Posted 20 Mar 2012 (edited) · Report post SALUTARE AM OPROBLEMA LA PORNIRE SI ANUME ACEST RELEU SAU CE ESTE EL NU STIU EXACT NU MA LASA SA DAU LA AUTOMAT. RELEUL MERGE CONTINUU SI ODATA CU EL AVARIILE SE OPRESTE DOAR DACA SE DECUPLEAZA BATERIA SAU RELEUL.INTREBAREA ESTE DACA MERGE LUAT DE PE O ALTA MASINA SAU ESTE PERSONALIZAT.MA POATE AJUTA CINEVA IN ACEST SENS? Dezactiveaza Caps Lock-ul!Citeste Regulamentul! Edited 20 Mar 2012 by Vita_Fresh Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2012 (edited) · Report post Asta este releul de la alarma .. nu te lasa imobilizatorul . Ai telecomanda la ea ? Edited 20 Mar 2012 by Brava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2012 · Report post Salut ! Daca releul ( alarma) este defect il poti schimba fara probleme cu alta. Nu te speria daca eventul are alta culoare carcasa. Gasesti la @criss ! Eventual se poate inlocui cu un releu simplu ca cel din poza,(este defapt un pod) dar nu va mai functiona alarma ! Noroc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2012 · Report post Nu am telecomanda iar daca se poate inlocui pur si simplu cu un altul este ok.Maine am sa cumpar unul si vad ce se intampla. Va anunt multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Mar 2012 · Report post astazi am pus testerul pe masina si totul este ok imobilaiser cheie,cititorul de cheie totul si pe motor singurul cod de defect 2 1 2 sonda lambda. Oare eroarea de sonda sa fie de la gas sau trebuie inlocuita? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2012 · Report post Salut ma poate ajuta cineva cu acest releu contra cost binenteles pentru ca nu gasesc iar nou costa foarte mult. Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2012 · Report post Merge inlocuit cu un fir , intre pinul 50E si 50F din releul 210 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2012 · Report post Salutare tuturor o sa incerc maine cu un fir dar as dori sa cumpar si releul daca-l arew cineva.va multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2012 · Report post ti-am trimis un pm in care am spus ca am si sa ma suni sa stabilim detaliile de expeditie. daca nu poti suna lasa un nr si te sun eu nr meu:0767671303,al tau:..........? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2013 · Report post in legatura cu acest releu, am achizitionat recent un volvo c70, faricatie 2000. are ceva probleme pe la imobilizator uneori nu porneste. ca sa porneasca misc putin de volan sus/jos si apoi porneste. am cautat acest releu o duminica intreaga si nu l-am gasit. ma poate ajuta cineva cu pozitionarea lui? sau este vreun alt releu numerotat altfel care sa faca acelasi lucru? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2013 · Report post Mai degraba ai un fir care iti face probleme , verifica conectorul de la contact . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2013 (edited) · Report post in legatura cu acest releu, am achizitionat recent un volvo c70, faricatie 2000. are ceva probleme pe la imobilizator uneori nu porneste. ca sa porneasca misc putin de volan sus/jos si apoi porneste. am cautat acest releu o duminica intreaga si nu l-am gasit. ma poate ajuta cineva cu pozitionarea lui? sau este vreun alt releu numerotat altfel care sa faca acelasi lucru? Probabil ai probleme cu antena imobilisatorului. trebuie sa desfaci carcasa de sub volan, iar peste contact, o sa gasesti o "coroana" de plastic in care intra o mufa. Misti de mufa sau de antena si dai la automat. E posibil sa fie doar problema de contacte Atasez o poza sa vezi cum arata antena Edited 3 Aug 2013 by paunionutz 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2013 (edited) · Report post am facut asa cum ai spus tu, am curatat chiar si mufa, si vad ca nu a mai facut nici o figura. sper sa ma si tina cat mai mult multumesc de ajutor Edited 6 Aug 2013 by Cristian Tanasoiu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2013 (edited) · Report post Cand imobilizatorul nu poate "citi" cipul din cheie masina porneste totusi si dupa 2 secunde se opreste. Daca la tine motorul nu porneste deloc problema este in alta parte. Dupa cum imi suna din descrierea ta mai degraba as zice ca ai un fir care nu face contact la placa de contact unde bagi cheia. Poti sa faci o diagnoza modulul de la imobilizator memoreaza erorile (cheie necunoscuta samd) si poti vedea daca ai o problema cu el sau nu. Citat din VADIS legat de antena cum se comporta masina cand e defecta: -The engine starts but stops immediately. -The engine may however start in certain cases. Edited 6 Aug 2013 by Cristian Scutaru 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2013 · Report post vad ca de o saptamana nu a mai facut probleme. asa facea cum spui tu, pornea, mergea 2 secunde si se oprea. insa numai la primele 2,3 incercari. dupa ce pornea de 2 sau de 3 ori si se oprea, dadeam la automat degeaba...parca nu avea benzina. miscam putin de volan sau inchideam si deschideam usile din telecomanda, dupa care pornea din prima Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Salut, Astazi cand am vrut sa plec cu masina nu a vrut sa porneasca. Pun contact se aprind toti martorii dar cand rotesc cheia pentru a porni masina nu se intampla nimic,niciun zgomot,nimic. Ceva sugestii? Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Da,baterie este. Am claxon,martori ok,lumini,tensiune 12.94 v,am incercat sa dau curent de la alta masina si acelasi rezultat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Vezi firele care duc la electromotor, daca iti vin 12V la bobina cand dai la demaror. Daca nu iti ajung acolo, probabil ti s-a stricat ceva in contact... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Electromotor sau contact Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 (edited) · Report post Pune pe direct +12V de la borna electromotor la bobina starter.Cu un strap mic facut din conductor de cupru(fir)Trebuie sa invirta. 1. Daca nu invirte nu isi ia minus prin carbuni si trebuie sa ii schimbi. 2. Daca invirte electromotorul ,schimba contactul Edited 7 Aug 2013 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2013 · Report post Surpriza!!! Dupa 2 zile m-am intors la masina,am bagat cheia in contact si a pornit la prima cheie. Oricum voi mai investiga problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2013 · Report post De obicei problemele legate de imo dau toanele astea... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2013 · Report post Salut, Astazi cand am vrut sa plec cu masina nu a vrut sa porneasca. Pun contact se aprind toti martorii dar cand rotesc cheia pentru a porni masina nu se intampla nimic,niciun zgomot,nimic. Ceva sugestii? Multumesc. Masina e model 96 sau 95 (ai portul OBD sau diagnoza cu LED)? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2013 · Report post Masina e model 96 sau 95 (ai portul OBD sau diagnoza cu LED)? Salut, Masina este model 1996 cu OBD. Share this post Link to post Share on other sites