CRISTI45

simbol in bordul masinii

24 posts in this topic

Salutare la toata lumea!

Mi s-a aprins simbolul tip sageata si clipeste.

Oare ce-o fi?

S-a ridicat si nivelul de ulei de la cutia de viteze, o fi avand vreo legatura?

preciyey ca e vorba de un volvo v40, pe benzina, cu cutie automata.

precizez ca e vorba de un volvo v40, pe benzina, cu cutie automata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ai vreo problema cu cutia sau prea putin ulei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai Lika, daca s-a RIDICAT nivelul la cutie, cum ar putea sa aiba PREA PUTIN ulei ?!

@Cristi45: Probabil ai o problema cu solenoizii din cutie sau cu PNP switch-ul... Daca poti trece pe la mine (zona Aviatorilor), iti pot pune testerul pe ea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Alex, voi trece saptamana urmatoare!

Ne-auzim la telefon.

Am fotografiat si bordul, iata cum arata:

post-1189-0-18069700-1329334142_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva masina iti porneste de pe loc in viteza a 3-a ? Ca si cum ai pune-o in "W"INTER ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai pentru ca e cutie automata,la asta se referea si Midnight.Atunci cand pleci de pe loc nu pleaca greu,ca si cand ar fi cuplata treapta a treia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

În owner's manual spune aşa, la acel simbol:

Automatic transmission: position W, 3 or L or MIL**

[...]

**MIL = Check Engine Lamp

...de aia te întreabă lumea de treapta de viteză. Dacă nu e aia, e check engine şi eu cred că aia e, pentru că e aprins şi check engine-ul (sau martoul de emisii crescute, nu ştiu sigur ce reprezintă la modelul tău)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am inteles si eu.

Intr-adevar de pe loc pleaca cu un svâc, parca sare un prag, dar problema asta o are de cativa ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai Check engine-ul este aprins de catre MIL-ul de la cutia de viteze... sunt legate. "Zvac"-ul ala nu e normal nici la pornire, nici la cuplarea in "D"

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] clipeste [...]

Tot manualul spune:

If the indicator lamp begins to flash, this is an indication of a fault in the automatic gearbox. The Check Engine Lamp will also light up if a fault is detected. If the transmission does not shift properly, place the gear selector in position L. Please contact your Volvo retailer if this occurs.

Deci, e destul de clar: ţi s-a stricat cutia de viteze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma sperii!

Iata ca dupa un drum mai lung s-a dezactivat palpairea sagetii si a ramas

aprins numai simbolul cu Check engine

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi n-ai verificat nivelul uleiului în momentul în care a dispărut săgeata pâlpâindă?

Nu vreau să te sperii, dar se ştie că transmisia, în special cea automată, nu este punctul forte la Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In aceasta iarna, prin Bucuresti, a trebuit sa ma folosesc de butonul magic, "W", tot nu a vrut, am fortat-o am turat-o in 4,3,L si pana la urma m-am extras dintre nameti, dar vreo zi mi-a palpait sageata in bord. A disparut dar in aceleasi conditii,plecare cu W de pe loc plus turare,plus chin mi-a mai palpait inca vreo zi,dupa care a disparut iar.Nu stiu daca este defecta sau nu,dar la cat am turat-o pe loc,cred si eu ca s-a suparat pe mine.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

In aceasta iarna, prin Bucuresti, a trebuit sa ma folosesc de butonul magic, "W".

Zippy, cu tot respectul, dar butonul "W" o data apasat nu face altceva decat sa-ti schimbe in treapta 2 sau 3 dupa caz (la mine pleaca cu a 3-a dupa ce-l apas)!!! In general i-l apesi cand este gheta si polei, sa nu alunece rotile (eu nu l-am folostit niciodata :P)

Cristi45, in ziua cand ti s-a aprins martorul, ai fortat masina (demaraje, plecari fortate sau sa patineze pe loc din cauza zapezii/ghetii) ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

cristi mufa aia de la debitmetru face contact bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zippy, cu tot respectul, dar butonul "W" o data apasat nu face altceva decat sa-ti schimbe in treapta 2 sau 3 dupa caz (la mine pleaca cu a 3-a dupa ce-l apas)!!! In general i-l apesi cand este gheta si polei, sa nu alunece rotile (eu nu l-am folostit niciodata :P)

Cristi45, in ziua cand ti s-a aprins martorul, ai fortat masina (demaraje, plecari fortate sau sa patineze pe loc din cauza zapezii/ghetii) ???

Da andu,si dupa ce l-am apasat am mai si fortat-o in 4,3,L,moment in care sageata a inceput sa clipeasca,sunt frumos nu,ca de destept nu te mai intreb:) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la Cristi45 si la tine Zippy de la ulei s-a aprins indicatorul, acesta incingandu-se foarte tare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal se va stinge si Check Engine-ul maine cel mai probabil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar a inceput sa palpaie sageata dupa ce am patinat vreo jumatata de ora,

deci cu siguranta s-a incins uleiul. Dar nu inteleg de ce a crescut nivelul uleiului din cutie :confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din fizica de clasa a 5-a stim ca orice lichid care-si mareste temperatura, se dilata.. Legea lui Boyle (P1V1/T1 = P2V2/T2). Presiunea constanta, Temperatura creste => Volumul creste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru aducere aminte dar masurarea uleiului am efectuat-o dupa racirea motorului si implicit a cutiei de viteze.

Mai vorbim maine dupa noi vizualizari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nivelul se masoara cu motorul PORNIT si cu maneta in N, DUPA ce o plimbi cate 3 secunde in fiecare treapta de viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!La 850-ul lui tata clipea la fel sageata,a fost PNP-ul defect.Multumesc inca o data lui Alex pentru instructiunile care m-au ajutat sa identific cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now