Posted 28 Jan 2008 · Report post Am o mare pb cu un volvo ... traciune spate ( cardan care a cedat ) s-au ros dinti de la el si de la axu care intra in el ....axu l-am reparat ....dar cardanu nu am cum pt ca am observat ca e din un aliaj F usor si dur si + are un cauciuc pe el ... cine imi poate da un sfat sau o idee ce sa fac ?masina cu bucluc este un volvo 360DLMultumesc anticipat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2008 · Report post Incerca sa presupun ca "PLM" inseamna "Plecat La Magazin", da ? Cel putin aici pe forum nu prea se folosesc termeni de genul Cat despre problema ta... Ce Volvo ai ? Incearca te rog sa-ti completezi profilul ca sa te putem ajuta mai mult.Numai bine ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2008 · Report post ma gandeam sa il sudez ....are cineva alte pareri ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2008 · Report post Incearca sa iei legatura cu Cocobirlozaur de pe forum. El are un 340 si din cate stiu s-a confruntat cu aceeasi problema, si a rezolvat-o ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2008 · Report post Salut!!! Din pacate sunt patit si eu cu cardanul de o gramada de ori!!! Daca problema e doar cu zimtii aceia, nu e foarte mare problema aceia se pot face la strung si la freza, trebuie sa mergi la un atelier care face tot felul de piese!!! Cauciucul nu este turnat direct peste bucata aia de teava cu zimti, ce ea este bagata presat in alta teava de diamatru un pic mai mare. eu as putea vorbi si as putea face rost de alti zimti dinaceia dar problema e ca tot prin presare se baga si trebuie facut la strung pt ca sa fie echilibrat sa nu aiba bataie!!! lasa-mi un mesaj daca pot sa te ajut cu ceva!!! Alex Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2008 · Report post am facut asta o data cu strungu ....si da aia e problema....dar nu cred ca mai tine o data...eu ma gandeam la o solutie definitiva...sa ii fac ceva si acolo sa ramana ...sa ma mai tina pana iau alta masina tot volvo daka e posibil Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2008 · Report post Sa nu faci cumva prostia sa il sudezi, daca doamne fereste mai ai probleme cu cardanul sau alte chestii pe acolo, atunci ce faci, desfaci jumate de masina pentru o singura piesa, ai putina rabdare ca tot se va rezolva cumva, din pacate asta e boala la tipul asta de masina, nu esti singurul cu probleme de genul asta! Iar dinti din bucsa s-au ros din cauza ca nu au fost stranse bridele de la cardan, care nu permit sa aiba joc!!! Eu mi-am rectificat cardanul la ambele capete, e ca si nou, identic cu originalul(bucsele din cuciuc turnate din nou + bucsa cu zimti facuta din nou) si de atunci nu mai am probleme! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2008 · Report post Draga prietene de Volvo,Te pot ajuta , suna-ma la 0766771333 AlexEu am avut prb. asta si am rezolvat-o.Salut ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2008 · Report post nu am avut timp in sapt asta mai deloc ...dar in wekend iti dau un telefon sa imi ma luminezi si pe mn ca sunt destul de trist pe chestia asta ( pt ca tocmai imi montasem si eu sistem audio calumea pe masina ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2008 · Report post Am avut si eu probleme cu cardanul. Eu nu am avut treaba cu cauciucul, mie imi erauti zimtii de pe bucsa canalata. AM avut noroc si am gasit un cardan la dezemembrari in Targu Mures. Am auzit ca si pe aici ar fi un batran care reconditioneaza cardane dar nu stiu unde. Cred ca il repar pe cel vechi la Oradea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2009 · Report post am vazut unii ca au schimbat cu cardan de mercedes..l-au adaptat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2009 · Report post Oau, poti da niste detalii, niste linkuri?Ar fi super. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Dec 2009 · Report post Ar fi fain daca s-ar potrivi vreunul, care cred ca vor tine mai mult decat asta. Sunt curios de la ce model merge cardanul si cum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Dec 2009 · Report post Sunt foarte interesat de subiect, mai ales ca un prieten ma bate la cap cu o idee: sa montam o cutie de Rekord la motor si grupul sa fie pe spate. Adica sa mutam sistemul clasic, momentan ne gandim...daca este loc, ce modificari sunt necesare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Dec 2009 · Report post Daca faci chestia asta nu crezi ca mai trebuie sa pui niste saci cu nisip in spate.Ori cum cei de la Volvo nu cred ca sau gandit prost atunci cand au hotarat sa puna cutia si grupul pe spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Dec 2009 · Report post Ba da, stiu ca se pierde si din echilibrul maselor, dar sincer ma streseaza faptul ca virgula cardanele noastre sunt mai...sensibile. Nu stiu, momentan mai discutam la o tigara pe marginea subiectului- eu si amicul meu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Dec 2009 · Report post Masina este bine echilibrata. Si pe mine ma stresează ca se strica foarte repede cardanul. Nu ii tot una daca acesta are turatia motorului sau este redusa. Share this post Link to post Share on other sites