Posted 27 Apr 2012 · Report post Salutare , Ma aflu cu S80 D5 la RAR in Calea Grivitei pentru omologare si obtinerea cartii .Dupa inspectia tehnica inginerul vine si-mi spune ca nu- mi poate omologa masina cu 154kw datorita tuning-ului Heico ci doar cu 136 kw asa cum este omologat d5 -ul normal cu euro 4 .In actele din Germania este trecuta puterea de 154 kw . Intrebarea mea este daca v-ati confruntat cu o problema de genul acesta si cum ati rezolvat-o ?As putea sa cedez si sa accept 136 kw pe carte si sa plec in 30min de aici sau sa solicit alt nr de omologare pentru masina .Ma intriga faptul ca rar- ul nu ia in calcul actele de provenienta ale masinii . Va multumesc pentru atentie ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Apr 2012 · Report post Nu inteleg cu ce te deranjeaza ca-ti trece mai putini cai. Te lauzi cu talonul sau ce ? Mai "ieftin" pentru asigurari ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Apr 2012 · Report post Ce treaba are caii putere cu asigurarea Alex? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Apr 2012 · Report post Mai nou se cere si nr. de kW la asigurare si am o vaga impresie ca o sa intre si ei in calcul La VOLVO a crescut de la 320RON/6 luni la 510RON/6 luni !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Apr 2012 · Report post In principiu nu ma deranjeaza ,ceea ce de fapt s-a si intamplat ! Ce ma deranjeaza este ca la noi trebuie sa fie un pic altfel , daca ai document care atesta ca s-a efectuat o modificare ,stii despre ce este vorba ,tu ,autoritate a statului vii si ceri omologare artizanala ,nu iei in considerare un COC emis de producator si percepi taxe suplimentare de ordinul a 2500 ron.Nu merita ! Am renuntat si am luat cartea cu 136 kw , ce- i drept din doua incercari ,prima oara mi-au gresit o cifra in seria de sasiu ! Deh , vineri inainte de vacanta de 1 Mai ! Vacanta placuta !PS . Cred ca am trecut Rar-ul si la BogdanG dupa un test dinamic pe soseaua de centura ! Nu are ea 480 Nm ca alte D5-uri ''date'' cu Paco RBN dar ''miroase'' binisor ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Apr 2012 · Report post Loool, adica peste 1000 lei pe an? Pe bine ma costa in jur de 350 lei pe an Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Apr 2012 · Report post PS . Cred ca am trecut Rar-ul si la BogdanG dupa un test dinamic pe soseaua de centura ! Nu are ea 480 Nm ca alte D5-uri ''date'' cu Paco RBN dar ''miroase'' binisor ! Sa vezi cum sint alea date cu "Sebastian". Alea miros a 520 nm.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2012 · Report post Serios ? Masina lui MID a scos fix cat un XC90 facut de mine, asa ca ma indoiesc sincer ca altcineva poate scoate mai mult decat Heico sau RBN si sa fie safe in acelasi timp . Ca fapt divers masina lui MID a scos 418Nm masurati de senzorul de pe cutie, eu am scos 425 Nm adica tot aia . In schimb am vazut pana acum 3 XC90-uri care dupa soft au scos 380Nm .A si inca ceva, nici un tuner din lumea asta nu ofera mai mult de 500Nm pt Volvo cu TF-80 .De fapt 480Nm este limita limitelor . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2012 · Report post Io ma refeream la "alte d5-uri" ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2012 · Report post Heico se opreste la 460Nm tot ce este peste devine riscant . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2012 (edited) · Report post Este , intr-adevar riscant ! Trebe sa NU folosesti tot ce poate masina prea mult timp, asa e ! Insa doar 460 mi se pare prea conservativ, un 480 , zic io, era perfect ! Io aci folosesc masina(de vreo 150.000 km) : 460-480...si 520 cind dau de bmw-uri sau de dusmanul meu de moarte audi a4 1.9T(criminala masina asta... aproape ca s60-ul meu) Edited 30 Apr 2012 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post Cred ca 1.8T a vrut sa spuna, oricum asta vine in multe variante pe A4, de la 150CP pana la 190CP . Din pacate la Volvo oricat de mare este cuplul cand ai automata nu conteaza, automata isi face limitarile ei de cuplu iar la TF-80 nu am citit la nici una mai mult de 430Nm iar la AW55-50 maxim 360 NM . Motorul poate dezvolta si 520Nm oricum nu ofera acest cuplu cutiei iar multi tuneri umbla la raportari si aici apar problemele, adica sa raportezi 500Nm ca fiind 400Nm, pur si simplu cutia nu va avea viata multa . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post Asa, 1.8 T. Pe toate pe care le-am intilnit le-am simtit ca si cum ar avea peste 220 cp,probabil am dat eu numai peste masini tunate....si fug, mama, mama... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 (edited) · Report post Ce imi mai lipseste si mie T-ul Edited 1 May 2012 by agr350r Share this post Link to post Share on other sites