SabinaBinas

eroare anti-skid service vereist

67 posts in this topic

Acum 1 oră, laurik a spus:

Deci ma poate ajuta cineva cu o idee sau cineva care a patit treaba cu limp mode sa nu te mai lase sa accelerezi ????

Posibil sa ai o problema la motor , dar trebuie o testare ... asa empiric : egr , valva control turbo si lista poate continua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua si am revenit...nu am rezolvat nimic cu eroarea de anti skid dar am ajuns in romania cu masina :)) cei drept am mers frumos 110-120 ca sa nu am probleme dar am ajuns!!! Acum cine ma poate ajuta cu o testare si sa o pun la punct?!? Momentan sunt in curtea de arges ....multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

acum o saptamana mi-a aparut  anti skid service vereist  cu martorul esp si engine, pus tester si raspunsul a fost partea electrica a EGR-ului ,am cumparat EGR nou l-am schimbat, masina a mers perfect 1 zi :(( pe urma acelasi mesaj  anti skid service vereist ,dar fara martorul engine doar cu esp,dar si cu alte simptome, mesajul apare mai greu de la pornirea masinii  si inainte sa apara masina are cateva (scapari in timpul accelerarii ,o lipsa de putere ,ca o frana de motor  dar scurte)nu stiu sa explic mai bine:) si pe urma apare mesajul respectiv,dar masina functioneaza foarte bine adica normal. pana sa schimb EGR-ul atunci cand aparea mesajul  ,masina mergea foarte prost,lipsa de putere dar se tura si peste 3000,si eroarea aparea la cateva secunde de la pornirea masinii.

exista posibilitatea sa fie EGR-ul nou defect? tinand cont ca am luat unul mai ieftin? sau o fi de la altceva?

Bogdan G imi poti spune unde ai service-ul? 

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a calibrat noul EGR pe masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acn , cu intrebarea asta m-ai blocat:) este prima data cand aud de calibrat egr, ce inseamna mai exact asta ?sa -l intreb pe individul care mi la montat. Multumesc

Edited by George_v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice EGR nou montat trebuie calibrat/adaptat/initializat sau cum s-o mai spune! Nu știu pe Volvo dacă merge făcută treaba asta cu alta interfața in afara de Vida-Dice! Pe Ford se putea face si cu altele, nu doar cu cea originala(IDS)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serios ? Eu am montat multe si am calibrat .....putine sau unul . 

Daca EGR-ul e bun trebuie sa mearga, daca nu e bun, nu merge . Simplu . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am recalibrat tot ce am montat, ca asa scrie la manual, si au mers toate. Nu stiu daca e cazul de recalibrat sau nu, dar daca asa scrie, asa facem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu fac asa pt ca automobile . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai stiu pe cineva de cumparase un eghereu :D stricat de pe un site online general(whatever). Este normal sa gasim si piese stricate, perfectiune nu exista, din cauza asta exista garantia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata,

Scriu si eu in acest topic deoarece problema cu care ma confrunt este similara cu cele discutate mai sus.

Ieri, cand am plecat de la serviciu, cand am pornit masina am observant ca a iesit fum de sub masina din partea dreapta fata (cum stai in masina). Nu a fost ceva constant, ci doar ca un mic nor.... m-am dat jos, m-am uitat pe langa, pe sub masina, am ascultat, dar nimic iesit din comun. Asa ca am pornit spre casa.

Dupa ~500 m a aparut mesaj in bord (in franceza) cu "anti skid service required" si ceva legat de imobilizator electronic dupa care motorul s-a oprit.

Am tras pe dreapta si am incercat de cateva ori sa pornesc. Aleator, din multe incercari am reusit sa pornesc cam de 3 ori motorul, dar dupa 1-2 secunde se opera.

Am oservat urmatoarele lucruri: cand puneam contactul (poz  II) apareau cele 2 mesaje si se auzea un bazait in partea din dreata fata plus un zgomot de actuator care vrea sa cupleze.... De asemenea, lampile de mers inapoi se aprindeau desi CV era pe "liber".

Am plecat de-acolo doar "pe sus" si momentan masina e la service. Am ajuns tarziu aseara, asa ca mecanicul a lasat-o pe azi.  

In seara de Duminica am pleacat de la tara spre Brasov. din cauza ca iarna ne-a surprins, lichidul de parbriz (de vara) a inghetat in duze. Nu mi-am dat seama si am actinat stergatorul-spalaturul de parbriz. A doua zi am aobservat ca lichidul de parbriz (schimat cu cel de iarna) curgea peste motor la fiecare actionare din cauza ca sarise capacelul teului de ramificatie din instalatia de spalare a parbrizului (vezi poza), care este pozitionat  in ......partea dreapta. Am o banuiala ca aceste probleme sunt urmare a scurgerii lichidului de parbriz in compartimentul motor.

 

Astept cu nerabdare telefonul mecanicului, dar vreau sa va rog, pe cei cu mai multa experienta in repararea "Volvo-urilor"  sau pe cei care s-au mai confruntat cu astfel de probleme,  sa imi dea un sfat, o informatie referitor la posibile cauze /reparati.

Si sa ma scuzati pentru "compunere" dar am vrut sa fiu cat mai explicit.

 

Va multumesc anticipat tuturor ! :) 

Toate cele bune,

Marc T.

 

Capture_2.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
La ‎11‎/‎16‎/‎2016 at 9:53 AM, ionutmark a spus:

Buna dimineata,

Scriu si eu in acest topic deoarece problema cu care ma confrunt este similara cu cele discutate mai sus.

Ieri, cand am plecat de la serviciu, cand am pornit masina am observant ca a iesit fum de sub masina din partea dreapta fata (cum stai in masina). Nu a fost ceva constant, ci doar ca un mic nor.... m-am dat jos, m-am uitat pe langa, pe sub masina, am ascultat, dar nimic iesit din comun. Asa ca am pornit spre casa.

Dupa ~500 m a aparut mesaj in bord (in franceza) cu "anti skid service required" si ceva legat de imobilizator electronic dupa care motorul s-a oprit.

Am tras pe dreapta si am incercat de cateva ori sa pornesc. Aleator, din multe incercari am reusit sa pornesc cam de 3 ori motorul, dar dupa 1-2 secunde se opera.

Am oservat urmatoarele lucruri: cand puneam contactul (poz  II) apareau cele 2 mesaje si se auzea un bazait in partea din dreata fata plus un zgomot de actuator care vrea sa cupleze.... De asemenea, lampile de mers inapoi se aprindeau desi CV era pe "liber".

Am plecat de-acolo doar "pe sus" si momentan masina e la service. Am ajuns tarziu aseara, asa ca mecanicul a lasat-o pe azi.  

In seara de Duminica am pleacat de la tara spre Brasov. din cauza ca iarna ne-a surprins, lichidul de parbriz (de vara) a inghetat in duze. Nu mi-am dat seama si am actinat stergatorul-spalaturul de parbriz. A doua zi am aobservat ca lichidul de parbriz (schimat cu cel de iarna) curgea peste motor la fiecare actionare din cauza ca sarise capacelul teului de ramificatie din instalatia de spalare a parbrizului (vezi poza), care este pozitionat  in ......partea dreapta. Am o banuiala ca aceste probleme sunt urmare a scurgerii lichidului de parbriz in compartimentul motor.

 

Astept cu nerabdare telefonul mecanicului, dar vreau sa va rog, pe cei cu mai multa experienta in repararea "Volvo-urilor"  sau pe cei care s-au mai confruntat cu astfel de probleme,  sa imi dea un sfat, o informatie referitor la posibile cauze /reparati.

Si sa ma scuzati pentru "compunere" dar am vrut sa fiu cat mai explicit.

 

Va multumesc anticipat tuturor ! :) 

Toate cele bune,

Marc T.

 

Capture_2.JPG

Salutare, 

Revin cu noutati dupa mai mult de o saptamana in service la electronist.

S-a descoperit ca mufele din panoul de sigurante din habitaclu (sub torpedo) nu mai asigurau un contact electric foarte bun ducand la intreruperi de current. Am gasit si un filmulet cu treaba asta, problema masinii find similara cu a mea.

https://www.youtube.com/watch?v=FHyE8Vm1QIA

Mai mult, odata ajunsa masina la service pornea fara probleme, dar cand plecai cu ea sa te plimbi, din cauza vibratiilor si miscarii, se miscau mufele si se opera motorul.

 

Poate mai ajuta pe cineva filmuletul asta .... :)

Cele bune,

Marc T.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.sunt nou pe aici,m.am inscris in club pentru a cere o parere in legatura cu o problema la un volvo s40 din 2010,se plafoneaza in mers,am fost la nenumarate service.uri dar nu.i da nimeni de cap..la tester da ceva de "valva baipass"..daca a mai intalnit cineva problema asta sa.mi spuna..am schimbat electrovalva care masoara presiunea in turbina,am schimbat turbina si tot degeaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buna ziua si am revenit...nu am rezolvat nimic cu eroarea de anti skid dar am ajuns in romania cu masina :)) cei drept am mers frumos 110-120 ca sa nu am probleme dar am ajuns!!! Acum cine ma poate ajuta cu o testare si sa o pun la punct?!? Momentan sunt in curtea de arges ....multumesc!

Salut Laurik ! Dacă tot ai ajuns in Ro , ia legătura cu Bogdan G. Tragi o fuga in București și ai scăpat de o grija!! Cât despre direcție și vibrații , schimba bucsele de pe fața , căci la cum sar englezii bordurile , sigur sunt praf.. cel puțin cele din partea spate a brațelo anterioare!! Pui lucru original , nu porcăriile de pe EBay sau Eurocarparts, și scapi de o grija! Bucsele se văd mai bine când ridici mașina pe elevator și sunt văzute de un ochi format (Bogdan.G sau Alex) Bafta!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara.

caut Diuza stergator de parbriz pentru VOLVO V50 1.6Diesel din 2009. Stie cineva unde gasesc?

Multumesc

Capture_2.JPG.6ffd2f3e0febb4e0c13b808d296ea3d3.jpg

thumbnail.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

baca gasesti si mie imi trebuie una cea din partea dreapta cum stai in masina, pierde lichid

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/15/2020 at 7:56 PM, horas999 said:

buna seara.

caut Diuza stergator de parbriz pentru VOLVO V50 1.6Diesel din 2009. Stie cineva unde gasesc?

Multumesc

Capture_2.JPG.6ffd2f3e0febb4e0c13b808d296ea3d3.jpg

thumbnail.jpg

eBay

https://www.ebay.ie/itm/Volvo-C30-08-13-S40-V50-05-11-Windscreen-Washer-Valve-T-Valve/283452421138?hash=item41ff14b412:g:1FYAAOSwpoJa~ovX

La mine a fost crapata, am inlocuit-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now