Posted 30 Jan 2008 · Report post Salut Volvoisti,din pacate doar acum am descoperit forumul aceasta. Am un S60 2.4D din 2003. Am avut mai multe probleme cu el (poate le povestim altadata). Acum am o problema mai mult decat ciudata:Apare pe display urmatorul mesaj de eroare: "BREMSAUSFALL SICHER ANHALTEN". Am intrebat pe cineva specialist in limba lui Goethe si se traduce cam asa - eroare fatala de frana. Opriti in siguranta. Treaba e ca masina merge super ok, in afara de urmatoarele:- bordul (vitezometru, indicatoare, etc). Turometrul merge chiar cand pornesc masina, apoi cade si el- aerul conditionat- dezaburirea lunetei- ABS-ul (asta am descoperit-o numai acum iarna)Prima data o aparut problema acum 2 ani, vara, eram in concediu in Croatia. Am murit prin campia panonica pana acasa fara aer conditionat. Am venit la service, s-au uitat, au zis ei ca au miscat ceva mufe si si-a revenit.La fix un an, da' FIX, a aparut din nou. Apoi o perioada cand mergea cand nu, iar acum de vreo 2-3 luni e tot asa.Cei de la service spun ca testerul nu le indica nimic, sau nu au ei chef sa cerceteze.Cine are ceva idei, as fi super recunoscator....Mersi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2008 · Report post PAI DACA CELOR DE LA SERVICE LE-A MERS SCHEMA CU MISCATUL MUFELOR , INCEARCA SI TU (CU GRIJA SA NU RUPI CEVA) SAU MAI BINE DUTE SI CUMPARA UN SPRAY PENTRU CONTACTE ELECTRICE, SCOATE MUFELE LA CARE AU UMBLAT CEI DE LA SERVICE PE RIND SI CURATA-LE . DACA NICI ASA NU MERGE DU-TE LA SERVICE SI PUNE-I PE AIA SA-TI DEMONSTREZE CA, DACA TESTERUL LOR NU INDICA ERORI DE CE TIE NU-TI FUNCTIONEAZA CELE AMINTITE. BAFTA Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2008 · Report post @dinake: te rog incearca pe viitor sa postezi mesajul in aria dedicata. L-am mutat din Generalitati in aria S60/S60R. La ce service ai fost de ti-au "miscat de mufe" ? Completeaza-ti si tu profilul ca sa stim de unde esti si sa te putem ajuta mai usor.@VOLVO16: te rog nu mai scrie cu CAPS LOCK, in limbajul "internautilor" inseamna ca tzipi ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2008 · Report post SORRYYYYYYYYYYY . STIAM DAR ....... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2008 · Report post Scuze pentru postarea in categoria gresita...Iti dai seama ca am miscat toate mufele existente si degeaba. Eu sunt in Cluj. Am avut experiente suficiente atat cu XCAR (cat au fost) cat si cu alte service-uri.Nici kilometrajul nu mai merge..... Ce e f ciudat este ca primele secunde cand pornesc masina, functioneaza si dezaburirea si turometrul..Apropo, am incercat sa pornesc diagnosticarea si nu am reusit... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2008 · Report post Din cate imi dau seama de la tine...... ai probleme multiple.....la module diferite. Modulul de clima e tratat separat , abs-ul la fel si tot asa..... Cu ce nu sunt eu de acord (nu impotriva ta).....NU exista sa nu ai erori pe tester. E cea mai mare abureala pe care am auzit-o. Daca scoti o mufa de la SRS, CEM, UEM automat apare o eroare! Problema la tine e ca ai multiple erori localizate in module diferite ceea ce ma ingrijoreaza fiind si eu un posesor de S60. Datele din bord sunt doar primite nu si trimise.....Deci tot ce iti apare DTC in bord sunt erori din alte module care transmit semnale spre bord. Ceea ce ma intriga e ca iti pica acul de turometru, vitezometru.....etc. Senzorii se pot schimba nu e problema....dar tie iti merge un pic si pica.... Asa ca e posibil la aceasta problema sa ai (cum am avut si eu) contact imperfect la mufa din bord (6 fire). Eu am dat jos bordul, am curatat conectorii si acum functioneaza tot...Mai apare intermitent o problema (imi cade acul de motorina) dar sincer mi-e lene sa mai curat acuma bordul.... Restul problemelor le poti rezolva numai dupa ce pui masina la diagnosticat pe un tester. NU EXISTA SA NU PRIMESTI ERORI DE LA MASINA.!!!! Fiind in Cj, iti recomand sa-l contactezi pe Kadudu (Tg. Mures) si sa mergi pana la el unde te va indruma spre un atelier mecanic cu tester (unde merge si el). Sunt prea SF erorile astea sa presupunem ca ar putea fi aia...sau aia....adica nu putem bajbai fara o diagnoza. Iti dorim succes!. Daca ai cumva drum spre Deva mai repede, ma ocup eu sa te duc la o diagnoza si sa vedem ce si cum. Daca nu...la Tg Mures. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2008 · Report post Stai ca minitehnicus din mine s-a pus la lucru. Am frunzarit webul pana la epuizare si am gasit un Volvist de pe alte meleaguri care ar fi avut simptome similare (cu acele de la vitezometru, turometru, becurile de ABS si DSTC aprinse).El a scos modulul de ABS si l-a spart "frumos", a lipit toti pinii de la partea de mufa si alimentare pe placa dinauntru si apoi i-am mers perfect.Omu are si poze.Azi noapte l-am scos si eu (daca stiam in ce ma bagam....), dar nu pupa pozele, cred ca e alt model de modul ABS.Am lipit tot ce am putut lipi, am masurat toate piesele care se puteau masura, azi il pun inapoi sa vedem ce iese. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2008 · Report post dinake,"Azi noapte l-am scos si eu (daca stiam in ce ma bagam....), dar nu pupa pozele, cred ca e alt model de modul ABS." Cred ca ala care l-ai gasit pe web avea un 850, nu ? Ca nu prea gasesti alte poze referitor la sectionarea modulului ABS si refacerea lipiturilor pe web... fiind alt modul, nu sint sigur daca te-a ajutat la ceva toata operatia, tind sa cred ca ai muncit degeaba... Bafta la gasit un tester totusi.Numai bine ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2008 · Report post @dinake Asculta un sfat prietenesc.... Nu te baga la demontat module daca nu stapanesti foarte bine protocoalele CAN si ai si instrumentele necesare. Risti sa strici un modul si orice porcarie electrica costa de la 20.000Ron in sus. NU UMBLA LA NICI UN MODUL ELECTRONIC CU BORNELE BATERIEI MONTATE PE MASINA! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2008 · Report post Si eu sper sa-l fi demontat dinake fara bornele bateriei...ca altfel e cam nashpa...Lucrurile astea "marunte" ar trebui luate in seama mai serios. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2013 · Report post am si eu un volvo s60 2.4 d si am o problema ciudata. daca sta masina la relanti mai mult de 20 secunde apare erroare in bord si nu mai merge turbo. daca tin masina putin turata pe la 1000 RPM masina merge perfect, turbo merge perfect. am fost la tester si a zis boost pressure sensor fail. am scimbat turbo, valvele de la vacum, e vreo sansa sa fie selanoidul (nu stiu daca asa se chiama) care controleaza turbo ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2013 · Report post Pai daca zice "boost pressure sensor fail", de ce ai schimbat turbina, nu inteleg ! Share this post Link to post Share on other sites