zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Am luat azi etrier nou si pe drum mi s-a ars un bec pe faza scurta :( ,ieri i-am zis cat de mult o iubesc si azi l-a auzit pe Heim :"cum te uiti la ea cum cere bani", sunt bune de ceva becurile astea?acum sunt curios cum se vede,am avut Osram Night Breaker.

post-7084-0-54862500-1426441585_thumb.jp

post-7084-0-78174200-1426441710_thumb.jp

post-7084-0-18280800-1426441758_thumb.jp

Edited by Stanisor Ionut
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vãd bine, dar reflectorul se cam mãtuieşte de la ele. Am avut neplãcerea sã constat pe propria "piele". :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si dupa ce se matuieste trebuie schimbata oglinda,nu?tu cum ai facut?se poate rezolva altfel sau doar prin schimbare?nu de alta dar daca trebuie schimbata oglinda,ma duc si schimb becurile,iau iar Osram,mersi mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-au mătuit doar în zona de deasupra becurilor, nu a fost nevoie de înlocuire, însă nu ştiu pe termen mai lung decât cât am folosit eu (4 ani şi ceva, aproape 80000 km, în momentul în care am costatat inconvenientul).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha,deci o sa le folosesc vreun 1 an,probabil pana se ard,ca Osram m-a tinut aproape 1 an,o sa vad cum se comporta si iau o decizie dupa,multumesc mult,numai bine!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-au mătuit doar în zona de deasupra becurilor, nu a fost nevoie de înlocuire, însă nu ştiu pe termen mai lung decât cât am folosit eu (4 ani şi ceva, aproape 80000 km, în momentul în care am costatat inconvenientul).

La toate se matuieste oglinda acolo, din cauza caldurii emanate de bec. Poate ca la cele mai puternice se matuieste ceva mai repede, insa nu poti evita acest lucru, din pacate.

PS: am avut "neplacerea" sa vad multe oglinzi si lupe matuite, de la masini premium, de 5-6 ani vechime

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cele pe care le-am luat din dezmembrări, cu anul de fabricaţie 2000 (marcat pe etichetă), OEM-uri, nu era nici urmă de mătuire. Erau curate ca lacrima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeee asa vezi tu prin sticla!

Am dat jos sticlele, ai uitat?! ;D Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-e teama ca da, daca asta este intr-adevar problema. Daca nu este peste mana, recomand o vizita la unul din centrele celor de la parbrize.ro . Ofera evaluare gratuita si te pot lamuri vis-a-vis de ce trebuie facut mai departe.

Eu la ei remediez situatia, chiar astazi. Dupa orele 14 pot spune daca lucreaza bine ori ba.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Iti multumesc pentru idee. Le fac o vizita dupa prima ploaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am verificat calitatea lucrarii, testand etansietatea cu ajutorul unui jet de inalta presiune pret de vreo 15 minute, din toate unghiurile posibile. Apa nu se mai infiltreaza deloc, sub acest aspect sunt multumit de ce au reusit sa faca.

Totusi, au facut un romanism cand au desfacut oglinda de pe parbriz, reusind sa deformeze una dintre cleme de plastic ale 'cutiutei' ce acopera firele care intra in oglinda. Am reusit sa o pozitionez, dar nu este perfect inchisa. Din pacate nu am observat cand am ridicat masina si nici nu am puterea necesara sa ma duc sa ii trag de urechi acum. Recomand o verificare mai atenta decat cea pe care am facut-o eu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Azi in drum spre Constanta iar mi-a palpait check motorul apoi a disparut. Ca si data trecuta banuiesc un misfire pe cilindrul 4. Totul se intampla de la 140 km/h in sus cand masina pare ca gafaie si nu mai trage cum trebuie. Data trecuta am schimbat si bobina inductie. Am cautat pe net posibile cauze si am gasit asta:

81832310e461abcd913d79ee262d800a.jpg

Acum va rog sa-mi dati cateva solutii remediere problemele de mai sus. Sa le elimin pe rand. Bujiile sunt schimbate in ianuarie, sfarsitul lunii si au vreo 6000 km cel putin.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pe Ct are cineva tester? N

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Azi in drum spre Constanta iar mi-a palpait check motorul apoi a disparut. Ca si data trecuta banuiesc un misfire pe cilindrul 4. Totul se intampla de la 140 km/h in sus cand masina pare ca gafaie si nu mai trage cum trebuie. Data trecuta am schimbat si bobina inductie. Am cautat pe net posibile cauze si am gasit asta:

81832310e461abcd913d79ee262d800a.jpg

Acum va rog sa-mi dati cateva solutii remediere problemele de mai sus. Sa le elimin pe rand. Bujiile sunt schimbate in ianuarie, sfarsitul lunii si au vreo 6000 km cel putin.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pe Ct are cineva tester? N

Sent from my iPhone using Tapatalk

Adrian Mangalia, dar in Mangalia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu conteaza. Daca nu avea veneam la Bucuresti iar. Am ajuns sa fac 50 mii km pe an

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu conteaza. Daca nu avea veneam la Bucuresti iar. Am ajuns sa fac 50 mii km pe an ������

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aaaaaa... in CT este Blueazimut si flx, care au Dice. Vezi pe care gasesti

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am bujiile vechi la mine. Am sa schimb bujia de pe cilindrul 4 sa vad cum se comporta. Daca ar fi din bujii ce ar putea provoca arderea lor prematura ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arderea nu cred ca este bine zis. La benzina se "ineaca" bujiile. Daca se ineaca bujiile pot fi mai multe cauze:

- bujie defecta

- bobina defecta

- compresie necorespunzatoare

- debit aer insuficient

Cam de la astea pleaca problema, insa trebuie gasita cauza, ca nu trebuie neaparat sa fie una din aceste piese defecta, ci poate o alta piesa care trimite comanda eronata, la acestea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrele au fost schimbate la revizie acum 2 saptamani. Bobina acum o saptamana. Bujiile acum 2 luni. Compresia necoresp de unde vine? De la ce?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arderea dupa mine este "prea corespunzatoare" pentru ce ceramica de pe bujiile vechi este albicioasa, nicidecum brun-roscata. Eu banuiesc ceva probleme la debitul de benzina.

Ionut, doar o idee, poti trece pe la un stand de ITP sa-ti faca noxele, sa-ti spuna daca ai amestecul eventual prea sarac ? Cred ca nu costa mai mult de 20-50 de lei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sa fie din sonda lambda? Din catalizator?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu faci o vizita la Exclusiv Auto (tot esti in CT), doar o cunosti pe doamna cu care ai vorbit...

Nu cred ca te vor taxa mai mult de 30min de manopera

Edited by VictorGheorghe
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 13.30 am programare la Volvo Ct. La 16.30 ma intalnesc cu Adrian Mangalia.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Azi am descoperit că-mi iese ulei pe la simeringul de la grup (diferenţial-planetara dreaptă). :banghead:
o fi prea înghesuit acolo...!vrea la aer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum, serios?! Crezi că din 2013 nu l-am rezolvat?!

Şi nici nu era prea mult, că n-avea de unde. Pur-şi-simplu se uzase simeringul.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now