SabinaBinas

eroare anti-skid service vereist

67 posts in this topic

Anti skid apare tot din cauza problemei la motor. Time for regular service, inseamna ca trebuie sa faci revizia. Teoretic ai o singura problem la motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da am facut cam tot ce se putea azi...

1. Schimbat ulei , filtre 

2. Facut geometria

3. Curatat egr valve ( nu era asa de murdar cum ma asteptam . Mai multa mazga zic ca ar fi de la egr in spre admisie ..) 

4. Pus pe tester ....de 2 ori diferite testeare ...am facut si ceva poze....cu erori le

image.jpeg

image.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am facut test am dat refresh la tot ....am dat un pic forja la masina , m-am intors si am pus testerul pe ea sa vad daca mai apare o noua eroare si a aparut...:)))

image.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine dimineata am sa merg la munca pe autostrada si am sa vad daca tot mai apare eroarea cu engine...si imi mai intra in limp mode ...sincer sunt tare dezamagit nu stiu cum sa fac ca aici toti sunt buni sa isi dea cu parerea schimba o piesa si daca nu e de acolo zice asta e o platesti incercam si alt ceva ...:((

am sa revin maine dimineata sa va zic daca mai am limp mode ! Oricum am facut si plinul de la shel cu motorina v-power ca sa fie totul ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tie iti da eroare pe alternator. Vezi cat incarca, sa nu ramai in drum. Este posibil ca celelalte erori sa fie tot din cauza alternatorului, care nu incarca cat trebuie

Share this post


Link to post
Share on other sites

...sau care incarca peste cat trebuie. Mai ales ca e buba comuna la platforma asta

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

aici m-ia zis ca nu are treaba cu alternatoru ca e vb de generator la modul ceva legat de motorina injectoare furtune etc...sunt dusi cu capul...adevarul e ca imi cam palpie lumina la bord la cd acolo si daca stau cu masina pe loc si pozitiile sunt aprinse palpaie insesizabil dar eu am vaz si asta... Deci ce tre sa fac sa merg la elecrician? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact! Verifica incarcarea bateriei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da deci am iesit pe autostrada am calcato un pic si a aparut eroarea anti skid...si nu mai ma lasa sa accelerez mai mult de 3000 ture....intra in limp mode sau un fel de !!!! Ce sa fac ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut traiesc in Suedia si astia sunt la fel antitalente la mecanica tot asa schimba piese la ghici ba la reprezentanta sunt mai rau,acu vreo 3 saptamani mi-au montat parbrizul stramb si a trebuit sa ma duc peste ei sa mi-l puna a doua oara corect,dar in fine referitor la problema ta intra  intr-un magazin de scule auto nu stiu ce retele sunt in Marea Britanie dar in Suedia sunt magazine cu scule si unelte no name ieftine dar bune si cumpara un aparat de masurat tensiunea ca nu cred ca e mai mult de 20 de lire si masoara tensiunea de incarcare la alternator in relantiu si in turatie trebuie sa varieze intre 13.,4 si 14,7 volti aproximativ in functie de sarcina si consumatori ce e sub 13 sau sare de 14,9 volti inseamna ca ai probleme de incarcare si inclusiv bateria fara motor pornit pune aparatul pe borne si daca in decurs de de 2 sau 5 minute cu aparatul de masura pe polii baterie si fara consumatori coboara voltajul constant de exemplu mai mult de un volt in cateva minute e posibil sa fie bateria dusa. Ti-am dat detaliile acestea pentru ca mai toate automobilele de dupa anul 2000 au majoritatea comenzilor controlate prin module electronice si orice fluctuatie de tensiune poate da erori sporadice care nu au nici o legatura cu defectul pe care il semnaleaza, nu m-ar mira ca maine sa-ti de eroare de airbag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, laurik a spus:

Da deci am iesit pe autostrada am calcato un pic si a aparut eroarea anti skid...si nu mai ma lasa sa accelerez mai mult de 3000 ture....intra in limp mode sau un fel de !!!! Ce sa fac ????

Eu ti-am zis mai sus ce sa faci, dar tu iesi pe autostrada si o alergi, ca poate se repara singura....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ...asta am sa fac maine dimineata cum se deschid magazinele dau fuga iau aparatul de masurat si incep sa masor nu stiu cum exact dar am sa ma documentez si la trba asta ca nu prea am lucrat cu aparate de masurat ....si am sa va zic ce am descoperit ...este adevarat si am mai zis ca foarte putin palpaie pozitiile la relantiu ...va multumesc frumos si revin cu detalii! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar daca tensiunile astea nu sunt ok ...asa cum m-ia spus Vyo mai sus ce trebuie sa schimb? 

image.png

image.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul. Ori il cumperi sh, ori il duci la reparat pe al tau, sau nou daca iti permiti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre cum se masoara sunt o gramada de filmulete in limba engleza pe youtube nu e o problema si alternator in cazul in care este cel care face figuri daca mai tii masina ca sa nu ai probleme iar ,ca un alt defect tipic este rulmentul,,roata-libera,, (cel din fulie)in cazul in care te gandesti sa schimbi decat regulatorul de tensiune,cea mai buna varianta este sa cauti pe internet  de unde poti cumpara alternator reconditionat la fel de fiabil ca unul nou pretul fiind undeva la jumatate fata de unul de fabrica si il lasi pe al tau vechi la schimb. Aici polonezii se ocupa cu asa ceva si sunt mult mai seriosi si constiinciosi decat localnicii din pacate comunicarea e mai grea ca fiind slavi au dificultati cu limbile germanice. Sa ai bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms frumos vio....ce am mai observat uneori trece de pe cd pe radio si inapoi pe cd singura si cand o pornesc dimineata se aude un tiuit stanga  la motor cum te-ai uita la masina din fata ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere pacat ca nu esti mai aproape de cineva de pe forum care se pricepe si te-ar putea ajuta si eu as fii fact-o daca erai mai pe langa mine,dar in fine,tiuitul respectiv daca nu e prea intens nu ar fii ceva sa te ingrijoreze,verifica intai fluctuatiile de tensiune inclusiv cabluri electrice de alimentare si dupa ce ai o confirmare cum stai cu instalatia electrica poti lua si celelalte simptome in parte daca mai persista dupa clarificarea erorii de alternator,din pacate cunostintele mele pe partea electrica sunt limitate numai la chestii de baza!Daca mai ai intrebari iti raspund cu mare placere cand am timp si mai intru pe forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si am revenit sa va spun ce am mai rezolvat cu masina! Deci ...am verificat bateria si alternatorul sunt ok ....dar degeaba ca tot apare eroarea anti skid si reduce engine performance ...si uneori intra in limp mode mai mult de 3000 de ture nu ma lasa ....nu stiu ca am fost la toti idioti de aici si dgba...unghiul cred ca nu la facut bine ca trage un pic stanga si tot tremura volanul de la 80 in sus ...si am impresia ca am ceva probleme cu franele discurile ...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Ai nevoie de o interpretare corecta a erorilor nu numai citirea lor! Daca ti se aprinde numai numai eroarea antiderapaj fara cea de ABS se poate sa fie ,,coroana,, din volan care citeste unghiul volanului de directie vreun contact imperfect sau pur si simplu ,rupta,defecta si din moment ce nu iti mai citeste unghiul de virare ca sistemul respectiv franeaza automat in momentul in care ,,simte,, ca o roata pierde aderenta cu ajutorul ABS-ului,cat despre vibratia din volan, daca face tot timpul indeferent daca e in accelerare sau pe liber la viteza precizata e din cauza rotilor fata neechilibrate sau anvelopelor deformate,iar in cazul in care iti face numai in accelerare este din planetare,de obicei planetara lunga la partea inspre cutia de viteze. Cat despre reglarea directiei ma abtin sa comentez eu mi-am facut-o acasa paralelismul si volanul cu sfoara(m-a invatat un polonez),iar caderea cu o unealta de se pune pe discuri care functioneaza pe principiul ,,bolobocului,, si merge super si la 160 daca las volanul liber se tine dreapta am peste 10 mii de cand i-am facut- o cu anvelope de vara noi si nici urma de uzura anormala sau alte simptome gen directie instabila sau altele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut nu stiu daca am voie sa cer detalii de contact aici pe forum dar te rog frumos  Vyo daca vrei sa imi fai facebook-ul tau sa ma poti cauta tu Olteanu Laurentiu ( am o poza cu pantaloni visini tricou portocaliu si o bluza de armata pe maneci ) as vrea sa vb mai mult cu tine legat de masina ...ideea care ma macina cer mai tare este ca intra in limp mode si de la 100 nu mai trage si vreau sa stiu exact din cauza directiei este posibil sa vina aceasta eroare si sa intre in limp mode...ii iau contactul dispare eroarea si merg mai departe uneori ma lasa sa ajung si la 120-140 ...:( aici chiar nu mai am soluti de mecanici ca i-am incercat pe tot si toti doar idei si atat...ultima solutie ar fi sa merg la volvo in alt oras aici langa mine si sa platesc ca sa o rezolv doar ca aici preturile sunt destul de piperate doar o constatare la volvo este 200£ :( multumesc tuturor pt ajutor !!! Am invatat multe de pe acest forum de la voi imi sunteti de mare ajutor ...aproape ca aici ma duc la mecanic si doar ii spun ce sa faca bazandu-ma pe ce imi spuneti voi...va multumesc...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vyo no offence - BATI CAMPII.

Daca ar fi o problema la spira sau un contact imperfect, ar trebui sa fie in permanenta, nu numai dupa 100 km/h.

Planetarele bat in primul rand in curbe si apoi in linie dreapta.  Daca bat in linie dreapta in mod normal in curbe trebuie sa faca precum masina de cusut.

Rotile strambe dau trepidatii in caroserie doar intre anumite viteze (spre ex 80-120 km/h).

Faptul ca masina intra in limp mode, inseamna ca masina are o problema la motor, ECU restrictioneaza puterea si dezactiveaza ESP-ul. De ce face treaba asta... o sa explic alta data.

@laurik Mai mergi inca odata la un tester si intreaba-l pe cel care face diagnoza, daca stie sa citeasca si valorile reale

1. Curatarea EGR-ul nu inseamna neaparat ca acesta si functioneaza in parametrii. Daca mai ai eroare pe el, trebuie schimbat

2. Verifica presiunea de turbo. In programul de diagnoza (Delphi in cazul tau), in stanga pe a 3a patratica (cea cu grafic, grade celsius, etc) ai valorile reale. In acel meniu, gasesti boost pressure actual si boost pressure specified, EGR-ul, presiunea in rampa (fuel pressure sau rail pressure), etc.

3. Pentru roti   mergi la  o vulcanizare sa le echilibrezi

4. Pentru volan stramb , mergi la geometrie  sa faci unghiul de fuga

Share this post


Link to post
Share on other sites

paunionutz: am mers la vulcanizare am echilibrat toate 4 rotile ..cauciucurile nu sunt noi dar sunt foarte ok nu bat ! 

Am fost si am facut si unghiul ( gen aici pune suportul ala sub volan si doua chestii cu laser pe rotile din fata apoi umbla la bielete pana aduce laserul ala pe un reper !!! Doar pe rotile din fata specific !!!!

masina a mers ok 1 zi apoi am observat iar ca volanul nu este drept si ca trage un pic stanga...iar de echilibrat ce sa zic am stat langa el sa fie toate rotile fara nici cea mai mica eroare dar are o mica trepidatie exact cum zici tu de la 80-120....si simt masina un pic instabila...daca dau drumu la volan se duce stanga usor! Bun toate bune asta nu este o problema ideea este eroarea anti skid si reduce engine performance! Care la mine apare de exemplu sunt in treapta a 4 si ii dau un pic peste 3000 de ture sa schimb a 5 a si buf se plafoneaza nu mai am pedala....uneori schimb mai devreme 2400-2600 ture si merg pana la 120 km/h poate si un pic mai mult si aceasi problema ....opresc masina o pornesc si dispare...ce sa fie oare ???? Am sa verific si presiunea asa cum zici tu la turbo ca si mie imi pare ceva ciudat nu am mai avut volvo sau alta masina cu motor asa mic pana acum dar mi se pare ca trapta 1-2 nu prea are viata de loc la cei 109 cai totusi se cam tureaza in gol....multumesc de informatii si revin in weekend cu noi amanunte ce am facut si cum se mai prezinta!!!

app: mi se pare consumul un pic cam mare am mers cu 20l doar 210 mile / mixt darrrrr 150 mile pe autostrada la o viteza constanta de 100-120....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!Nici o ofensa,la problema cu ESP nu te contrazic si sustin ca nu bat campii mai exact la faza cu planetarele si directia sau paralelismul rotilor nu unghiul de fuga ca ala se regla numai la dacia 1300 ,m-am lovit direct de problemele respective. In fine de asta e bine sa venim cat mai multi cu pareri constructive si sa incercam sa-l ajutam pe om sa iese din necaz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, laurik a spus:

[...] mi se pare ca trapta 1-2 nu prea are viata de loc la cei 109 cai totusi se cam tureaza in gol [...]

Asa e cutia de viteze setata, 1 si 2 sunt foarte scurte ca sa ajungi repede in 3 si sa fie mai economic motorul. Daca ar fi 1 si 2 lungi, ar papa foarte multa motorina la plecare.

Nu se tureaza in gol, eu am incercat sa ii dau blana cu a doua si au inceput sa patineze rotile sub mine... :)) se invart rotile in gol, dar de turat se tureaza bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci ma poate ajuta cineva cu o idee sau cineva care a patit treaba cu limp mode sa nu te mai lase sa accelerezi ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now