paunionutz

Scade turatia cand franez (uneori, nu mereu)

38 posts in this topic

Zilele trecute, din intamplare am dat pe youtube peste un filmulet in care se explica functionarea unor parametrii ai unui sistem de management mai vechi...

Desi nu pricep ce facea ala si nici nu ma intereseaza prea tare detaliile de genul, mi-a atras atentia faptul ca atunci cand individul facea pedale, lambda schimba valorile.

Poate tie iti spune ceva sau te ajuta in vreun fel...

http://youtu.be/7vmRMGd9u60?t=49s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi nu inteleg ce face nenea acolo, ma depaseste

Am gasit totusi ceva pe "afara", insa nu stiu ce sa zic "I noticed that after I removed the fuel rail and oiled the O-rings that this shuddering and idle dipping to 580-600 went away" Oare chiar sa traga aer fals pe langa injectoare, fara sa dea si benzina pe langa ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum sa dea benzina pe linga ele din moment ce se deschid exact pt minim 3,2 ms si vacumul creat de admisie si "tragerea" benzinei inauntru nu face sa tisneasca benzina pe linga injectoare in galerie!!Asta in ideea ca sint slabe O ring-urile injectoarelor.Nu vorbesc de O ringurile de sus din rampa.Acum cel mai bine este sa fie schimbate la un anumit intreval de timp ca au sens sau siliconate sa se adapteze mai bine locului in care trebuie sa isi faca datoria.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine era un oring slab la un injector, si imi trantea eroare de debitmetru + relanti instabil.

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci chiar este posibil sa fie de la aceste oringuri? Cum am zis si mai sus, problema este comuna la benzinare (si aspirate si turbo). Este ok sa pun silicon pe oringuri, sau trebuie schimbate din start?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU silicon ! Scoate rampa si verifica-le sa nu fie ciupite, si daca injectorul intra fest sau flencane in galerie.

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am scos asta toamna cand am schimbat senzorii de detonatie si a iesit greu si a intrat la fel de greu. Sa zicem ca am ciupit eu una cand am bagat rampa la loc (dar nu cred), dar a iesit foarte greu si problema era dinainte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le schimbi clar insa am zis ca se poate pune silicon (nu spray de bord cu silicon) si precizez numai daca sint in regula si te mai cirpesti un pic cu ele insa costind f putin merge un set nou si scapi de o grija

Daca sint imbatrinite rau sau ciupite atunci "recycle bin " scrie pe ele.Daca debitmetru da cind o valoare cind 2 atunci undeva nu merge ceva bine si pe partea de izolare-etansare injectoare.In fine si la benzinare dupa ceva vreme de exploatare si ani mai etse necesar cite ceva de facut ,acel stage zero.

Ai pus si sensorii de detonatie cum scrie la carte ca tot ai spus ca i-ai schimbat!

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am erori de nici un fel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sa ai erori vorbesc ci valori un pic diferite.Adica de ex.pe MAF cind 12.8kg/h cind 11.8 cind 14.4 kg/h la debitmetru .Asta ziceam de 2 valori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles! Trebuie sa-mi reinstalez Vida (am reinstalat windows-ul) si sa vad ce valori imi da, daca sunt fixe sau fluctueaza

LE: Stiu ca nu are nici o legatura cu problema mea, insa o mica intrebare off topic; Daca pun injectoare de 2,0T, oare merg pe masina, adica se schimba ceva in bine (la putere ma refer). Eu la 2.4 am verzi, iar la 2.0t sunt rosii

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa vezi ce debit au si apoi ce rezistenta ca si compatibilitate rezistiva cu ECU ,probabil sint cu aceeasi rezistenat sau nu ,nu am idee.

De ex la mine sint albe si din cite stiu ,sint de 355cc si rezistenta de 19 si ceva Ohmi.Sincer nu m-am documentat sa vad ce debite si valori rezistive au alte injectoare (galbene ,verzi ,etc)intrucit imi ajunge ce consum "modest" am :smile:.Maresti injectoarele ,creste consumul si logic ar fi ceva putere.

Poate mai afli de la alti colegi ceva mai mult ,detaliat ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de chestia asta cu scadere usoara de relanti dupa franare,o am si eu la v70 vechi si am observat si la cel nou se intampla destul de rar la ambele,

la d5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now