zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Astazi cand m-am dus la masina si am urcat in ea am avut parte de o surpriza si anume parbrizul spart. Tind sa cred ca a fost lovit de cineva ca nu putea sa se intample din senin. Voi ce credeti?

Cost 300 ron, parbriz nord glas cu montaj inclus.

Edited by john

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate la Volvo se torsioneaza caroseria si crapa parbrizul. Au crapat singure si in curte la reprezentanta

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ce nu apare poza pentru ca totusi se vede locul unde a fost lovit...

Edited by john

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am auzit de lunete sparte la loganuri... M-as mira sa se sparga un parbriz la un Volvo din senin...intotdeauna exista un motiv cum ar fi calitatea proasta a parbrizului, masina a fost avariata si reparata (rigiditatea caroseriei fiind precara), parbrizul a fost lipit aiurea,etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am scimbat parbrizul acum cativa ani si am laut unul din dezmembrari, de pe o masina 2007. La 4 zile dupa ce l-am montat a crapat la modul acesta

post-259-0-77984700-1393280396_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se sparge dar nu la S40/V40 ci la S60/V70/XC70/S80/XC90 .

Si da se sparge din senin chiar cu masina in parcare .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calitate proasta nu exista pentru ca este cel original, de fabrica

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se sparge dar nu la S40/V40 ci la S60/V70/XC70/S80/XC90 .

Si da se sparge din senin chiar cu masina in parcare .

.

Multumim pt informatie Bogdan.Si eu trebuie sa-mi schimb parbrizul pt ca il am crapat.Am discutat cu cineva si mi-a spus si el de chestiunea cu crapatul parbrizului, dar mi-a spus ca, in general, crapa din cauza ca nu se lasa nu stiu ce distanta intre caroserie si parbriz, atunci cand se aplica acea substanta speciala de lipit.Acuma ma ingrozesc la faptul ca mi-am cumparat un parbriz original de volvo din dezmembrari si daca imi crapa...... :(

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, asta de acum e cam creponata... Nu intentionez sa o repar.

Cand ai timp da-mi un pm cu poza, sa o am de back-up si daca nu gasesc negru... vedem.

post-169-0-38086600-1392666013_thumb.jpg

Scuze de raspunsul tarziu;(eram tare prins)

2 aripi de 900

daca le vrei :hello2:

ca cadou din partea mea

platesti numai curierul( sau daca cineva trece pe la mine )

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru ajutor.

Sanse ca sa intru in posesia lor cred ca sunt destul de mici.

Pe curier nu am incredere ca ajung intregi, iar ca sa le poata aduce cineva de la tine, sanse sunt destul de mici.

Numai intr-un "V", cred ca incap; au 1.35m lungime.

Aseara am testat pe 740-ul lui Bunicu, iar cele de 700 nu se potrivesc. Sunt mai mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe curier nu am incredere ca ajung intregi, iar ca sa le poata aduce cineva de la tine, sanse sunt destul de mici.

Eu am luat prin curier 2 aripi,la distante diferite de timp si au ajuns intacte,tocmai de la Zalau.Eu zic ca merita sa incerci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru ajutor.

Sanse ca sa intru in posesia lor cred ca sunt destul de mici.

Pe curier nu am incredere ca ajung intregi, iar ca sa le poata aduce cineva de la tine, sanse sunt destul de mici.

Numai intr-un "V", cred ca incap; au 1.35m lungime.

Aseara am testat pe 740-ul lui Bunicu, iar cele de 700 nu se potrivesc. Sunt mai mici.

Risti si castigi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum doresti(daca le vrei ma anunti )

Eu in limita timpului,le ambalez si le trimit

cu urgent sau cargus

aripile sunt in stare foarte buna(pacat sa ajunga la fier vechi )

900 a fost tratat si cu ceara (imi era cumva sa -l desfac si sa-l tai ,dar asta e )

Edited by volvo 244
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca ma cere insistent un client de la Cluj.

Daca primesc OK-ul, o sa trec eu si te mai eliberez si de altele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK

da-mi un mesaj

si vorbim

pacat ca multe nu mai sunt

trebuia sa cumperi ma repede masina :smile:

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt Mani 1976 - Si eu am patit asa si era intrerupt firul care merge in capota spate. Am schimbat cablul si problema rezolvata

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-mi spala bine parbrizul si am hotarat sa curat toata instalatia si spre sfarsit am dat de buba asta :sigh:

post-6070-0-98037000-1394881623_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-mi spala bine parbrizul si am hotarat sa curat toata instalatia si spre sfarsit am dat de buba asta :sigh:

Si la mine s-au crapat!! Le-am lipit cu picatura + silicon negru!! Vad ca tin si merg bine lipite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@1-0, daca citeai forumul gaseai un post in care ii recomandam unui coleg sa verifice T-ul de pe capota . De fapt cred ca si la tine se vedea ud pe capacul motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O mica completare: Lichidul de parbriz (cel putin cel albastru) dupa uscare lasa urme (albastreala).

Share this post


Link to post
Share on other sites

:crybaby: Aseara am ajuns acasa ca in Hansel si Gretel, am lasat o dara de motorina in urma sa nu ma ratacesc, pierde pe la piulita de la conducta de retur de la injectoare si coloana de sun racitor si EGR, nu stiu cum se numeste. pulverizeaza ca un arspersor, nu stiu care esee de vina conducta, care este noua , sau acea coloana.

Scuze , este imbinarea dintre rampa de la injectoare si conducta de la primul injector.

post-3893-0-33152600-1395482191_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si nu merge sa o mai strangi?

Sau sa desfaci primele doua piulite si sa le asezi corect pe rampa.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat, in 3 merge mai repede, multumesc lui Turbo si Andu pentru ajutor, era piulita slabita de la conducta , s-a desfacut cu mana parctic

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand sa treci in continuare pe la Primus, poate lasi dara si de lichid de frana data viitoare ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now