zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Acum 42 minute, i love VOLVO a spus:

AM primit ieri joja si dupa ce am deschis capota am realizat ca sunt plin de ulei pe degete. Carligul ce inchide capota e plin de ulei si nu numai. Locasul unde intra carligul adica pe radiator cumva e negru tot de mizerue si ulei. No, se incepe weekend-ul cu scarpinat in cap. Intrrbarea e de la ce uleiul ala acolo? 

Fara o poza e greu sa ne dam seama , dar ma gandesc ca s-a spart intercooleru

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze nu am ca trebuie sa ma apuc de demontat azi dupa servici. Am facut asa la suprafata doar ce se vede. E nasoala treaba cu intercooler?

20160603_071840.jpg

20160603_071825.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, i love VOLVO a spus:

Poze nu am ca trebuie sa ma apuc de demontat azi dupa servici. Am facut asa la suprafata doar ce se vede. E nasoala treaba cu intercooler?

20160603_071840.jpg

20160603_071825.jpg

Daca trage bine masina si nu fumega ... o lasi asa . Dureaza ceva sa il schimbi .

Nu imi dau seama , dar in zona aia nu prea vad alta sursa de ulei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina nu trage bine si o inceput sa scoata si ceva fum negru. Nu mult dar cat sa-l vad in retrovizoare. Cam cat costa un intercooler? Cei ala? Pot sa-l schimb eu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intercoolerul e un radiator care raceste aerul de pe admisie (face parte din admisie) . Este localizat intre radiatorul de apa si cel de clima (deci primul dinspre exterior e cel de clima )

Pret nu stiu 

Poti sa il schimbi tu , dar nu e simplu .

Ca sa vezi exact unde e problema iti recomand sa demontezi bara fata , si chestia aia de metal de deasupra farurilor (sunt vreo 15-20 de suruburi) si ai acces la intercooler sa il examinezi atent

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi inainte sa te apuci de demontat , roaga pe cineva sa tureze masina , si vezi daca nu auzi / simti un suflu de aer in zona respectiva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia aia cu mii de suruburi o desfac prima si in cazul in care nu vad mare lucru dau si bara jos. Sa vad un pic ca daca imi prind urechile o duc la service. Pana la urma oricum daca e sa desfac ceva stau si ma uit ca nu stiu ce sa-i fac. Inafara de schimb ulei si becuri nu ma prea bag. Te anunt pe what's up ce si cum fac. Multumesc pentru raspunsuri ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 49 minute, i love VOLVO a spus:

Chestia aia cu mii de suruburi o desfac prima si in cazul in care nu vad mare lucru dau si bara jos. Sa vad un pic ca daca imi prind urechile o duc la service. Pana la urma oricum daca e sa desfac ceva stau si ma uit ca nu stiu ce sa-i fac. Inafara de schimb ulei si becuri nu ma prea bag. Te anunt pe what's up ce si cum fac. Multumesc pentru raspunsuri ;)

Pai nu prea poti asa(cred) , ca e prinsa bara de ea .

Problema este ca nu prea iese intercoolerul fara sa desfaci radiatoru de clima , deci trebuie si umplut cu freon ... in rest o poti face si tu ! 

De vazut vezi si tu , ulei pe intercooler , unde n-ar trebui sa fie deloc .

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu greu am acceptat ideea sa conduc un bmw de la un prieten in urmatoarea saptamana dar dricul intra in service de luni sau marti. Am gasit radiatorul de la valeo cu 130€ + 7€ transport. Manopera cred ca o sa coste mai mult ca sunt multe de desfacut. Nu ma bag sa desfac eu ca nu o mai stiu asambla la loc. 

Aaa si  aseara a mers consoarta in spatele meu si o zis ca scoate mult fum, nu cum am zis eu .... aşa un pic

Edited by i love VOLVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e simplu, se vede pe jos dacă e spart și tot pe jos se înlocuiește. Nu e greu de înlocuit. Ai nevoie de elevator .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elevator am ca este service de inchiriat cu 8€/ora. Am scule, inelare, tubulare, franceze, ciocane dar nu si cap. Trebuie dat radiatorul de clima si apoi intercooler-ul dar foarte usor nu este crede-ma. Am adus acasa masina de la prietenul meu si dricul zace in parcare pana vine radiatorul....speram pe miercuri joi si apoiin service cu el. Si daca nu mai face pe nebunul i schimb si distributia ca a venit vremea. 180k de la primul si ultimul schimb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie îmi pare mai simplu fata de platforma P1 . Am înlocuit și la primul XC70 pe care l-am avut și la alte mașini care mi-au trecut prin mana. nu se desface nici bara fata nici nimic, totul se lucreaza pe sub masina și e banal . Dacă tu zici ca e greu e părerea ta și ți-o respect însă îți recomand să verifici în Vida cat de ușor se schimba .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai jos furtunele de apa dupa ce golesti antigelul, apoi furtunele de turbo. Scoti electroventilatorul, mai ai 4 suruburi care tin sandwich cele 3 radiatoare si inca 2 sub masina in laterale si cad toate. Cel de clima ramane sub masina. Vor trebui 2 persoane sa le bagi la loc dar e simplu overall.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu va multumesc foarte mult pentru raspunsuri si apreciez ca incercati sa ma ajutati, dar voi vorbiti despre schimbare radiatoare ca si cum ati zice desfaci 5 suruburi si dai roata jos. Voi faceti asta zilnic ca va place si ati avut si de la cine invata dar eu chiar sunt lemn cu toate ca as vrea. Mi-e frica ca desfac tot si o sa ramana asa ca nu stiu sa mai montez la loc. Asta e, poate pana la 40 de ani mai prind ceva experienta si voi arata si eu cuiva cum se schimba un intercooler. Din grupul meu suntem blană toti.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand conduce gagica, cu niste unghii de-un metru...

Ceva variante elegante? Help? 

Am vazut din astea noi pe net, doar butonul rosu. Cum anume se scoate butonul? Ca prin dezmembrari n-am gasit carlige de centuri intregi.

Photo0742.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se schimba relativ usor toata prinderea e tinuta numai de un Torx de 40 sau 45 parca. Din el pleaca un cablu cu 2 fire pana la conectorul de sub scaun. Modelele 92-95 au alta culoare fata de 96-97.  De dezmembrat unul din asta nu am avut ocazia pana acuma pot sa ma uit prin pivnita daca mai am asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi masina a stat cam 7 ore nepornita , prima cheie si hop "no pressure oil " pentru cateva secunde si dupa a disparut, de ce oare ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati km ai cu uleiul ala ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana in 7 mii de km si cateva luni....Valvoline 5w30 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie oare pt ca in masina ta trebuia sa pui DOAR 0w30 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu am pus niciodata 0w30 in ea de cand o am , am pus 5w30 mereu si acum e prima data cand se aprinde :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Beclea 

 

1. Senzor presiune ulei - care indica eronat/sau este stricat

2. Sorb pompa ulei infundat 

3. Pompa de ulei defecta 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Dinoco said:

@Beclea 

 

1. Senzor presiune ulei - care indica eronat/sau este stricat

2. Sorb pompa ulei infundat 

3. Pompa de ulei defecta 

 

 

Azi vad ca nu s-a mai aprins , sa  vad daca se mai aprinde , prima data incerc sa schimb uleiul si dupa sper sa nu se mai aprinda niciodata :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare...Am ridicat capacul de la motor sa vad și eu cat de curat e, sau dacă am scurgeri...si surpriza...la injectorul 1 din dreapta (partea pasagerului )am observat ca în jurul lui este murdar de ulei...as vrea sa știu dacă sunt garnituri pe injector și le pot cumpăra separat pentru a le schimba..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista decat o saiba de foc, care costa 5 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now