zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

ieri am pus-o bine! Dupa faza cu compresorul mi s-a rupt si cureaua auxiliara,banuiesc ca din vina compresorului. Mai rau este ca sunt in Bucuresti fara ajutor,deci HHHHHHHHEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPP! Please!

In Bucuresti pe unde? Cum putem sa ajutam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Bucuresti pe unde? Cum putem sa ajutam?

Am ramas cu ea in spate la Unirii,undeva pe aleea Cauzasi,am vorbit cu Bogdan din iasi,cel cu dezmembrarile si-mi va trimite un compresor pana marti si sper sa pot da de Alex,(MC) sa-mi gaseasca o curea,dupa care imi va trerbui un mecanic si sa vad cum ajung cu masina la el! Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista o curea auxiliara mai scurta, care sa nu treaca "prin" compresor, adica sa-l ocoleasca ? Asa, o pui pe loc si pleci cu masina - pina repari/schimbi compresorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista dar trebuie masurat.Stiu ca a facut cineva treaba asta..la un moment dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu Florine, nu exista... Pentru cei fara A/C, exista o a doua rola de ghidaj, care se pune pe un brat si tine loc exact fuliei de la compresor. Probabil traseul nemaitrecand peste fulia de la compresor, nu preseaza pe alta rola sau nu poate fi intinsa corespunzator... Poate sa ii faci alt traseu curelei, desi ma indoiesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am rupt capacul la stergatorul drept :( Cel care vine de la surub spre bratul mobil :((

Acum se vede asa de urat....

Prinde cumva capacul la loc, sau umple cu vasulina din belsug, pana pui altul la loc, pentru ca si eu l-am rupt pe al meu iarna trecuta si asta primavara, cand am vrut sa desfac bratul stergatorului...s-a rupt axul, ca piulita nu a vrut sa se desfaca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau poti sa il lipesti cu o "bobita" de picatura/super glue sau de ce nu silicon sau prenandez (sau ceva de genu'....fabricat de moment)

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu sprijinul vostru am reusit sa scap din Bucuresti!!!!!!! In sfarsit acasa! Multumesc MC (taticul tuturor ranitilor!!!),Alexpopey,Cipilica( Bogdan din Iasi de la dezmembrari,recomand din nou) si celorlalti care m-au ajutat,fizic si spiritual. Am schimbat compresorul la Marian in spatele U-urilor din Regie si a fost mai mult decat amabil ,m-a rezolvat rapid si cu incarcat cu freon la un vecin de cartier,precum si cu o baterie la urgente,iar la manopera a fost mai mult decat ok!

Dar cum topicul este altul trebuie sa spun ca mecanicul a descoperit ca s-au tocit si canelurile de la fulia pompei de servo,s-a frecat cureaua pe ele in momentul cand s-a blocat compresorul,deci iar am pus-o!

post-228-0-97858300-1329988306_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, "ai pus-o"! Nu cred că-i aşa grav... nu poţi schimba doar fulia? ;D

Eu, la a mea, am rupt acel ornament de plastic numit panel A, că m-a enervat suportul pentru biletele de parcare, a început să cârâie, aşa că l-am demontat mai... bărbăteşte... am prins de el şi l-am smuls ...iese destul de greu, m-am şi tăiat în palmă... aşă că, pe urmă, m-am enervat şi am tras doi pumni în parbriz şi unul în panoul climei, i-am rupt o clemă, acuma se mişcă aiurea... Parbrizul n-are nimic... ;D

PS: Era să uit: i-am tras şi-un şut cu bocancu-n spoilerul spate, că m-a enervat, n-am verificat dacă se văd urme... ;D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa servo e cu tot cu fulie,asa ca deja am vorbit cu "cipilika " la Iasi sa-mi trimita alta pompa servo! Prompti baietii din Iasi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost azi cu ea la doctor! Am directia "praf" :mellow:

Trebuie sa schimb, toate bratele de suspensie, amortizoarele pe fata, "set reparatie" - rulment sarcina amortizor, toate discurile evident si placutele, rola intanzator - cureaua de transmisie, 2 curele de transmisie cu caneluri, ulei si filtre! Toate acestea fac o suma de am inceput sa tremur :mellow:

Am sa incep sa le fac pe rand! Incep cu directia! Aici ma scuture de "parale"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

agr O fi de la jante?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca are treaba, oricum trebuie sa le fac.....cu o investitie de vre-o 1200 euro! LOOOOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-au rupt prinderile (mustatile) de la galeria de evacuare inainte de toba finala care stau in doua tampoane de cauciuc! Acestea au mai fost sudate (nu de mine) si acum au cedat. Pana cand ii fac alte prinderi, am facut o mica improvizatie ;D ;D ;D!

post-1775-0-47132300-1333868675_thumb.jp

post-1775-0-14008300-1333868699_thumb.jp

post-1775-0-85044700-1333868704_thumb.jp

post-1775-0-49678400-1333868708_thumb.jp

post-1775-0-96411000-1333868712_thumb.jp

post-1775-0-19813300-1333868718_thumb.jp

post-1775-0-98189200-1333868722_thumb.jp

post-1775-0-44871900-1333868726_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am trezit aseara cu luneta sparta! :mellow:

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am rupt prezonul antifurt asta dupa ce am schimbat pe o parte rotile de iarna cu cele de vara si acuma .... pepsi.... pe dreapta roti de iarna cu cuie pe stanga roti de vara ..... Asta da calitate nemteasca.... made in Germany... mai bine le cumparau din Romania ca tineau mai bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e nici primul, nici ultimul prezon rupt. nu degeaba rotile se strang cu cheia dinamometrica, dupa recomandarea producatorului (in jur de 100...120Nm). problema e ca daca tu te urci cu 80kg pe o cheie cu o raza de 30cm, deja ai 240Nm... dupa ce tensionezi prezonul astfel, te mai plimbi o iarna pe frig si sare, mai franezi din cand in cand mai tare, asa sa varieze si temperatura, iar in primavara te urci iar pe coarba sau cruce, fara sa te intereseze prea mult starea materialului si faptul ca rugina creste coeficientul de frecare.

apropo, cuiele sunt tot nemtesti? ;D

Edited by LeChuck
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faza e ca folosesc cheie dinamometrica , nu ma urc cu 80 kg pe o cheie cu o raza de 30 cm ca sa obtin 240 Nm , ideea este ca peretele exterior al prezonului are cca 1,5 mm grosime , in fine , azi am fost la reprezentanta si surpriza , s-au rupt si celelate 3.......... Motivul spun cei de la Volvo ca este calitatea proasta a prezoanelor (problema cu care au batai de cat aproape zilnic ) . A , si anvolepele de iarna sunt Nokian Hakkapeliitta , nu stiu dak dacă sunt nemtesti , nu m-am uitat.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nokian sunt finlandeze.

Eu m-am urcat pe cheie cu 105 kg şi n-am rupt prezonul, ci am îndoit cheia, care a scăpat şi a zgârâiat janta... prezonul n-a avut nici pe dracu'... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doc: el are prezoane antifurt, gaurite probabil. ce sa zic, macar nu-i fura nimeni rotile. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi a vazut @kadudu ca am inercoolerul spart

cine stie de cind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa mentionez ca prezoanele antifurt de o calitate 'superioara' sunt de la MCGard Germania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai sunt prezoanele care erau o data :D

@Feraru si eu am intercoolerul spart, este buba standard la D5-uri . Intercoolerul nou sta cuminte pe un raft in magazie si asteapta o zi cu soare pt a fi montat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

in amintirea prezoanelor de alta data...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am aflat ca trebuie sa înlocuiesc caseta de direcție, se pare ca pierde ulei și trebuie înlocuita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now