zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

In locul incercuit cu rosu trebuia sa fie si un conector electricpost-1780-0-25347100-1419594466_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil este,dar nu stiu unde o fi ratacit.Cu ocazia urmatoare,o sa ma uit mai atent.

Cealalta mufa,vad ca are conectorul(un cablu cu 2 fire).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a sarit un furtun de vacum de la tamponul din spate ... oare de cand era asa si nu a observat mama. :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a cedat incalzirea in oglinda din dreapta. De dimineata a functionat iar aseara a cedat. Cu ocazia asta poate ma mobilizez sa repar si dezaburirea spate unde ultimele 3-4 linii de sus nu se mai incalzesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamponul spate a decedat ... am obturat sistem si asta e ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parcand ieri la busteni pe la ora 15 , nu am mai miscat-o pana azi dim , dar surpriza nu mai porneste nici daca ma inchin in fata ei , o fi inghetat motorina ? Ce e de facut ? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Invarte bine , motorul da sa porneasca , dar nu porneste :( deloc!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa o pornesti cu un spray(deodorant) de frane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat , nu a mers , erau 4 din 5 bujii arse , multumesc domnului Andu ca mi-a imprumutat 3 bujii bune ...si a pornit la sfert de cheie !!

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca s-a rezolva si a prins viata!

A mea a decis sa ma lase cu o planetara in aer...caut o planetara...toate planetarele sa vina la mine...ieftin...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si azi a cazut capota peste un patent care era pe tragger si s-a inchis din lovitura intr-o singura parte , nu s-a strambat nimic dar cand o inchui nu mai semnalizeaza....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat , nu a mers , erau 4 din 5 bujii arse , multumesc domnului Andu ca mi-a imprumutat 3 bujii bune ...si a pornit la sfert de cheie !!

Pai bine må Andrei, tu pleci la munte - temperaturi scazute fara bujii bune?

Bine ca nu a fost motorina inghetata cum au patit altii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma asteptam sa fie arse , dar nu chiar toate si nu ma asteptam sa nu porneasca deloc....

Pai bine må Andrei, tu pleci la munte - temperaturi scazute fara bujii bune?

Bine ca nu a fost motorina inghetata cum au patit altii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultimele 3 zile, la prima pornire, imi sare electromotorul.. asta in intervalul -20..-5 grade. astazi de dimineata la -2 a pornit fara probleme.

E ciudat ca nu invarte in gol. scoate un sunet de frecat metal pe metal pentru 2 secunde si abia apoi incepe sa invarta in gol.

Dupa ce porneste masina daca opresc motorul instantaneu si dau iar la automat de 10 ori, porneste fara probleme de fiecare data!

Are cineva o parere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bendix ?

Eu am trecut prin 3 probleme cu electromotorul :1. face tic si nu invarte:s-au prajit periile

2. Invarte incet , periile nu s-au uzat uniform , trebuie schimbate si curatat rotorul si unse bucsele.

3. Invarte dar sare : bendixul

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar toate numai la frig? adica orice s-ar fi dus, trebuia sa dea macar un semn cat de mic si la cald... sau cum am pornit de dimineata la -6 grade fara vre-o durere..

Ca sa nu mai zic ca la -22 grade, dupa 4 chei, a pornit din prima rotatie. si in maxim 2 minute am oprit si am incercat iar de 2 ori si nu a mai facut nici-un moft. face doar la prima pornire...

Si anul trecut in iarna mi-a facut exact la fel de 2 ori. si de atunci pana saptamana asta nici-o problema..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe data de 1 ianuarie am facut pana. Ca am facut pana nu e nimic deosebit, dar faptul ca m-am ales cu un cauciuc Continental TS850 205/55/16 vechi de o luna, numai bun de aruncat la gunoi, face pana foarte dureroasa. Practic, am calcat peste un opritor al unei usi de garaj, bine mascat de zapada, in care cel ce detine garajul a infiletat un holtzsurub pentru a nu mai parca masinile in fata garajului. DOar ca eu nu am parcat, ci am trecut prin acel loc, fortat fiind de zapada pe care tot proprietarii garajelor au adunat-o. Practic, m-am ales cu o gaura de imi incape degetul mare al mainii fara efort. Voi posta si o fotografie cu paguba :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vpr si pe mine m-a lasat bendixul si datea rateuri cand avea chef. Ba pornea de20 de ori la rand, ba datea rateuri de 10 ori. Cand o sa ajung la pc, o sa-ti trimit un pm, cu o rezolvare ieftina, ce-i mai prelungeste viata 2ani

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit tabla deasupra indoita destul de najpa, probabil gheata :( Am incercat ce aveam in portbagaj (pops a dent) dar nu merge, tabla destulde groasa sus. Mai stiti alta metoda de tras tabla in afara de asta cu mucii de chinez? Nu as vrea sa revopsesc ca nu e zgariata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Practic, m-am ales cu o gaura de imi incape degetul mare al mainii fara efort. Voi posta si o fotografie cu paguba :(.

Vezi ca se gasesc la vulcanizare petice mari, gen 10cm X 6cm. Ai putea sa incerci inainte sa-i faci vant la gunoi!

am gasit tabla deasupra indoita destul de najpa, probabil gheata :( Am incercat ce aveam in portbagaj (pops a dent) dar nu merge, tabla destulde groasa sus. Mai stiti alta metoda de tras tabla in afara de asta cu mucii de chinez? Nu as vrea sa revopsesc ca nu e zgariata

Tu vorbesti de plafon? Daca da, poate merge impinsa prin interior, dar asta dupa ce desfaci plafonul interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca se gasesc la vulcanizare petice mari, gen 10cm X 6cm. Ai putea sa incerci inainte sa-i faci vant la gunoi!

da, plafon

Tu vorbesti de plafon? Daca da, poate merge impinsa prin interior, dar asta dupa ce desfaci plafonul interior.

chestia najpa e ca pare a fi chiar in dreptul manerului de la sofer, de 3 ori lovita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca gaura e chiar pe partea unde cauciucul isi face "burta", cam la 2 cm mai sus de partea de rulare, iar pentru ca acolo este in permanenta flexare, niciun fel de petec nu rezista. Plus ca decupatura e in forma de L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asteptam sa ma laud si eu cu fiara pe la nationala cand hop, a cedat nervos! S-a fisurat un brat, pe spate, partea soferului, nu stiu cum se numeste, poate ma ajutati voi, dar stiu ca vine roata - fuzeta - butucul - si acest brat metalic! Bine ca nu a fost mai rau, am simtit cum se zguduie spatele masinii!

Intrebari:

Cum se numeste?

Trebuie sa schimb pe ambele parti sau numai pe partea cu problema?

Aveti idee cam ce cost ar avea?

Este ceva grav? A mai patit careva asa ceva?

Stima :smile:

Ala ar fi bratul longitudinal, poti lua unul de la dezmembrari , dar bucsile le pui noi, indicat ar fi sa schimbi si la bratul celalalt bucsile!Dar totusi.... cum ai reusit sa.l rupi!Ar fi ,teoretic cea mai rezistenta componenta a suspensiei! Masina a fost lovita in roata pe partea cu bratul rupt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca gaura e chiar pe partea unde cauciucul isi face "burta", cam la 2 cm mai sus de partea de rulare, iar pentru ca acolo este in permanenta flexare, niciun fel de petec nu rezista. Plus ca decupatura e in forma de L.

priveste partea buna , poti cumpara unul singur si ai perechea . Eu am patit la fel, ale mele aveau 20k si trebuie sa cumpar o pereche...

Eu nu m-as risca cu petec nici macar la bicigleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit tabla deasupra indoita destul de najpa, probabil gheata :( Am incercat ce aveam in portbagaj (pops a dent) dar nu merge, tabla destulde groasa sus. Mai stiti alta metoda de tras tabla in afara de asta cu mucii de chinez? Nu as vrea sa revopsesc ca nu e zgariata

Vezi ca am inteles ca sunt niste baieti care iti indreapta tabla fara sa sara vopseaua. Poti incerca la astia. http://www.autolifecenter.ro/ro/infundatura-fara-vopsire.html

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now