Posted 17 Feb 2012 · Report post salut ieri am observat ca rotile din spate ale masini stau putin oblic iesite de partea de jos inafara?ce as putea face sa le indrept?e vreo piesa care sa uzat sau telescoapele ce trebuie schimbate stie cineva?multumesc anticipat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2012 · Report post Probabil tirantii spate... ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2012 · Report post la tiranti e ceva de strans cu cheia? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2012 · Report post Cam ciudat sa fie ambele dintr-o data... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2012 · Report post Fa niste poze sau ceva filmulet si posteaza le Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2012 · Report post La tiranti e ceva de reglat cu doua suruburi excentrice... Fa-ti unghiurile pe spate si poate scapi de problema. Daca nu, probabil ai nevoie de alti tiranti, ca au bucsile duse... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2012 · Report post Eu cred ca e o iluzie optica. Si mie mi se parea asa si la unghiul de fuga a iesit bine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post Pai cred ca noi vorbim de unghiul de cadere aici Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post Si eu am avut impresia ca sta putin cracanata...deci cred ca asa sunt ele facute Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post Si eu sunt de parere ca asa sunt facute(gen BMW Z3 modelul anterior). Asa stau si la a mea,dar si la altele pe care le-am vazut(nu putine la nr. atat in tara cat si pe afara).Daca la geometrie ies unghiurile bune las-o asa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post Daca facem o comparatie vw vs volvo rezulta ca Volvourile astea stau/sunt mai "cracanate"! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post Pai daca falllen angle cum zice MC e bun inseamna ca e iluzie optica, nu ca stau cracanate. Altfel ar toci anvelopa pe interior. Parerea mea! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 · Report post mam uitat dedesupt dar nu imi dau seama care sunt tiranti stii care sunt imi poti explica mai bine? scuze pt fotografie nu am stiut cum sa o incarcam reusit sa le incarc scuze ca e putin cam murdara ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2012 (edited) · Report post sasiul de P1 este cunoscut pentru unghiul ciudat din spate (camber) care provoaca "feathering" cauciucurilor, adica le mananca pe margini printr-un aspect de "sfartecat". Asa e masina, camber-ul\unghiul nu se poate regla cu tirantii originali, exista tiranti reglabili de la IPD, VIVA, Elevate, etc, dar problema asta credeam ca e doar la sasiul "sport" in special pe T5-uri si AWD-uri. Pe swedspeed gasiti la aria S40\V50 toata povestea daca dai un search dupa "camber". http://forums.swedes...ighlight=camber Daca vreti tiranti reglabili - http://www.vivaperformance.com/adjustable-rear-control-arms-s40-v50-and-c30-c70/ Edited 18 Feb 2012 by Roberto Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post Altii le regleaza extra asa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post Si la mine stau asa! Cred ca toate au rotile inclinate...am vazut la mai multe, oricum parca arata mai spectaculoasa asa dar sa ai si anvelopele ceva mai late, macar un 205 pe rotile de 16/17" sau mai misto un 215 pe rotile de 18" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post Salut! Confirm, aceeasi "problema" o am si eu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post Nu e problema, e feature ))))) 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post sunt 205 r17 si mie mi se pare destul de cracanata am luat cauciucuri de vreo 3 luni am facut cu ele 3000km mam uitat la daca sunt uzate pe interior dar sunt ok?si cand am pus cauciurile noi am fost sa fac si unghiul de fuga pe spate si mia spus ca sunt ok?cum se pot face fara tiranti reglabili sa stea mai putin cracanata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post Pai nene daca sunt ok care e problema?? Schimba spoilerul spate sa nu ti mai para cracanata. Chiar nu ai altele mai importante de facut la masinuta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2012 · Report post Daca nu ai iti mai dam noi de pe la noi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2012 · Report post pai tot am bagat bani in ea de cand am luato si voiam sa remediez si rotile spate sa stea drept,am avut si eu destule chiar nu imi mai trebuie de la nimeni.oricum multumesc de oferta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2012 · Report post Intelegeti ca nu aveti ce "repara". Nu este o "problema" cu unghiul (camber-ul) puntii spate, asa e din fabrica inca din 2004 cand a aparut modelul si tot asa e si pe modelele noi. Daca chiar va deranjeaza "look-ul" si vreti sa faceti masina volkswagen va trebui sa cumparati tiranti reglabili de la companii precum Viva, Ipd Usa, etc care se vand piese de tuning. Atata timp cat nu faceti modificari la suspensie (lowering, roti imense, distantiere, coilovers) nu aveti nevoie de tiranti reglabili ca sa modificati camber-ul puntii spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2012 · Report post multumesc mult roberto. nu ma deranjeaza cum sta dar imi era frica sa nu toceasca cauciucurile pe interior voi mai vedea pe parcurs oricum multumesc tuturor care mi-au raspuns.o seara buna Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2012 · Report post Menţineţi-vă la subiect, vă rog! (offtopicuri şterse) Share this post Link to post Share on other sites