serge

Verificarea instalatiei de climatizare.

331 posts in this topic

Inamarmat cu compresor,filtru uscator si o alta mica supapa/sita am pornit spre un alt service,caci mecanicu meu a plecat in concediu...acolo baietii ma intreaba daca am freon in instalatie...conform mecanicului meu imi lipsea doar vreo 100ml freon...si eu zic da domne am...conecteaza instalatia la compresoru meu si imi zice:da,mai aveti doar vreo 100ml,e normal sa nu mearga,sa nu faca presiune...bagam freon si acum totu e ok...

Apropo cica la schimbarea compresor ac e musai si scimbarea filtrului uscator si a sitei pt acordarea garantiei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca ai rezolvat.

Am mai auzit chestia cu dryer-ul, odata cu schimbarea compresorului. Oricum, e un consumabil, nu tine o viata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu acum o saptamana am incarcat instalatia,adica am completat,aveam 680 de grame si au completat pana la 850,azi am observat ca supapa din spatele compresorului e toata verde,sa fie supapa de vina sau este prea mult gaz?anul trecut am schimbat dryer-ul si senzorul de presiune(presostatul).......sau sa fie de vina compresorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru Mario74 - (extras din manual !)

S40 D5 MY 2002

Technical data

Other fluids and lubricants

Air conditioning

Compressor oil PAG: 180–200 grams

Refrigerant R134a (HFC134a) : 500–600 grams

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matrix, nu sunt bune datele postate de tine, probabil sunt din Autodata .

La S/V 40 sunt nevoie de 800g freon si 180g ulei iar pt motorizarea diesel este nevoie de 850g si 135 g ulei iar pt motorul GDI tot 850g si 150-180g ulei .

Asadar la Mario este nevoie de 800g freon .

PS> nu exista in 2002 motorizarea D5 pe S40 . :D

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai omu are masina din 2002 nu din 2006 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La masina din semnatura, xc60 climatronic unde se afla senzorul de habitaclu, senzorul de temp ext? Fiind bi-zone, trebuie sa aiba 2 senzori de habitaclu, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de habitaclu este in panoul CCM chiar sub butonul de reglare temperatura dreapta . Este un singur senzor .

Senzorul de temp exterioara este in oglinda soferului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si avand doar un singur senzor si fiind bi-zone, cum stie ca pe stanga sa se opreasca cand a atins temperatura x setata de mine si de ex inca sa mai bage pe dreapta pt ca nu s-a atins temp y care a fost mai mica setata pe dreapta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

El foloseste aceiasi logica, daca ai setat mai rece in dreapta el baga mai rece in dreapta pt ca niciodata temperatura setata de tine nu este aceiasi cu a senzorului de habitaclu, este pe acolo +/- 5 grade si tinde sa fie aceiasi dar asta numai dupa mult timp sau cand nu bate soarele foarte tare .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut probleme cu clima.

Pierdea freon si compresorul nu cupla.

Cu culoare de contrast s-a observat ca e dus radiatorul de clima.

Recomandati ceva?

Oferta service-ului a fost pe NRF la 750 RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi serie de sasiu si te ajut. NRF (Taiwan) la 750RON e exagerat, la banii aia iei NISSENS (Danemarca)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi serie de sasiu si te ajut. NRF (Taiwan) la 750RON e exagerat, la banii aia iei NISSENS (Danemarca)

YV1MW755172324264

Pret pentru NISSENS primit ulterior 717.

Nu stiu un pret de la OEM, dar nici nu stiu daca merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subscriu pt Nissens chiar daca am avut nevoie sa-l schimb dupa un an cu altul, tot nissens, pe garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NRF-ul se da la 500RON. Pt. NISSENS ai pretul pe PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, da' spune-ni-l şi nouă! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este topic de Bursa, nu pot polua subiectul :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Înseamnă că e mai mult decât oferta pe care-a primit-o, de aia nu vrei să-l spui. ;D

Pentru NRF de ce ai spus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca era aberant de mare pretul pe NRF. Si nu cred ca avea sens sa-i dau PM cu un pret mai mare decat a obtinut el. Asta daca gandesti logic.

Acum revenim la topic sau ce facem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

N3cks, recomandarea mea e să nu cumperi de la Midnite, întreabă pe la nişte magazine de profil din oraş, că nu au cum să fie mai scumpe decât cât e cu transport din Bucureşti. Pentru 650-700 RON + vreo 20-30 RON transportul ieşi tot pe la 700 - 700 şi ceva, deci nu faci mare brânză.

Aruncă un ochi şi aici (AVA sunt olandezi, Hella sunt nemţi):

http://www.autokarma...6/10343/10455/0

http://www.rexbo.eu/...ondenser-100355

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de info si sfat pe NRF.

Mersi si de pret pe NISSENS.

(N-am sa-l fac public, dar ca sa nu fie polemici: e mai mic decat ce am primit ca oferta de la service :) )

Daca ar fi sa aleaga careva: la un OEM platesti doar OEM sau

si calitatea mai buna?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se spune că şi calitatea, însă cel care ţi s-a spart a fost OEM, nu? Ţi se pare că a ţinut mult şase ani?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se spune că şi calitatea, însă cel care ţi s-a spart a fost OEM, nu? Ţi se pare că a ţinut mult şase ani?

Corect!

(Acuma eu plec de la premisa ca a fost oem. Masina n-am luat-o de noua, dar nu cred ca

in 2 ani, pana ce a ajuns la mine, s-a dus si a fost deja schimbat. Daca e asa, e trist.)

Edited by N3cks
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now