mada

martorul aprins in urma unei opriri bruste a motorului

12 posts in this topic

salut , am martorul aprins , in urma unei opriri bruste a motorului , oprire cauzata de tentativa esuata a unei parcari intr un spatiu ff ingust , si as vrea sa aflu ce ar putea fii, mentionez ca am masinuta de putin timp si ma cam ingrijoreaza situatia asta . Este vorba de un S40 2000 1.8 BENZINA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Care martor, mai exact? Eşti sigur că este corelat cu oprirea bruscă a motorului?

Ţi-am redenumit şi amplasat subiectul în secţiunea corespunzătoare, de data asta, dar te rog să fii mai atent!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este cel de "Check Engine" (galben, ca un "robinet"), s-ar putea sa iti dispara dupa cateva porniri + mers cativa km normal.

Daca nu, este momentul pt. un tester...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

da , s a intamplat aseara , cand faceam manevrele de parcare , si am observat ca nu se mai stinge chiar daca motorul merge normal , martorul de bord acel ce seamana cu un tub si doi robineti , in carte scrie avarie la sistemul electronic la motor

aaaa si ms mult HEIMDALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plimba-te mai mult cu ea, ar trebui sa se stinga.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI totodata as dori sa va intreb pe toti posesorii de volvo ce detin masinii similare cu a mea : daca e normal sa se tureze intr un ritm crescand chiar daca eu apas acceleratia pana la podea (ceva de genu fara vlaga in ea ) doar vb de un motor de 1800 benzinar ( nu s expert in motoare dar mi se pare un pic lenes) .Masina o am de 2 sapt luata de aici pe la 150 000 si arata destulde bine pentru 10 ani cu toate reviziile facute la timp si in reprezentata volvo

Edited by mada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are volanta grea. "Trage", are vlaga in ea IN MERS ? Te poti baza pe ea intr-o depasire ?! Daca da, atunci nu ai de ce sa-ti faci probleme. Nu e motocicleta, e MASINA !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

da trage dar totusi aici in lisabona sunt multe pante cu inclinatie de 20»30 % poate chiar si mai mari si in a 5 a pe autostrada cu o viteza de 100 110 ma vad nevoit dupa ce am parcurs 15% din rampa sa i dau a 4

ori eu sunt inca obisnuit cu masina (am avut un logan diesel nou acum 1 an) ori e kitul de ambreiaj cred :evil5: (nu apare schimbat in nici o revizie facuta pana acum conform doc pe care le detin de la vechea propietara ) ms mult de raspunsuri membrilor acestui forum

ps. visam de mult la un volvo dar nu am avut posib de a lua unul nou si am tot stat la panda pana ce l am gasit pe asta (asa vreo 4 luni .... :dontknow::hello2: )

suspectez discul de ambreiaj deoarece la 3000 3500 rotatii in a doua trece usor peste 40 45 kmh sau e NORMAL ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia cu urcatul si scaderea vitezei,respectiv turatiei,mi se pare normala.Benzina are cuplul mai mic decat un diesel + ca este un motor aspirat cel pe benzina.

Apoi cu legat ture/km,asteapta sa rasunda un coleg care are acelasi motor.

Multi km fara evenimente neplacute!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele pe benzina trebuie "abuzate". Nu au cuplu de jos ca diesel-urile.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... e normal sa treaca de 40-45km/h. Cu a doua te poti duce pana la 110km/h la 6500rpm !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mai adaug ca nici macar a mea (300 de Nm cuplu pe hartie) nu urca toate pantele cu viteza a-5-a fara sa maraie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now