Guest Golfsburg

Nivel combustibil

8 posts in this topic

Salut.

cred ca am o problema cu nivelul combustibilului din rezervor. Dupa ce fac plinul, merg 75 km, fara ca acul din bord sa se miste, iar apoi ma sperie ce viteza prinde, la fiecare 10 km scade echivalentul a 5 litri... E normal sa functioneze asa? Ah, si inca ceva... cand ajung pe rosu, nu se aprinde martorul in bord... Mentionez ca ledul din bord functioneaza, cand se pune contactul se efectueaza un test banuiesc, deoarece se aprinde scurt... deci nu este ars.

O fi defecta sonda "litrometrica" sau cum s-o numi ea?? Voua va arata exact nivelul combustibilului din rezervor?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    In mod normal cu un plin ar trebui sa mergi (la consumul tau) cam 400km. Dupa 200km sa inteleg ca e acul pe zero ?!?!?

    Eu patesc alta duda : Daca fac plinul, merg ce merg pana scade pe la 40-50L si fac din nou plinul, acul nu se mai ridica... Trebuie sa merg pana scade sub 30L si abia apoi sa fac plinul, si acul se ridica din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, scuze... nu dupa 75 ci dupa 175 km. Oricum cred ca e ceva in neregula la sonda din rezervor. Aveti idee daca e un plutitor simplu ca la Dacia 1300 (sau ca la bazinul WC) sau e ceva mai complicat? Poate e mizerie acolo si nu baleaza usor pe verticala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Asa arata ce-avem noi in rezervor...

[attach=1]

post-7-12877845951976_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

    In mod normal cu un plin ar trebui sa mergi (la consumul tau) cam 400km. Dupa 200km sa inteleg ca e acul pe zero ?!?!?

    Eu patesc alta duda : Daca fac plinul, merg ce merg pana scade pe la 40-50L si fac din nou plinul, acul nu se mai ridica... Trebuie sa merg pana scade sub 30L si abia apoi sa fac plinul, si acul se ridica din nou.

 

la fel se intampla si la mine...daca fac plinul cand am deja vreo 40-50 in ea, acul nu se mai ridica. o vreme am vrezut ca e defect, dar cand a coborat mai mult si am facut iar plinul , a crescut si pe indicator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine e o problema asemanatoare ....ca sa vad acul ala la maxim .....tre sa fac plinul cand am cam jumate de rezervor ....daca bag mai devreme ...se ridica dar nu pana la mxim ...ramane

"in urma" cu 2 liniute

Se pare ca nu sutn cazuri izolate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine e la fel asa ca baieti nu cred ca e un defect

Nu va mai faceti griji ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap... iar la mine se ridica la plin decat pana la 3/4, dupa care isi revine...

Tare as vrea s-aud o explicatie pt chestia asta foarte ciudata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now