Posted 9 May 2012 · Report post Daca masina a pornit la fel de greu cu clapeta deschisa, inseamna ca nu asta e problema. Si eu cand desfaceam conducta de aer gaseam clapeta deschisa, dar avea tendinta de a se bloca daca incearcam sa o inchid cu mana. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Vad ca va intelegeti pe langa, Vlaad vorbeste de shut off valve iar Florin vorbeste de bypass valve, o clapeta are un rol iar cealalta alt rol . Vlade pune o poza cu motorul fara capac motor sa ne dam seama ce motor ai tu . Cel mai probabil este fara DPF . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Eu zic sa le vindeti si sa va luati benzinare ).Eu de cand am masinuta mea nu am stiut ce sunt alea probleme la motor,schimbat doar consumabile.Bafta multa baieti 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Backhole, anul trecut am facut 100000km si nu pt promenada. Recunosc ca m-a afectat la buget motorina. Oare cum ar fi fost cu benzina? Dar si asa problema ramane. Fiare sunt toate si cu benzina si cu motorina si toate ajung sa aiba probleme Sent from gnex with Tapatalk2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Ai dormit si n masina??creca nici taximetristii nu fac atata.Sa nu zici ca numa in tara i ai facut?cati km ai? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Sincer da, am dormit de multe ori si in masina :-D. Acum am 213000km Sent from gnex with Tapatalk2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Thor ti se pare mult 100.000km in tara? Am avut si eu ani cand faceam in jurul de 100k km.Acum m-am redus in jurul la 60k km Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post E offtopic, insa e usor de facut atunci cand o folosesti cu adevarat si la munca. Pana la servici in otopeni am 50km din berceni pe centura. Daca ma mai duc la o masa la pranz am sarit de 110km lejer pe zi. Daca mai ai si contracte prin tara cum am avut eu treci lejer de 100000km. Daca as putea sa iau metroul la munca nu as face atat, motorul ar porni bine si dupa 10ani si probabil un benzinar ar fi ideal. Realitatea e alta ( Sent from gnex with Tapatalk2Si blasfemie. Pt servici acum am un golf 6 cu un motoroas de 1.6diesel. Volvo la pastrare. E o placere insa de fiecare data cand ies iar din oras cu S40-ul. Alta liga. Sent from gnex with Tapatalk2 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post te referi alta clasa la masina sau la motor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Motoarele sunt identice ca performanta, doar clasa difera si marca . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Overall. Si motor, confort dar cel mai important stabilitatea. De aia tocmai am pierdut carnetul pt 90zile mergand cu volvo cam tare intr-o curba. :-D. La capitolul asta golf 6 sta f prost. Mai prost ca 5. Sent from gnex with Tapatalk2Bogdan, e o diferenta mare de cuplu si se simte incredibil de mult Sent from gnex with Tapatalk2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Eu ma refer la 1.6D nu la 2.0D pt ca acolo VAG este departe rau de tot, adica mult peste cei 136 cp oferiti de Volvo . La 1.6D merita mai mult Volvo decat VAG indiferent de caroserie . Ai verificat carcasa filtrului de motorina ? Acolo se fisureaza si trage aer fals, trebuie sa speli bine si sa degrezesi dupa care nu are voie sa se umple de praf, daca se umple de praf si se face ca o mazga inseamna ca de acolo este . Pana la urma ai DPF ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Am pus carcasa noua cu tot cu filtru. La fel. Iar am uitat sa arunc o privire in vida. Pot sa imi dau seama direct pe masina? Oricum din cate stiu eu da. E motorul cu t2 in coada pt franta unde se punea dpf. Dar nu bag mana in foc. Sent from gnex with Tapatalk2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post te uiti la VIN si vezi ce euro ai.Si la mine este tot t2 in coada,si este euro 3 la care s-a adaugat dpf pasiv.dar cand am fost la oliver la test a zis la el aparea simplu t in coada. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Euro4 sigur Sent from gnex with Tapatalk2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2012 · Report post Aici nu am nici cea mai vaga idee daca poate fi cauza pornirii atat de greoaie (numai la prima incercare) Sent from gnex with Tapatalk2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 May 2012 · Report post Am pornit masina acum. A pornit imediat. F f ciudat. Asa din senin. Sent from gnex with Tapatalk2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2012 · Report post Azi iar a pornit iar foarte greu. Nu e de la carcasa de filtru de motorina ( Sent from gnex with Tapatalk2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2012 · Report post De cand a venit caldura imi porneste bine si dimineata si seara.Daca este racoare dimineata porneste greu, e tare cuidat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jul 2012 · Report post Am fost ieri la Bogdan. Ma bucur ca am facut lucru asta. E pentru prima data cand vad o diagnoza facuta cu cap, simt de raspundere si in cunostiinta de cauza. Concluziile sunt urmatoarele. Buba e regulatorul de presiune de pe pompa de inalta. Am sa incerc sa o gasesc separat desi se vinde doar cu pompa cu tot. Daca cineva imi poate da o mana de ajutor sa o gasesc separat raman dator si as aprecia foarte mult. Voi mai schimba sau curata Egr si voi pune softul original pe masina, dupa ce rezolv cu valva. Cei care au aceeasi problema au rezolvat ceva? Numai bine Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jul 2012 · Report post La Rune in Semanatoarea. Succes! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jul 2012 · Report post Am fost si pe acolo ) si a stat aproape 2 saptamani. M-am riscat azi si am scos EGR si pompa de inalta. Am curatat egr-ul, si i-am mai intors arcul cu jumatate de spira. Am uns partea culisanta cu vasilina cu granule de cupru. Nu se mai blocheaza deloc. Am demontat valva de presiune, am curat-o cu un spray bun, clatita cu diluan si suflata bine cu aer comprimat. Am unso putin cu ulei in interior. Nu mai am nici o eroare si masina trage de rupe. Am ajuns pana la constanta si se comporta extraordinar. Am obs o crestere f f mare de putere. Astept insa maine dimineata sa vad si cum porneste. Dupa montarea pompei a pornit f repede. Nu mai intra in eroare la accelerare cand esti subturat. Chiar daca va porni usor sunt constient ca atat egr-ul cat si fpr-ul sunt f uzate si nu vor mai tine mult, insa mi-ar confirma cauza pornirii greoaie, erorilor la accelerare, etc. Revin maine la "rece" P. S. Mulțumesc Bogdan pt ajutor si sfaturi. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2Scuze de greseli gramaticale, dar ma justific oarecum ca am scris pe telefon in graba. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jul 2012 · Report post Azi de dimineață a pornit foarte ușor. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2012 · Report post Am revenit la soft ecm originql. Am fost la constanta la kamsas. Cei de la primus, dupa multe telefoane, nu auvreusit nici macar sa ma programeze in saptamanile viitoare. Oricum, nu mai iese nici o picatura de fum. Si nici o eroare pana acum de la fpr. Pornire relativ buna la rece (oricum mult mai bine dupa ce am curatat valva). Multumesc pentru sfaturi in timpul acestui post Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites