Cristi

sfat achizitie v40

27 posts in this topic

Am un v40 si sunt foarte multumit de el. Dar as vrea sa ii las lui taicamiu masina si eu sa imi iau alta.

M-ar interesa tot un V40, dar sa il aduc din afara. As vrea sa iau un model de v40 la cel mai mic pret posibil (de exemplu din germania), dar totusi sa nu fie prea vechi si sa ies cat de cat bine si cu inmatricularea. Deci as vrea sa ma incadrez intr-un buget minim.

Ce sfaturi imi dati? se merita sa aduc unul din afara sau sa iau de aici? Poate este cineva care a procedat asa si poate impartasi experienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

care este bugetul disponibil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bani ar fi ceva...dar as dori sa ma incadrez intr-un buget minim ( sa ma coste cat mai putin); pentru uzul zi de zi pe firma (prin gropile de la noi); cum e mai convenabil sa iau un v40 din 1996 (primul model de v40) ca e mai ieftin in germania si sa o inmatriculez la bulgari (fiindca taxa la noi pentru ea ar fi mare) sau sa iau una mai noua (2000), mai scumpa putin dar cu taxa de inmatriculare mai mica la noi si sa o inmatriculez in romania? e vb de un model phase 1; asta mi-as dori so nu stiu cum as iesi mai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

diesel sau benzina?

cati km vei parcurge pe an?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avantajul de a achizitiona o masina din Germania (ai grija, sa nu cumperi de la turci) este ca, masina a circulat pe autostrada, uzura pieselor fiind redusa comparativ cu masinile din Ro, care sunt purtate prin gropi. Taxa nu este mare, dar costa drumul (autocar), sederea acolo (daca nu ai pe cineva cunoscut la care sa stai) si vigneta la intors pentru masina achizitionata pentru autostrada din Austria si Ungaria. Actele acolo nu te costa foarte mult (max.50-75€ depinde de Land), dar va trebui sa iti iei din Germania si numerele de inmatriculare de zoll (cele rosii). Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate cati dintre voi au cumparat masini de la turrci?!..de ii "recomandati" asa mult? sau se vorbeste din auzite?

ps: nr rosii primesti doar daca ai itp ul valabil,altfel ramai la galbene pe 5 sau 15 zile parca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu as vrea benzina...nu stiu 10000 km/an cred...dar tot nu mi-a zis nimeni concret...se merita sa iau un v40 din 96 sau 98? am vazut ca is masini pe acolo si la 500 de euro sau 1000...ms de sfaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate cati dintre voi au cumparat masini de la turrci?!..de ii "recomandati" asa mult? sau se vorbeste din auzite?

Turcii au o reputatie foarte proasta in Germania si nu degeaba nemtii se feresc, ca sa faca afaceri cu ei... Am considerat ca e bine de stiut, fiind o informatie in plus si nu am vrut sa fac discriminare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu as vrea benzina...nu stiu 10000 km/an cred...dar tot nu mi-a zis nimeni concret...se merita sa iau un v40 din 96 sau 98? am vazut ca is masini pe acolo si la 500 de euro sau 1000...ms de sfaturi

Cu cat mai noua cu atat mai bine.CAuta una din 1999-2000 daca gasesti.CU pilot,geamuri el,scaune incalzite,bc.., min 1.8i sau 2.0i.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar preturile alea de 500, 800, 1000 euro is reale? atat costa un v40 phase 1 acum in germania ?

de ce 1.8i sau 2.0i? eu ma gandeam la 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca V40-ul pe care il detii este cu motor de 1,6 pe benzina si esti multumit, poti sa-ti achizitionezi un model identic, desi nu recomand sa circuli cu masina incarcata la refuz:

Preturile afisate pe site-urile germane de vanzari auto sunt reale, dar difera anul fabricatiei si ce este mai important numarul de kilometri parcursi.

Edited by roco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca v40ull ii destul de greu.LA drum intins vei avea consum mai mic cu 2.0i ul decat 16iul.Avantajul la motoarele astea mici ii doar in oras(dar nici acolo nu cred),in rest consuma mai mult .

IN afara de nr de km,conteaza foarrte mult starea motorului+cutia.O masina buna nu o cumperi sub 1500 euro nici macar din GErmania/Olanda/Belgia.

Eu iti recomand o jucarie de asta.

Edited by lik2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu km nu ar fi neapart o problema ca tot pe autostrada is facuti (ca is 180 000 sau 280 000 nu ma afecteaza prea tare deoarece mai importanta e sa fie mai ieftina ca o iau ca masina de purtat pe firma; nu ca masina de duminica) ...motoarele oricum duc 1 000 000 de km, cel putin asa am citit...is schimb da, trebuie sa fie buna cutia...am vazut multe masini pe benzina carora le "cadea" treapta a 5-a...daca si cutia este ok mai ramane sa fie si motorul...dar am vazut ca nemtii sunt destul de cinstiti si informeaza cu privire la eventualele probleme pe care le are masina in anuntul dat...apropo doar aducerea masinii cat costa, in total?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...apropo doar aducerea masinii cat costa, in total?

Cristi, nu stiu daca cineva poate sa spuna o suma fixa, nici macar aprximativa... Trebuie insumate urmatoarele cheltuieli: Transport dus cu autocarul (avionul, masina privata), apoi cazarea in Germania (daca ai rude sau prieteni acolo e super), actele masinii (75€). Drum intoarcere in Ro: benzina in Gemania+Austria (nu incarca din Ungaria pentru ca platesti in forinti si e destul de scumpa si mai slaba calitativ decat in Austria, cu plinul din Austria traversezi Ungaria+benzina in Romania), apoi vigniette in Austria, Ungaria si Romania, dupa care urmeaza traducerea si legalizarea actelor din germana in romana, si intr-un final RAR+Politie. Bani+timp+rabdare.

Pret benzina in De: Price fixing, released on 10.04.2012 at 21:05 o'clock 0.gif Regular 91 OCT 1,690 € Super 95 OCT 1,690 € Super Premium 98 OCT 1,752 € Diesel 1,498 € 1,654 €

http://gasoline-germany.com/statistik.phtml

Pret benzina in Austria:

Spritpreise

Diesel

1.38 €

Super 95

1.469 €

Aktualisiert: 21:51

http://www.oeamtc.at/

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi asa este motoarele Volvo duc 1.ooo.ooo km cand sunt puse pe FM, FH, FMX. Pe FL sau FE nu stiu daca tin chiar atata . Cred ca Detonator stie mai multe despre motorizarile astea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu ce insemana prescurtarile alea...daca ma ajuti bogdan g...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt modele de camioane/capete tractoare :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lik2008 recomandarea ta e buna...dar daca masina aia e 1400 euro cati bani trebuie sa am...2000 euro ca sa o si aduc? si inca vreo 1500 - 2000 euro inmatricularea...in concluzie nu stiu daca se merita sa mai aduci...iei de aici ce prinzi si gata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in cazul asta ,ramai cu ce ai sau mai pui ceva bani aprox 2000 euro + si iti aduci ceva bunicel.Altfel arunci banii ..pe o bucata de fier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la camioane am inteles...un volvo v40 cati km duce daca ai grija de el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreo 500 k cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un V din 96 motor de 1.8.Am luat-o la 173k km din Bulgaria(masina adusa din It.)Are acum 260k km si din prostia mea a trebuit sa ii schimb segmentii si o supapa.In rest consumabile(si logic...piesele lovite de mine).Ca motorizare iti recomand ceva peste 1.8(desi are vlaga, cateodata mai trebuie sa retrogradez in depasiri,dar in fine..asta depinde si de stilul de condus..si multe alte criterii.)Asta poate fi si din cauza ca, in 16 ani de zile, or mai fi scapat ceva cai din herghelie.Pe de alta parte, decat motorul de 2.0i mai bine cel T4(e mai fiabil, tunabil, si dezvolta mai multi caluti la aceiasi cilindree.).Problema este gasirea unui T4 in toate mintile lui,care sa nu fi fost alergat si nenorocit.Ca dotari..cauta sa aiba cat mai mult posibil pe ea.Sa nu cumva sa patesti ca mine...sa cauti dupa sa pui ce nu a avut masina din fabrica.

Spre ex. la Ph1 farurile sunt H4 iar la Ph2 H7, ceea ce ofera o lumina mai buna.Numai saracul BogdanG stie cat s=a chinuit sa imi modifice instalatia de pe H4 pe H7!Si exemple mai am,daca te intereseaza :D Ca inmatriculare, eu iti recomand, daca ai posibilitatea, sa o inmatriculezi pe RO.Vei scapa astfel de multe prejudecati, si din partea colegilor din trafic si din partea politiei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar problema e ca la un euro 3 taxa e 4000 lei la euro 2 e 7000 lei...ne-o nenorocit astia...iar euro 4 am inteles ca v40 nu sunt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci cauti alta marca cu euro4!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,de ce vrei tu neaparat sa platesti taxa de poluare,du-te la un avocat da in judecata statul,mergi cu numere rosii pana castigi procesul,eu acum 1 saptamana mi-am luat banii inapoi pe taxa,nu am stiut ca pot inmatricula si fara sa platesc taxa,avocatul mi-a zis dar era prea tarziu pt mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now