Posted 15 Feb 2012 · Report post Salutare la toata lumea! Mi s-a aprins simbolul tip sageata si clipeste. Oare ce-o fi? S-a ridicat si nivelul de ulei de la cutia de viteze, o fi avand vreo legatura?preciyey ca e vorba de un volvo v40, pe benzina, cu cutie automata.precizez ca e vorba de un volvo v40, pe benzina, cu cutie automata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2012 · Report post Cred ca ai vreo problema cu cutia sau prea putin ulei! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2012 · Report post Pai Lika, daca s-a RIDICAT nivelul la cutie, cum ar putea sa aiba PREA PUTIN ulei ?! @Cristi45: Probabil ai o problema cu solenoizii din cutie sau cu PNP switch-ul... Daca poti trece pe la mine (zona Aviatorilor), iti pot pune testerul pe ea. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2012 · Report post Multumesc Alex, voi trece saptamana urmatoare! Ne-auzim la telefon. Am fotografiat si bordul, iata cum arata: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2012 · Report post Cumva masina iti porneste de pe loc in viteza a 3-a ? Ca si cum ai pune-o in "W"INTER ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post Tocmai pentru ca e cutie automata,la asta se referea si Midnight.Atunci cand pleci de pe loc nu pleaca greu,ca si cand ar fi cuplata treapta a treia? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post În owner's manual spune aşa, la acel simbol: Automatic transmission: position W, 3 or L or MIL** [...] **MIL = Check Engine Lamp ...de aia te întreabă lumea de treapta de viteză. Dacă nu e aia, e check engine şi eu cred că aia e, pentru că e aprins şi check engine-ul (sau martoul de emisii crescute, nu ştiu sigur ce reprezintă la modelul tău)... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post Acum am inteles si eu. Intr-adevar de pe loc pleaca cu un svâc, parca sare un prag, dar problema asta o are de cativa ani. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post Pai Check engine-ul este aprins de catre MIL-ul de la cutia de viteze... sunt legate. "Zvac"-ul ala nu e normal nici la pornire, nici la cuplarea in "D" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post [...] clipeste [...] Tot manualul spune: If the indicator lamp begins to flash, this is an indication of a fault in the automatic gearbox. The Check Engine Lamp will also light up if a fault is detected. If the transmission does not shift properly, place the gear selector in position L. Please contact your Volvo retailer if this occurs.Deci, e destul de clar: ţi s-a stricat cutia de viteze... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 (edited) · Report post ma sperii! Iata ca dupa un drum mai lung s-a dezactivat palpairea sagetii si a ramas aprins numai simbolul cu Check engine Edited 16 Feb 2012 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post Şi n-ai verificat nivelul uleiului în momentul în care a dispărut săgeata pâlpâindă? Nu vreau să te sperii, dar se ştie că transmisia, în special cea automată, nu este punctul forte la Volvo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post In aceasta iarna, prin Bucuresti, a trebuit sa ma folosesc de butonul magic, "W", tot nu a vrut, am fortat-o am turat-o in 4,3,L si pana la urma m-am extras dintre nameti, dar vreo zi mi-a palpait sageata in bord. A disparut dar in aceleasi conditii,plecare cu W de pe loc plus turare,plus chin mi-a mai palpait inca vreo zi,dupa care a disparut iar.Nu stiu daca este defecta sau nu,dar la cat am turat-o pe loc,cred si eu ca s-a suparat pe mine..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post In aceasta iarna, prin Bucuresti, a trebuit sa ma folosesc de butonul magic, "W". Zippy, cu tot respectul, dar butonul "W" o data apasat nu face altceva decat sa-ti schimbe in treapta 2 sau 3 dupa caz (la mine pleaca cu a 3-a dupa ce-l apas)!!! In general i-l apesi cand este gheta si polei, sa nu alunece rotile (eu nu l-am folostit niciodata ) Cristi45, in ziua cand ti s-a aprins martorul, ai fortat masina (demaraje, plecari fortate sau sa patineze pe loc din cauza zapezii/ghetii) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post cristi mufa aia de la debitmetru face contact bine? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post Zippy, cu tot respectul, dar butonul "W" o data apasat nu face altceva decat sa-ti schimbe in treapta 2 sau 3 dupa caz (la mine pleaca cu a 3-a dupa ce-l apas)!!! In general i-l apesi cand este gheta si polei, sa nu alunece rotile (eu nu l-am folostit niciodata ) Cristi45, in ziua cand ti s-a aprins martorul, ai fortat masina (demaraje, plecari fortate sau sa patineze pe loc din cauza zapezii/ghetii) Da andu,si dupa ce l-am apasat am mai si fortat-o in 4,3,L,moment in care sageata a inceput sa clipeasca,sunt frumos nu,ca de destept nu te mai intreb:) :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post Si la Cristi45 si la tine Zippy de la ulei s-a aprins indicatorul, acesta incingandu-se foarte tare! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post In mod normal se va stinge si Check Engine-ul maine cel mai probabil... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post Intr-adevar a inceput sa palpaie sageata dupa ce am patinat vreo jumatata de ora, deci cu siguranta s-a incins uleiul. Dar nu inteleg de ce a crescut nivelul uleiului din cutie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post Pai din fizica de clasa a 5-a stim ca orice lichid care-si mareste temperatura, se dilata.. Legea lui Boyle (P1V1/T1 = P2V2/T2). Presiunea constanta, Temperatura creste => Volumul creste Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post Multumesc pentru aducere aminte dar masurarea uleiului am efectuat-o dupa racirea motorului si implicit a cutiei de viteze. Mai vorbim maine dupa noi vizualizari. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2012 · Report post Nivelul se masoara cu motorul PORNIT si cu maneta in N, DUPA ce o plimbi cate 3 secunde in fiecare treapta de viteza. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2012 · Report post Salutare!La 850-ul lui tata clipea la fel sageata,a fost PNP-ul defect.Multumesc inca o data lui Alex pentru instructiunile care m-au ajutat sa identific cauza. Share this post Link to post Share on other sites