zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Acum ma imbrac si fac exact cum ati spus. Intradevar masina a stat alaltaieri toata ziua in soare si a fost canicula in jur de 38 de grade. Cand m-am urcat in ea imi arata 46 de grade, atat de incinsa era. Ma ascund la umbra cu ea si ma apuc de treaba.  Parca a luat-o razna chiar daca farurile sunt pe 0 pun cheia pe 1 adica nici macar pe contact si ele se aprind. Nici macar clima nu mai functioneaza, nici centura nu mai suna....... si....si ....si ... totul e dat peste cap. Va anunt daca am rezolvat ceva si oricum, va multumesc pentru ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ceva e imposibil. Desfacut,  mufa cem curatat, mufa ceasuri bord curatat  si acum totul functioneaza. Am un mesaj de srs airbag ca eroare ce are si triunghiul galben dar totul a revenit la normal. Socul din cutie il are inca in momentul cand bag R dar nu atat de tare ca pana acum. Asa ceva nu pot cred...... o duc luni la mecanic ca e in concediu inca. Si atunci piate sa vada ce e cu srs-ul.

Bogdan G, Ionut si Cristi va sunt dator si nu accept nici un refuz. Vreau sa ma pot revansa fața de voi cu orice. 

20160722_104811.jpg

20160722_103233.jpg

20160722_103454.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroarea de srs se sterge si gata ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Socul din cutie a disparut exact in acea zi la a doua pornire iat astazi am sters eroarea de srs. Au fost milioane de erori din cauza ca ma jucam cu sigurantele si puneam contactul. Acum totul e ok. 

O pun la vanzare si ne scapam de necaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca ai rezolvat. Hai ca nu a fost asa grav :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Too late. Daca tot au intervenit atatea probleme am zis ca acum e momentul. Asa ca am luat un xc90. Pun maine cateva poze :)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă ai luat tot 2004 ai trecut din lac în put. Îmi doresc sa fie minim 2006 pt binele tău, al familiei tale și al nostru .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu scapati voi asa de mine si de problemele mele, doar trebuie sa va bâzâie cineva . 2004 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot sa cred, speram sa scap de tine din aria tehnica. :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut....am o nelămurire  cu aerul condiționat...am tot cautat pe forum și nu am găsit ceva asemănător  discutat.....in timp ce funcționează  aerul condiționat  se aude ceva ca și cum s-ar decuplare și cupla imediat,am fost am reîncărcat cu freon și am întrebat la service care ar fi problema.,la care ei mi-au  răspuns ca asa e modelul si mi-au mai aratat un jaguar și un Discovery 4 cu aceeași problema....au spus ca e ceva normal.....acum nu știu ce sa zic nu am mai auzit la alte mașini problema  asta.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cat de normal este pentru ca la mine (xc90) nu sesizez nici un zgomot cand decupleaza sau cupleaza compresorul. La v70 merge cupleaza compresorul vreo 10secunde si decupleaza cam tot atat. Motorizarea e tot aia. Nu stiu tu daca ai motorul de 163cp sau 185.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este normal sa cupleze si sa decupleze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da e normal dar la el decupleaza si cupleaza imediat. Din ce stiu cuplarea si decuplarea se face odata la 9 secunde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este de 163....Cuplarea și decuplare a se face la 3 4 secunde și câteodată nu vine rece doar...am fost și am reîncărcat  cu freon și ulei 1000gr dar când a trebuit sa scoată instalația de reîncărcare a trebuit sa scoată 200gr pentru a depresiva mufele...la care mecanicul mi-a  spus ca e vorba de supapa de expansiune blocata.. îmi poate spune cineva unde este acea supapa la xc90 d5 163 .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventilatorul din fata porneste odata cu compresorul de ac,?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta este problema. Rrzolvi problema ventilatorului si o sa mearga a.c-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Salut Paunionutz....scuze am verificat  acum și am văzut ca pornește și ventilatorul......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa fie ceva infundat si sa faca presiune prea mare. Mai de graba filtrul uscator, infundat

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 34 minute, paunionutz a spus:

Poate sa fie ceva infundat si sa faca presiune prea mare. Mai de graba filtrul uscator, infundat

 

Este ceva înfundat....și am pus problema  pe supapa de  expensiune dar nu știu unde e  și în legătură cun filtrul uscător....unde e acel filtru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supapa de expansiune este o piesa metalica (dreptunghiulara de obicei) unde se imbina conductele de AC din compartimentul motor, cu conductele de AC vaporizatorului (radiatorul din habitaclu). De obicei imbinarea se face in compartimentul motor, langa firewall, la intrarea in habitaclu. Daca urmaresti conductele de AC, in spatele motorului, la intrarea in masina, ai sa vezi piesa https://www.google.ro/search?q=supapa+expansiune+ac&biw=1708&bih=794&tbm=isch&imgil=evFeyXgq8VusSM%253A%253BDVUmhsCl5_gNjM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fsubmasina.ro%25252Fclima-auto%25252F5471-supapa-expansiune-ac-audi-a3-8p-vw-golf-v-seat-leon-ii-skoda-octavia-ii.html&source=iu&pf=m&fir=evFeyXgq8VusSM%253A%252CDVUmhsCl5_gNjM%252C_&usg=__SJIe3yAzYX-Z-Y7jEIGUy3bC7BQ%3D&dpr=0.8&ved=0ahUKEwjV6qyUq9DOAhVBoRQKHfp3CtgQyjcINQ&ei=-3q4V5WBC8HCUvrvqcAN#imgrc=evFeyXgq8VusSM%3A

Filtrul uscator, arata ca un cilindru de aluminiu si trebuie sa fie langa radiatorul de AC. Pleaca o conducta din radiator in filtru si din filtru in compresorul de AC o alta conducta. http://www.epiesa.ro/uscator-volvo-xc90-i-2-5-t/16570/subcat-10457/

Eu unul asi schimba intai filtrul uscator, pentru ca se infunda din ccauza umiditatii care o retine (asta fiind si rolul lui)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă era supapa blocata nu puteai baga freon.

Pur și simplu nu merge pt ca are prea puțin freon.

Nu exista sa scoți freon pt a putea decupla mufele .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, Bogdan G a spus:

Dacă era supapa blocata nu puteai baga freon.

Pur și simplu nu merge pt ca are prea puțin freon.

Nu exista sa scoți freon pt a putea decupla mufele .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

La 800g, cat spune omu' ca are in instalatie, trebuia sa mearga AC-ul bine. Compresorul inca functioneaza la 600g, deci...

Eu cred ca ii face presiune prea mare si opreste compresorul. Cand scade un pic presiunea, porneste din nou si tot asa. Se "joaca" intre 29-31 bari.

Alexii, mergi la o spalatorie auto si pune VAP-ul cu presiune pe radiatorul de AC (pistolul ala de spalat), in timp ce merge AC-ul si vezi daca tot asa face compresorul. Daca este instalatia infundata ar trebui sa mearga mai mult timp,  cat este jetul de apa pe radiator

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ce ii sugerezi omului Ioane sa nu se trezeasca cu toate aripioarele de racire indoite :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now