gapa

Furtun de la filtru aer la turbo

57 posts in this topic

Neatza

Tine-l la rece. Si ai grija ca numai futunul se trimite prin curier. Vinul se aduce pur si simplu...eu pregatesc terasa, apa rece si paharele mari.

Si facem un fel de Volvo Progress Meeting regional.

:)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Incerc sa pun cateva poze cu reperul cu care va tot amenint ca-l prezint!

In sfarsit am reusit si-mi cer scuze daca am intarziat fata de promisiunea facuta.

Astept parerile voastre si tinem legatura!

post-3522-0-64695200-1349431183_thumb.jp

post-3522-0-81953600-1349431193_thumb.jp

post-3522-0-78529000-1349431204_thumb.jp

post-3522-0-04998300-1349431216_thumb.jp

post-3522-0-34610900-1349431223_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D tu l-ai incercat la tine? se potriveste? Arata...de fabrica :smile:. Vinul ca vinul, dar eu zic sa-i faci totusi un pret, si noi gramada pe el . Eu primuuuu' Edited by Mihaipg
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Logic ca arata "de fabrica". Este facut la partenerii mei in domeniu, o fabrica pentru mase plastice industriale si furtune/racorduri de inalta presiune.

Daca matrita in care se toarna este conceputa/proiectata/executata cu cap si asa cum trebuie cu siguranta rezultatul este "de fabrica"!

Proiectarea si executarea matritei a durat foarte mult din pacate ( este formata din 6 piese si are peste 6 kg ) si a fost facuta in atelierul "Prelucrari mecanice" al companiei la care eu lucrez.

Dimesiunile/cotele de executie sunt ale celui original care l-am avut eu pe masina. Bineinteles ca se potriveste.

Sincer sa fiu nu pot sa pun un pret acum pe aceste cateva prime repere. As avea nevoie intai de cativa dintre voi, mai apropiati de mine (Ploiesti), cu care sa ma intalnesc stand la un pahar de vorba. Va dau sa montati cateva d-astea daca aveti problema in cauza si apoi postati parera voastra aici si confirmati si altor doritori ca produsul este ok si merita o anumita valoare.

Gandeste-te ca nu prezint nicio incredere. Nu sunt un magazin de piese, cu care daca ai avea o problema stii unde sa te duci. Sunt un nimeni care vrea sa faca un lucru bun scutind si pe multi altii de o cheltuiala enorma pentru banal cap de furtun care se strica destul de des.

Asadar... va astept pe la mine intr-o zi...curtea-i mare, terasa la fel, gratarul se incinge imediat...si montam cate-un furtun de caciula!

Si apropos...0745.143.621.

Asa sunt de gasit!

O seara buna!

Edited by eddy
7 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hello2: :hello2: :hello2:

Foarte frumos raspuns si initiativa . Felicitari Domn'le

p.s. oare o fi vorba de spirit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovada ca inca mai sunt OAMENI printre noi!!!

Ai un like de la mine cand intru pe PC ;)

Sent from Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Va multumesc pentru aprecieri!

Sper sa vina destule asemenea aprecieri si pentru calitatea produsului.

Am demontat astazi tubulatura de aer catre turbina de la masina mea si postez acum cateva poze pt a va convinge ca piesa in cauza este ceea ce ne trebuie.

Intr-una din poze o sa vedeti si piesa originala langa cea produsa de mine! Este o diferenta de 12 mm lungime intre ele pentru simplul fapt ca in executarea matritei nu avea rost sa fie prevazute si acele aripioare de retinere ale colierului de prindere. Prin urmare, am hotarat sa o fac mai lunga cu 12 mm pentru a fi destul loc de prindere al colierului si fara acele aripioare de retinere. In celelalte poze veti vedea piesa atat prinsa pe corpul turbinei cat si integrata in tubulatura de aer. Mentionez ca in ambele capete piesa se prinde foarte bine avand o etansare foarte buna.

Sfatuiesc pe cei ce vor veni sa facem montajul pentru aceasta sa cumpere imprealabil si 2 coliere NOI pentru a fi inlocuite si acestea. Preferabil ar fi sa gasiti unele de inox.

Pana atunci...Salutare si numai bine!

post-3522-0-83004300-1349524978_thumb.jp

post-3522-0-09653500-1349524997_thumb.jp

post-3522-0-10527600-1349525014_thumb.jp

post-3522-0-61762600-1349525030_thumb.jp

post-3522-0-06531500-1349525064_thumb.jp

post-3522-0-53171900-1349525069_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a calmat toata lumea? Nu mai are nimeni nevoie..? :( Sper ca nu m-am chinuit degeaba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuuuu. Eu nu m-am calmat :). Am fost pe drumuri. Incerc sa imi mai fac unul si pana la tine, la Ploiesti. Si numai eu stiu vreo doi cu problema asta. Fara grija - se activeaza ei. Cam la toti cu motorizarea asta ni se intampla, pentru ca furtunul asta este batait la fiecare revizie. Si mecanicul nostru de obicei intai trage, si pe urma se uita "de ce nu iese".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Ma bucur ca inca mai ai nevoie de aceasta piesa si munca mea inca nu a fost in zadar!

Strange si celilalti prieteni cu aceeasi problema si anunta-ma sa am pregatite cateva piese pentru momentul in care veniti voi.

Pentru magazinele de piese auto interesate studiez o varianta in care as putea elibera factura si certificat de calitate in cazul comenzilor mai mari.

Pana atunci as vrea sa stiu totusi cam de cate piese de genul ar fi nevoie in prima faza!

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aceeasi problema cu cea descrisa de gapa, la inceputul acestui topic. Voi incerca si eu fie sa schimb furtunul cu pricina, fie sa-l repar. Ca si simptom suplimentar, la mine a crescut usor si consumul si in zona taieturii furtunului scoate si un fasait usor, care se aude doar cand ascult de aproape in zona cu pricina. Cand strang furtunul astfel incat sa "inchid" taietura, fasaitul dispare.

post-3501-0-65594800-1352146512_thumb.jp

Cateva intrebari:

1. Ce inseamna, mai eact, urmele de ulei din interiorul acestui furtun? Si de ce pelicula de ulei exista si pe turbina, in zona unde se prinde racordul de cauciuc?

2. Odata cu aceasta taietura, am observat ca o fina pelicula de ulei a patat si turbina, in partea inferioara, sub locul de racordare al furtunului. Cel mai probabil s-a prelins din furtun, intrucat nu este o pata masiva. Este acest lucru corelat cu taietura respectiva?

3. Am observat ca in partea stanga a turbinei, aceasta pare a fi innegrita (in fotografia atasata se vede destul de bine, la locul dintre turbo si DPF). Aici care ar putea fi cauza?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Ma bucur ca inca mai ai nevoie de aceasta piesa si munca mea inca nu a fost in zadar!

Vreo veste cu piesa respectiva? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicio opinie cu referire la problema prezentata cu 2 topice mai sus? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@serge.

1. este normal uleiul din furtun, este de la epurator .

2. daca e taiat furtunul e normal sa curga uleiul din furtun

3. tu ai fum intre turbina si compresor, asta inseamna ca sunt probleme cu DPF-ul si nu ies gazele usor, cel mai apropiat loc este la imbinarea dintre turbina si compresor . In timp se va strica turbina din cauza DPF-ului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat DPF. La mine fumega acolo din cauza ca era EGR-ul stricat. Inlocuit EGR, curatat turbina, back to normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri!

Dat fiind ca nu am simptome legate de curatarea EGR, are sens sa-l curat sau ar fi mai indicat sa apara simptomele specifice?

@Bogdan G,

3. tu ai fum intre turbina si compresor, asta inseamna ca sunt probleme cu DPF-ul si nu ies gazele usor, cel mai apropiat loc este la imbinarea dintre turbina si compresor . In timp se va strica turbina din cauza DPF-ului .

Ce test ar trebui sa fac pentru a clarifica aspectul acesta?

La DPF nu m-am gandit, mai cu seama pentru ca am teava de esapament perfect curata in acest moment, fara urme de funingine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca cunosti tu mai bine nea Bogdane asa sa fie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut pe toti...

Scuze ca am lipsit o perioada dar au fost cateva adunate care cereau rezolvare.

De maine sunt la birou si incep usor usor sa descurc si cererile de aici.

Va multumesc pentru intelegere.

O zi cat mai buna!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat DPF. La mine fumega acolo din cauza ca era EGR-ul stricat. Inlocuit EGR, curatat turbina, back to normal.

Cati km ai? Dupa forja zici ca nu ti-a reaparut fumul la turbo? Sau nu vede forja motorasul tau?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut pe toti...

Scuze ca am lipsit o perioada dar au fost cateva adunate care cereau rezolvare.

De maine sunt la birou si incep usor usor sa descurc si cererile de aici.

Va multumesc pentru intelegere.

O zi cat mai buna!

Am fost "atins" de aceeasi problema, asa ca apelez si eu la priceperea ta si mai inaintez inca o cerere :D

Toate bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@birkof

Stai linistit, eddy a fost prea ocupat in ultimele 6 luni ca sa mai onoreze comenzile de pe forum sau sa raspunda la telefon/sms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@serge: nu iti inteleg tonul ironic, eddy nu se ocupa cu turnat de cauciuc si nu are nicio obligatie/contract cu volvo-club. Omul s-a oferit, in limita timpului disponibil, sa fabrice acea piesa. Daca doresc muschii lui si mai are ceva timp liber in afara jobului, ne serveste, si mi se pare normal sa perceapa un pret, ca nu freaca doua frunze si iese matrita.

In loc sa ziceti mersi ca macar mai exista o varianta in loc sa aruncati 10 milioane pe o bucata de cauciuc, tot nemultumiti sunteti.

Asta-i romanu' frate !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex,

Nu-i vorba ca nu apreciez tot efortul care tine de aceasta alternativa de foarte bun augur!

Nu am spus nici ca omul are vreo obligatie sa o fata, nici ca ar trebui s-o faca gratis, nici sa o realizeze de azi pe maine. Stiu foarte bine ce inseamna sa proiectezi/executi o matrita si, mai apoi, piesa in sine. Repet, fata de astea sunt intru totul rezonabil.

Ceea ce nu inteleg este de ce n-a mai dat niciun semn dupa ce i-am comunicat chiar si adresa de livrare, i-am dat acceptul pe pret etc. Nu tu raspuns la telefon, nu tu raspuns la sms, nu tu sunat inapoi, nimic.

Gestionezi, la randul tau, un business. Am colaborat cu tine si am fost multumit. Daca mi-ai fi spus ca produsul comandat nu mai este pe stoc/nu se mai produce/nu se mai livreaza/nu mai poate ajunge la mine/nu mai ai chef sa te ocupi de el as fi inteles. Orice mi-ai fi zis, as fi inteles, ca nu-s 'roman' asa cum l-ai descris tu.

Dar tine de respect sa comunici cu omul atunci cand are nevoie de un serviciu. Atata doar, sa comunici.

Nu-i cazul sa-i iei apararea lui eddy. N-am nimic personal cu el ca persoana. Dar comportamentul lui, in aceasta privinta, a fost unul cu care nu pot fi de acord.

De unde sa stiu ca n-o sa astepte si Birkof un raspuns luni intregi, timp in care va umbla cu o improvizatie pe baza de banda de reparatie pe racord? M-am simtit dator sa-i spun.

Te-ai grabit sa generalizezi, parerea mea. Istoricul avut cu respectivul ma indreptateste sa-mi sustin cauza.

That's all. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now