sa obtii o masina care scoate 100 cu 1 secunda mai putin dar de care nu o sa fii multumit daca te raportezi la cea veche, vis-a-vis la comportamentul pe sosea. Totul se reduce la munca de manopera pe care crezi ca o poti bugeta prin forte proprii. Daca nu ai asa ceva, mai bine o masina mai noua. Apropos, de flash: toate forumurile din afara au topicuri de special volvo tools, mai putin la noi. Iata un exemplu, in care se descrie scula de scos Eeprom-ul Eeprom, special Part no:951 2625-6Byte Av EPROM 940 LH2.4.pdf Edited 31 Aug 2013 by Adi2727 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Aug 2013 (edited) · Report post Vezi cum e sa vorbesti fara sa cunosti despre ce e vorba, la Siemens cablajul este o folie care se despatureste iar flashul este lipit. Fiind vorba de o folie de plastic aceasta nu suporta foarte multe lipiri/dezlipiri iar varianta de soclu pt flashul de tip psop44 este cu probleme. Pt S40 T5 exista retete clare, testate, iar modificarea softului este mega simpla, asta a fost principalul motiv pt care am renuntat la S40-ul meu 2.0T, fix pt ca nu exista retete clare, modificarea softului este execrabila + experienta colegului BiriV care nu a reusit sa treaca de 300CP desi a bagat ceva bani . Am mers atat cu S40-ul vechi cat si cu cel nou si pot spune ca S40-ul nou in varianta AWD si 300+ Cp este un bolid rezistent, S40-ul vechi nu prea mai ales pt ca vorbim de un sasiu ce nu poate mult . Aaaaaaa, ca exista nebuni care au scos din vechiul T4 peste 500cp, este adevarat, dar cu ce costuri. Un T5 care are deja 220cp se poate duce numai din soft la 280cp iar cu alt intercooler, turbina si injectoare trece de 350cp mai ales ca se gasesc kituri de RS500 si ai rezolvat problema iar daca ai un S40 AWD deja ai bolid nu jucarie, chiar am mers cu 2 S40-uri AWD, unul Heico de 300Cp iar celalalt cu 330cp, pot spune ca S60-ul R stock este pistol cu apa . Un S40 T5 2wd se poate cumpara cu 5500E, iar cu 2000E deja ai peste 300Cp, sau altfel, la 7000E gasesti S60 R . A modifica un S40 T4 pt a ajunge SAFE la peste 300CP costa, sari lejer de 7000E cu tot cu masina iar aici intervine intrebarea, merita ? Edited 31 Aug 2013 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Sep 2013 (edited) · Report post Pai, logic ca eeprom tool-ul ala e pentru modele pre 2000, cele care trebuiesc desfacute... Din punctul meu de vedere, merita ca le poti face pe rand, in timp si iese exact ce doresti. Unde mai pui, ca poti pastra o masina care poate iti place. Edited 1 Sep 2013 by Adi2727 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Sep 2013 · Report post Scula aia e pt memoriile cu soclu (ca BIOS-ul de Pentium I ) la alte masini e lipita memoria . Ai nevoie de multi bani iar cu softul nu te ajuta nimeni in tara asta pt ca nici un tuner nu vrea sa piarda timpul, toti vor sa faca bani . Pierzi timpul cand e vorba de vreo super masina si ramai cu faima ca ai facut vreun 911 Turbo S, F430 sau Aventador. Nu ia nimeni un amarat de S40 ca proiect, sa piarda sute de ore si sa iasa ce ? Daca tu ai o reteta pt T4 chiar te rog sa o expui aici, sunt curios, poate imi iau alt S40 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2013 · Report post la soft pt volvo este un tip de la mine din oras care face softu ; la un prieten pe diesel de 95 de cai l-a dus la 120 de cai , ceea ce se simte avand in vedere ca a facut un volvo v40 de 115 cai la jumate de masina si pt s40 t4 a zis ca il duce in 240 de cai din soft....acuma nu stiu ce sa zic pt t4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Sep 2013 · Report post Si eu am facut din 110CP peste 150CP la Dizal si ce-i cu asta ? T4 nu e dizal ci e otto iar la motoarele otto e mai greu cu softul pt ca nu esti iertat ca la diesel, aici face poc si aduni motorul cu farasul sau stingi motorul cu apa . A si inca ceva, 240cp e una iar 300cp e alta, tu ai spus ca vrei 300, pana la 300 mai sunt 60 de cai ........frumosi . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Sep 2013 (edited) · Report post La otto ori mergi pe reteta unuia care a functionat , ori usor - usor cu AFR-ul pana iese bine... Stie ce zice Bogdan , pana la 250 cp te costa o suma , de la 250 la 300 e costa cam de 10 ori suma aia. Edited 3 Sep 2013 by bitz Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Sep 2013 · Report post Eu stiu ca m-am lovit, am zis asa, domle sa vezi ce scot eu untul din 2.0T si cand colo a scos ea untul din mine cand am pus pe hartie ce trebuie ca sa iasa bine . Pai numai un ceas AFR de la AEM costa minim 190E iar cei de la Autotech (nebunii aia de scot 700cp din T4) nu ofera nici o reteta, nu gasesti nimic pe net iar in cazul in care esti foarte atent la detalii observi ca ralantiul e neregulat si mai vezi niste stikere cu AEM si iti dai seama ca e vb de o masina cu ECU standalone de la AEM, numai 1700E fara soft . Tragi linie si vezi ca 5000E inseamna maruntis pt ca sportul asta cu caii putere costa si costa bani . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2013 · Report post 7-8000EU e o medie de bani care se investe intr-un proiect serios. Daca cineva credea altceva... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2013 · Report post Tu chiar crezi ca cineva care cumpara o masina din asta pe 3mii isi permite sa bage de 3 ori mai mult ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2013 · Report post Eu am avut ~11 mii euro bani de utilizare 440 in 4-5 ani. Deci nu e chiar imposibil, la un proiect desfasurat pe mai multi ani. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2013 · Report post Ce sa zic, 440-ul tau arata intr-un mare fel . Iar la cand te apuci de modificat un motor nu ai cum sa faci asta in 5 ani, sau poate ii place mai mult garajul si parcarea . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2013 · Report post Atat a costat... Pai, cam cu stat pe dreapta se lasa, ca dupa asa o investitie e orice dar nu o masina de zi cu zi. In nici un caz ceva cu care sa te tarasti zilnic prin Bucuresti, la munca. O a doua masina, normala, ar trebui si ea inclusa in calculele investitiei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Sep 2013 · Report post Daca tu calculezi si combustibilul ca fiind o modificare a masinii atunci e nasol . Aici e vb de un proiect de tuning, nu de intretinere, combustibil si asigurari . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Sep 2013 · Report post Offtopic Cind nu te uiti la bani precum a facut colegul de forum Iulirx, cu Ford-ul sau cred ca merita efortul.Adica sa dai simplu asa pocnind din degete 5-6000E (poate o fi fost si mai mult)pe un mediu tunning .Valoarea masinii fiind mare este un lucru facut cu cap si investitia se poate recupera un pic ,vinzind masina ca este in clasa sigur vandabile ,nu precum este Volvo. Dar vorbind in general,cumparind o ragalie de maisna cu 2-3000E sa o modifici si sa iti manince bani incit devii sluga nevinovata pt, propria placere ,iar investitia sa nu o mai recuperezi eu consider ca nu merita.Insa fiecare are visul sau si posibilitatile sale de actiune. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2013 · Report post Exact, cand o masina noua de niste zeci de mii nu mai conteaza inca zece mii dar cand ai o masina sh ieftina si tavalita nu mai merita . In principiu (din punctul meu de vedere) merita un sleeper din asta dar nu S40 ci mai degraba un V40, V70 sau XC90, sa apara elementul surpriza, cu un sedan nu oferi nici un element surpirza, cu o buburuza de C30 sau o magaoaie de XC90 este mai fun .Iar ce se poate face usor la T4 este un soft, o evacuare directa fara sonde lambda si o admisie de tip cold intake . Astea nu costa mult. De asemenea se mai poate face ca stage 2 o racire suplimentara a aerului, adica un FMIC si se poate pune un aqua mist . Cam 500E astea . Pus pe hartie iese cam asa: 250e - ceas AFR wideband de la AEM 300e- evacuare inox directa 100e- simulatoare lambda 250e- cold intake BMC 300e- soft bunicel ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ total-1200e pt ~270cp . Peste aceasta valoare deja vorbim de alte injectoare, alta pompa de benzina, alt soft si interne . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites