rynno85

Sa fie de la EGR?

58 posts in this topic

As vrea sa editez 10 mm depunere

Share this post


Link to post
Share on other sites

1mm era o nimica toata. :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un 0 lipsa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Wtf, deci nu trebuie schimbat filtrul de motorina la fiecare revizie?

Eu fac revizia cam la 15000 km. Sa inteleg ca filtrul de motorina tine lejer 30000 km (2 revizii)?

Ontopic vis a vis de EGR:

Acum vreo luna de zile, cand am plecat de la un hipermarket din parcare, am avut o eroare in bord "ceva cu SERVICE" (e in lb germana). Fiind aproape de o cunostinta cu tester Delphi, l-am sunat sa coboare cu testerul si n-am oprit deloc motorul. Mentionez ca motorul mergea 100% ok, fara intreruperi, fara pierderi de putere.

Eroarea resultata pe tester Delphi sugera direct EGR-ul. Omul mi-a spus ca e murdar cel mai probabil si mi-a sugerat drept cea mai ieftina si sigura metoda, o forja pe o distanta de 20-30 km cu motorul turat peste 3500 ture.

Zis si facut, alergat-o tare de la targ Vitan pana la Centura Bucuresti si inapoi tinand-o in treapta 4 la turatie mare ( intre 3500 si 4000 rotatii).

Eroarea nu a mai aparut si am aproximativ o luna de atunci. Concluzionez ca la 2.0 D e bine sa-i mai tragi niste forje din cand in cand...altfel se strica :smile:

Salut!

Se pare ca am o problema totusi. De vreo 2 saptamani masina scoate ceva fum in orice treapta de viteza si la orice turatie.

Nu am nici o eroare in bord, motorul trage bine, nu intrerupe, nu mananca ulei. Fumul e de culoare neagra si cantitatea creste odata cu apasarea mai puternica a acceleratiei. Masina are circa 7000 km si circa 10 luni de cand s-a facut revizia, deci nu cred ca filtrele sau uleiul nu-si mai fac treaba corect.

Banuiesc ca EGR_ul care a dat eroare in Februarie da semne de "inceput de sfarsit". Mersul la turatie mare pe distanta mai mare nu a dat roade, ca tocmai m-am intors de pe litoral si masina a primit turatie din plin pe autostrada, unde am mers aproape 20 km cu treapta 4 intre 3500-4000 rpm.

Nu stiu daca EGR mai merge curatat, deoarece a fost curatat exact inainte sa cumpar eu masina si am inteles ca o a doua curatare este riscanta sau chiar imposibila.

Opinii vreun coleg?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge curatat de cate ori ai chef ...

Si daca e dusa electronica , il cureti degeaba

Acuma sincer forja nu stiu cat ajuta deoarece egr e inchis la turatii mari , eventual tie ti se bloca vnt , problema aia se rezolva prin turatii mari + sarcina , dar exista o metoda mai eleganta on/ off, care misca mai bine vnt-ul

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce toata lumea are impresia ca daca merge cu 200km/h totul se curata. Dai de cateva ori de la 0-100 km/h si se curata

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce toata lumea are impresia ca daca merge cu 200km/h totul se curata. Dai de cateva ori de la 0-100 km/h si se curata

O problema la masina, este o "scuza" pentru a merge cu viteze mari :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, recunosc ca-mi place s-o alerg, dar n-am mers cu 200 totusi, eram cu kinderii in masina si nu risc aiurea cand sunt cu ei.

Inca n-am ajuns cu ea la o diagnoza, dar urmeaza curand.

Momentan, noua achizitie, Zafira B 2.0 turbo benzina imi toaca o mica avere pana o pun pe picioare, dar sa vezi distractie apoi :).

Edited by FBogdan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now