zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Acum 12 ore, i love VOLVO a spus:

Da, imi place sa o violez ca e la moda. Vezi ca esti off

E clar! Esti din Vaslui! :)))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rupt ieri joja. Plasticul ala de care prinzi e de tot rahatul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cam scos Osram din portofoliu dupa ce am comandat doua becuri NOI si unul falfaia iar din al doilea a iesit fum. Am trecut pe Hella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inlocuit becurile de faza scurta 120 % lumina cu hella .

Acu cateva zile am ramas cu capacul de la joja de ulei in mana.

Schimbat uleiul de motor Ravenol 5w40 vsi,filtrul de ulei si filtrul de aer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a ars un bec cu xenon la s80. Ce becuri imi recomandati? Parca erau D2R nu?

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, paunionutz a spus:

Osram d2r

As pune Osram dar Philips dar cum nu sunt in bani in momentul de fata as merge pe ceva low-cost care sa ma tina macar un an.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, paunionutz a spus:

Osram d2r

As pune Osram sau Philips dar cum nu sunt in bani in momentul de fata as merge pe ceva low-cost care sa ma tina macar un an.

ps: Fara a se considera reclama...o fi ceva de becurile astea? http://www.emag.ro/bec-xenon-d2r-premium-zdm-015-bec-xenon-d2r-metalic/pd/DQ3W53BBM/

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un senzor de la sistemul de decapotare al masinii "sensor hall 3" este stricat sau firele lui au ceva probleme (stiam de el de ceva timp dar nu afecteaza decapotarea masinii); din ce am inteles are legatura cu asigurarea/blocarea partilor componente ale sistemului cnad sunt in portbagaj.

 

3e21d4943b590ea0812ba3e097034a98.jpg

Imi da eroare permanenta cand masina este decapotata si apas butonul de accesare al bagajelor (dispare dupa 5 minute de mers cu masina).

Capture.PNG

Se pot verifica firele inainte sa cumpar alt senzor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 32 minute, zack a spus:

As pune Osram dar Philips dar cum nu sunt in bani in momentul de fata as merge pe ceva low-cost care sa ma tina macar un an.

Pai de ce mai ceri recomandari, daca tu stii clar ca vei lua becuri de 50 de lei? Becurile chinezesti sunt toate la fel si te tin in functie de noroc. 2 zile sau 4 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 minute, paunionutz a spus:

Pai de ce mai ceri recomandari, daca tu stii clar ca vei lua becuri de 50 de lei? Becurile chinezesti sunt toate la fel si te tin in functie de noroc. 2 zile sau 4 ani

Am si spus ca vreau ceva low-cost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ma Ioane ca sunt "premium" ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caz inchis. Am dat comanda de 4 becuri Super Vision care costa 25 ron/buc. Am ales pe cele de 5000k. Din cate stiu OEM sunt de 5000k. Mie mi s-a spart un bec OEM in far acum 3 ani de zile. M-am cam saturat sa platesc "frima".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oem sunt de 4300k

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stii prost, OEM sunt de 4300K.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar s-asa! Oem sunt de 4300k!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La spusele voastre am schimbat comanda. Am luat de 4300k. Va mulțumesc pentru ajutor :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@victor daca ai acces usor la senzor si nu trebuie demontat mult, il poti schimba cu unul din alta  parte. Daca se muta defectul, inseamna ca este senzorul defect. Daca ramane defectul tot pe senzorul 3, inseamna ca este o problema din cablaj sau altceva pe acolo. Se pot masura si firele, dar trebuie cautat wiring diagram si vazut ce valori sunt pe fiecare  fir. Senzorul daca este hall, se poate masura doar cu osciloscop

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiindca am zi libera,am zis s-o duc la spalat.Ajung acolo,opresc motorul,ma dau jos,merg la tipul de acolo sa-i dau cheile,ii spun ce vreau,iar el imi zice ok si ma atentioneaza ca am lasat luminile aprinse.Ma intorc la masina,intr-adevar intrerupatorul era pus pe faruri,dar cheile erau la mine in mana,mut intrerupatorul pe zero....nimic,farurile tot aprinse raman.Pun contactul,rasucesc intrerupatorul pe faruri-zero-faruri, de 2-3 ori,nimic.Pornesc motorul,astept cateva secunde,opresc motorul,scot cheile din contact.....bammm.....se sting si farurile......S-o ia razna CEM-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, la coborarea din masina ai tras de maneta de semnalizare. Ceea ce ti s-a intamplat este functia follow me home.

Nu se strica cem ul.

Pe langa faruri aveai aprinse si proiectoarele.

Sent from my Nokia 3310i

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
@victor daca ai acces usor la senzor si nu trebuie demontat mult, il poti schimba cu unul din alta  parte. Daca se muta defectul, inseamna ca este senzorul defect. Daca ramane defectul tot pe senzorul 3, inseamna ca este o problema din cablaj sau altceva pe acolo. Se pot masura si firele, dar trebuie cautat wiring diagram si vazut ce valori sunt pe fiecare  fir. Senzorul daca este hall, se poate masura doar cu osciloscop

merci, am sa incerc sa o rezolv cat mai repede...a venit vara

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, Dinoco a spus:

Nu, la coborarea din masina ai tras de maneta de semnalizare. Ceea ce ti s-a intamplat este functia follow me home.

Nu se strica cem ul.

Pe langa faruri aveai aprinse si proiectoarele.

Sent from my Nokia 3310i

Da exact,erau aprinse si proiectoarele,mersi Dinoco!Chiar nu m-am gandit la asta,cu toate ca stiam despre .........

Edited by mario74

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM primit ieri joja si dupa ce am deschis capota am realizat ca sunt plin de ulei pe degete. Carligul ce inchide capota e plin de ulei si nu numai. Locasul unde intra carligul adica pe radiator cumva e negru tot de mizerue si ulei. No, se incepe weekend-ul cu scarpinat in cap. Intrrbarea e de la ce uleiul ala acolo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now