zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Acum 33 minute, Midnight Caller a spus:

Nu exista decat o saiba de foc, care costa 5 lei.

Are vreun  cod aceasta saiba  de foc?Mulțumesc mult ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

F00VC17503

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a dus dracu turbina ca azi dimineata nu si-a mai revenit ca deobicei din motor wartung prin oprirea motorului si repornire. Imi dadea eroarea tot timpul si dupa 10 opriri in 20km si-a revenit. Schimb turbina si sper ca se termina show-ul. Luna asta vine si impozitul 386€ + 1000 turbina si am cam dat-o de oaie luna asta cu cheltuilelile.... nu mai zic ca, consoarta mai vrea si concediu in Irlanda. Pentru prima oara in 2 ani azi mi-am bagat si scos toate cele in el volvo, D5, v70 , hoit, dric, urât, patrat utilaj, cadavru etc. Cred ca am ajuns la 2500€ in 2 ani cu tot ce am bagat in el.  Nu le inşir ca ma apuca nervii. Luna care vine e planuita distributia adica alti 800€ se duc.... In 50k in 2 ani sa ajung cu el la 4000 € si ceva mi se pare mult.  Dar tot imi iubesc patratu' chiar daca ma face cu capul....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@i love VOLVO  de unde stii ca e dusa turbina?Ti-a fugit acul la 5000 de rotatii si a scos fum alb/albastru? sau cum ti-ai dat seama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuiera tare si nimeni nu stie ce are. Eu nici atat asa ca m-am saturat sa-mi dea eroare, sa ma dea cu capul de volan si sa se urce tirurile pe mine in fiecare dimineata. Crede-ma nu stiu ce sa i mai fac asa ca le iau pe rând.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soooo. Ieri am stat vreo 2 ore in service-ul inchiriat si da, am cam stat pentru ca nu prea stiam ce sa desfac. La turbina accesul e destul de greu asa ca acum inteleg de ce costa 300€ manopera. Turbina e destul de curata inauntru iar jocul este chiar foarte mic ceea ce nu ma asteptam. Toate furtunele ce pleaca si duc la ea le-am verificat vizual si pipait....nu sunt crapate fisurate s.a.m.d.

Acea piesa de pe turbina din metal ce arata ca un glob o banuiesc ca ar fi problema. Cred ca acea piesa e regulatorul de presiune. 

Masina scoate fum negru doar cand apas brutal acceleratia. Am mers o portiune de 2km cu 210km/h unde este este nelimitat si am observat si atunci ceva fum negru. Acel test cu 210km-h a fost intentionat facut ca sa vad cat duce de la 80km/h la maxim ....adica daca apare eroare iar. Nu apare nici o eroare decat la rece si anume pana sa ajunga apa la 90grade imi apare eroare si de 10 ori. La cald pot sa fac ce vreau ca nu apare. Schimbul de ulei l-am facut de 2 luni iar la joja imi indica sub maxim 1/2 cm ceea ce cred ca e normal avand in vedere ca am mers 4500km.  Incerc sa fac un video cu fluieratul turbinei. Cred ca v-am innebunit cu problema mea dar cui sa-i povestesc si eu toate astea? 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte sa arunci banii pe turbo , verifica traseele de vacum , si tampoanele vacumatice ! 

Apoi daca totul este oke , incepe prin a schimba valva control turbo (parerea mea) o testare cu dice ar fi super daca are cineva in zona . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampoanele vacumatice sunt alea 2 pe care stau motorul nu? Am vazut ca pleaca de la el un furtun subtire si duce la o mufa de la filtru de aer cred ca e aia de care mi-ai spus sa o scot si G a zis sa nu o fac ca imi intra in limp mode . Cum as putea verifica tampoanele daca sunt bune? Am facut un clip unde se aude turbina cum fluiera in momentul in care las acceleratia. Vantul a fist o problema dar tot se aude galagia produsa de turbina. Precizez ca motorul a fost cald asa ca nu a aparut nici o eroare nimic. 

VID-20160717-WA0002.mp4

 

Asta-i valva control turbo?

Screenshot_2016-07-17-20-46-58.png

Edited by i love VOLVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu am spus sa il scoti si sa pui un furtunas scurt obturat (si daca merge mai bine ai gasit buba) sau sa faci un adaptor unei pompe de bicicleta (sau adaptor pt ventil de bicicleta) si ar trebui sa tina 1-2 bari fara sa scada brusc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi Cristi. Fac astazi cum ai spus. Totusi piesa din poza cu 125€ este valva control turbo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a exfoliat botunul de directionare aer clima, din cauza unui odorizant auto lichid. Oare se poate scoate prin tragere? Stie cineva?

L-as scoate si l-as curata de tot sau sa-l schimb.

buton-aer-2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, i love VOLVO a spus:

Mersi Cristi. Fac astazi cum ai spus. Totusi piesa din poza cu 125€ este valva control turbo?

Aia e . Dar intai verifica furtunele , si sa fie bine puse ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...la injectorul  1 am găsit murdar de ulei în jurul lui dar la injectorul 2 am găsit ulei era proaspăt adică nu era amestecat cu praf transformat într-o  pastă la care m-am  apucat sa îl desfac și sa vad ce e și înăuntru.Am rămas foarte uimit cat ulei și cata mizerie era pe injector...am pus 2 poze cu problema...

20160719_181116.jpg

20160719_181226.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai jos capacul de culbutori, schimbi garniturile de pe el si scapi de belele

Sent from my D5503 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un  cod la garnitura  capacului de la culbutori  va rog să-mi dea și mie cineva....mulțumesc  o zi buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfăcut întâi capacul de deasupra capacului de la culbutori  și e plin de pasta neagra ulei și praf și nu știu cat e de normal... ,nu am găsit nici o garnitura pe el ....pun și 2 poze....

20160721_133240.jpg

20160721_133254.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfăcut întâi capacul de deasupra capacului de la culbutori  și e plin de pasta neagra ulei și praf și nu știu cat e de normal... ,nu am găsit nici o garnitura pe el ....pun și 2 poze....

20160721_133240.jpg

20160721_133254.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot ai desfacut capacu , desfa si egr si mixerul sa fie tot curat ... dar cam asa se face la toate dieselurile .

Share this post


Link to post
Share on other sites
La Monday, July 18, 2016 at 10:18 AM, Cristi Muresan a spus:

 

Nu mai merge nimic. Absolut nimic. Dintr-o data nu mai deschide usi din telecomanda, nu pot semnaliza, avarii, clima, bordul e complet mort iar cutia de viteza da soc cand o bag in R. In D se accelereaza dar pleaca de pe loc ca o raba din '77. Sunt cu nervii la pamant. Am fost la volvo pentru testet si au spus ca daca nu merge nu o pun pe tester ci cauta stricaciunea. Cum or cauta stiei dracu de imbecili.... am plecat rapid nici sa nu-i vad.  dezastru cu masina asta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am mai liniștit....am mai desfăcut capace dar la benzinare  și erau mult mai curate....cu ce credeți ca ar fi bine sa le curat de aceasta mizerie : benzina sau degresante de pe la magazinele de piese auto ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 44 minute, i love VOLVO a spus:

Nu mai merge nimic. Absolut nimic. Dintr-o data nu mai deschide usi din telecomanda, nu pot semnaliza, avarii, clima, bordul e complet mort iar cutia de viteza da soc cand o bag in R. In D se accelereaza dar pleaca de pe loc ca o raba din '77. Sunt cu nervii la pamant. Am fost la volvo pentru testet si au spus ca daca nu merge nu o pun pe tester ci cauta stricaciunea. Cum or cauta stiei dracu de imbecili.... am plecat rapid nici sa nu-i vad.  dezastru cu masina asta. 

Totul pana la cutie poate fii de la bord ! Cutia sincer nu stiu a mea e manuala (dar restul simptomelor =ceasuri bord date jos) 

La tine tind ss cred ca e o problema cu vre-un contact ... nu cu ceasurile de bord in sine . Vezi cem daca il scoti si cureti contactele . 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 minute, Alexii a spus:

M-am mai liniștit....am mai desfăcut capace dar la benzinare  și erau mult mai curate....cu ce credeți ca ar fi bine sa le curat de aceasta mizerie : benzina sau degresante de pe la magazinele de piese auto ?

Eu am curatat si cu benzina si cu spray de frane ... ambele merg bine (benzina e mai ieftina dar trebui asteptat sa se evapore altfel o sa mearga putin pe vapori de benzina pana ii consuma )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, i love VOLVO a spus:

Nu mai merge nimic. Absolut nimic. Dintr-o data nu mai deschide usi din telecomanda, nu pot semnaliza, avarii, clima, bordul e complet mort iar cutia de viteza da soc cand o bag in R. In D se accelereaza dar pleaca de pe loc ca o raba din '77. Sunt cu nervii la pamant. Am fost la volvo pentru testet si au spus ca daca nu merge nu o pun pe tester ci cauta stricaciunea. Cum or cauta stiei dracu de imbecili.... am plecat rapid nici sa nu-i vad.  dezastru cu masina asta. 

Robert, deasupra pedalelor ai un capac de plastic (sub bord) prins cu 2 suruburi torx(T25). Desfaci suruburile si tragi capacul afara. Ori te uiti cu o lantera, ori bagi mana si gasesti un manunchi de fire. Firele se duc intr-o mufa la CEM. Probabil ai un contact imperfect. Din ce spui tu, pare o problema de CEM, insa daca era ars, nu mai pornea masina.  Incearca asa prima data si apoi mai vedem. Eventual incearca sa mai strangi surubul mufei. Trebuie o cheie de 8 sau 10 nu mai stiu sigur

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 trebuie și probabil e de la căldură mare iar dacă e 2004 masina se încadrează la asa face multe 😂

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now