zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Ca idee, cand clipeste check-ul inseamna ca motorul are detonatii.

@Heim, adica e capul de bara de vreo 30cm si apoi urmeaza o ţeava pe ce se infileteaza capul de bara. No, la intrarea in caseta de directie ţeava e acoperita de un cauciuc (cred ca pe post de garnitura) si acolo sub guma aia pocane. Dar nu-i in caseta de directie si chiar acolo la intrate. Nu stiu cum sa explic dar cred ca țeava aia are imbinare din aia ca la cardane. Ori acolo e ceva nasol ca se misca ceva pe sub guma aia, ori caseta se duce.....

Mai mult ca sigur este bieleta de directie.

Daca este pe partea soferului este posibil sa fie de la cremaliera(caseta), se uzeaza bucsa de ghidaj si de aici apare jocul.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Heim, adica e capul de bara de vreo 30cm si apoi urmeaza o ţeava pe ce se infileteaza capul de bara. No, la intrarea in caseta de directie ţeava e acoperita de un cauciuc (cred ca pe post de garnitura) si acolo sub guma aia pocane. Dar nu-i in caseta de directie si chiar acolo la intrate. Nu stiu cum sa explic dar cred ca țeava aia are imbinare din aia ca la cardane. Ori acolo e ceva nasol ca se misca ceva pe sub guma aia, ori caseta se duce.....

Bieleta de direcţie. Trebuie să vezi dacă are joc.

Dacă e vorba de şap'zăci, trebuie să ştii că şi cremaliera are prostul obicei să bată - ai ghicit - bubă standard! Nu se repară nici cu rectificarea casetei, pentru că în kitul de reparaţie nu e inclusă o anumită bucşă de ghidaj. Dacă vrei să nu mai bată, pui nouă - o nimica toată... :slap:

http://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/steering/steering-rack/steering-rack/1032643/

http://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/steering/steering-rack/steering-rack/1009710/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucsa se poate face pe strung, de preferat din teflon grafitat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte adevărat, dar găseşte el în DE pe cineva să-i rectifice aşa? Să scoată bucşa veche, să aştepte până găseşte un strungar meseriaş care să o facă pe cea nouă după cea veche şi să-i rectifice caseta, cu garanţie, cu piese artizanale?

O/T: Vadime, când îţi faci tu o bucşă d-aia, claxonează-mă şi pe mine, o să vreau şi io vreo jum'a' de kil, aşa... ;D

Edited by HEIMÐALLR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouă ce? 1200€ ??

Da e vorba de şap'zăci.

De vanzare o sa scrie pe el ca anul asta nu investesc in nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, parcă "You love Volvo", cum să-l vinzi? :blackeye:

E 1200 de euro dacă e servotronic, dacă nu, e cealaltă, o mie şi-un şniţel... ;D

PS: Mai bine dezmembreaz-o, că-mi trebuie şi mie un far... ;D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte adevărat, dar găseşte el în DE pe cineva să-i rectifice aşa? Să scoată bucşa veche, să aştepte până găseşte un strungar meseriaş care să o facă pe cea nouă după cea veche şi să-i rectifice caseta, cu garanţie, cu piese artizanale?

O/T: Vadime, când îţi faci tu o bucşă d-aia, claxonează-mă şi pe mine, o să vreau şi io vreo jum'a' de kil, aşa... ;D

La 850 am facut.

La V momentan e ok caseta :D, dar cand crapa si fac bucsa te anunt!

Ca idee in RO costa aprox 1000 Lei una refurbished cu piesa la schimb.

Edited by Brava
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, parcă "You love Volvo", cum să-l vinzi? :blackeye:

E 1200 de euro dacă e servotronic, dacă nu, e cealaltă, o mie şi-un şniţel... ;D

PS: Mai bine dezmembreaz-o, că-mi trebuie şi mie un far... ;D

Da i love volvo dar volvo fara probleme. Oricum vreau xc90 s-apai cum nu pot avea 3 volvo atunci renunt la v40.

Iti dai seama ca-l duc la "experti" sa vada cei cu el ca nu vreau sa scap de el deocamdata. Oricum, treaba e nasoala.... mnezo azi

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Când spui luminator, te referi la trapã? Dacã da, nu e nicio problemã, trapele nu sunt proiectate sã nu permitã deloc pãtrunderea apei. E normal sã ai puţinã, mai ales dupã ploile mai abundente.

În completare, mai trebuie spus că, dacă nu cumva e condens, picăturile de apă, în afara jgheaburilor de scurgere ale trapei, denotă o ocluzie a conductelor de drenare.

Daca ai trapa - habar n-am.

Daca nu ai trapa si prin luminator te referi la 'blocul de lumini' de deasupra consolei centrale - atunci iti intra apa pe la imbinarea parbrizului cu caroseria, cel mai probabil 's-a mancat' chederul. Sursa: experienta proprie. :D

Nu am trapa. Prima data era cam cat un pahar de tuica in lampa din plafon. A doua oara niste picaturi pe consola centrala cazute cam din zona oglinzii.

Cam ce-ar trebui sa fac? Trebuie desfacut parbrizul?

Edited by Sepukku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui să verifici dacă e condens sau e apă de la exterior. Din păcate, având în vedere că şi alţi posesori s-au confruntat cu fenomenul, cel mai probabil e de la exterior...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui să verifici dacă e condens sau e apă de la exterior. Din păcate, având în vedere că şi alţi posesori s-au confruntat cu fenomenul, cel mai probabil e de la exterior...

Ce-am gasit prima data nu are cum sa fie condens. Era apa in lampa, ti-am zis, cam cata tuica bei tu inainte de masa.

Edited by Sepukku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-am gasit prima data nu are cum sa fie condens. Era apa in lampa, ti-am zis, cam cata tuica bei tu inainte de masa.

A, păi, înseamnă că ne-ai păcălit şi e uscat ca iasca! ;D
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca incerc sa gasesc problema acelui mic soc din ralanti. Acul turometrului nu oscileaza. Nu apare eroare la diagnoza. Am gasit un filmulet si niste explicatii in comentarii. Va cer parerea.

https://m.youtube.com/watch?v=-PidNWCZVyc

Sent from my iPhone using TapatalkMasina are revizia facuta acum 5 zile, ulei, filtre. Bujiile schimbate cu denso iridium power la sfarsitul lunii ianuarie, clapeta de acceleratie curatata, bobina de inductie schimbata acum 2 zile de Alex. Mi-a mai ramas de verificat fisele, sonda lambda si un test injectoare. La diagnoza injectoarele sunt in parametri.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Si la mine masina are un ralanti neuniform dar acum este insotit de un balbait/trepidat scurt ca si cum ar da motorul sa se inece dar isi revine instant.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sa fie vreun senzor de ceva? Care sunt senzorii ce pot sa-i verific la motorul de 1.6i ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam ce-ar trebui sa fac? Trebuie desfacut parbrizul?

Mi-e teama ca da, daca asta este intr-adevar problema. Daca nu este peste mana, recomand o vizita la unul din centrele celor de la parbrize.ro . Ofera evaluare gratuita si te pot lamuri vis-a-vis de ce trebuie facut mai departe.

Eu la ei remediez situatia, chiar astazi. Dupa orele 14 pot spune daca lucreaza bine ori ba.

Sent from my iPhone using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-e teama ca da, daca asta este intr-adevar problema. Daca nu este peste mana, recomand o vizita la unul din centrele celor de la parbrize.ro . Ofera evaluare gratuita si te pot lamuri vis-a-vis de ce trebuie facut mai departe.

Eu la ei remediez situatia, chiar astazi. Dupa orele 14 pot spune daca lucreaza bine ori ba.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Am rezolvat cu demontat/montat parbriz existent la centrul parbrize.ro de la Filaret. Deocamdata nu pot spune decat ca nu bate vantu' in masina, pentru ca 2 zile mi-a fost recomandat sa nu o spal. Lucrarea pare sa fi fost executata ok, masina putin prafuita pe capota de la ce-or fi folosit pe acolo, interiorul la fel de curat ca atunci cand le-am livrat-o. Interesant este ca nu 'am voie' sa o ridic timp de 2 zile pe elevator (lucru la care nu m-am gandit singur, noroc ca m-a auzit 'nenea' vorbind la telefon cu cineva de la o vulcanizare unde imi faceam programare pentru schimb de jante astazi :D) - motivul este usor evident si in acest caz.

Au fost capabili sa recupereze chederul original, lucrarea costand 150 de lei (fara spaga - pe care oricum n-am dat-o, intrucat mai aveam doar bacnote de 200 de lei in portofel). Cat despre durata - am livrat masina la orele 8 si am ridicat-o la 15:00 (mi s-a spus ca sunt necesare cel putin 4-5 ore de uscare 'in hala'). Altceva nu stiu ce sa-ti mai spun.

La mine a fost usor de identificat sursa problemei, intrucat ajunsese ca in extremitatea superioara a parbrizului sa se vada cum se misca cand era impins. Multa bafta. :D

LE: este de mentionat si riscul (minimal, sustin baietii de acolo) ca parbrizul sa se fisureze cand este demontat. Din fericire, la mine nu a fost cazul.

Edited by Mihai933
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca murit si la mine senzorul IQAS. Am vazut ieri cand am sters erorile. Cred ca mai am unul in clima defecta, dar nu ma grabesc sa-l schimb, ca oricum nu face nimic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum să nu facă?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce face Heim? Iti muta pe recirculare, cand masina este plina de gaze si iti curg lacrimile? :D Eu oricum reactionez inaintea lui :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu închide la mirosuri dezagreabile, ci la noxe inodore, pe care şoferul nu le poate detecta, sã închidã el clapeta. Şi închide instantaneu, crede-mã. Oricum, e mai important sã închidã când şoferul nu-şi poate da seama cã e nevoie. E senzor de noxe, nu de candealã. ;D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,i-am schimbat lichidul de frana azi si la a 4-a roata i-am rupt aerisitorul,am comandat altul Pagid cu sistem ATE :

Part No.: 133661000

RecommendedPagidWas £103.20

Now £79.20

Save 23%

Actual cost £109.20*

(*This part incurs a £30.00 surcharge) Quantity:Add to cart

Delivery Information

In Stock

FREE delivery available*

Next day delivery available* (Order before 4pm Mon-Sat)

DETAILSSPECIFICATIONS

Product Specifications

Brake Disc Thickness (mm) 28Brake System ATEPiston Diameter (mm) 60Fitting Position Front RightFitted Quantity 1Other Information Brake Size 15mm, Brake Size 16mm

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai grija cum il scoti pe cel vechi din etrier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Andu mersi mult,din pacate trebuie schimbat etrierul ca nu cred ca mai pot schimba aerisitorul,am cautat pe net si aici in UK nu vand aerisitoare,detaliile care le-am pus mai sus sunt de la un etrier nou,azi ma duc sa il iau si maine il montez,chestia ciudata e ca e firma Pagid si sistem ATE,ati mai auzit asa ceva?

Poza cu aerisitor rupt(e un pic murdar dar vine altul nou :) )

post-7084-0-86919800-1426415360_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maiculita, era sudat acolo si erau 99% sanse sa se rupa ! Trebuia sa dai cu o perie de sarma cu bormasina inainte sa incerci sa-l desfaci !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-mi vine sa cred ca inca mai functiona etrierul la cum arata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo nu era prea murdar... asa se vede in poza,cealalta parte era curat si functiona super bine,la primul tot asa am patit dar am dat cu wd40,perie sarna si batut un pic cu un ciocan mic pe fiecare parte sa isi dea drumul si pana la urma a mers usor,pe urmatoarele 2 le-am schimbat lichidul in 20 minute amandoua,la al 4-lea m-a luat frigul si stiti cum se zice"graba strica treaba"asat e acum am unul nou si maine il momtez,multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now