Sign in to follow this  
Followers 0
maverick

Motorizari modificate (re-denumite?) S60 MY2013

20 posts in this topic

D5204T7 este noul motor de 100kw si este branduit D3, deci logic fostul D3 a devenit D4 . Ba chiar pt 2013 au aparut noi optiuni preluate de pe V40 si puse pe celelalte modele inrudite .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina mea e din 2011 si e D3 cu 163 de cai. Intr-adevar se pare ca mai nou s-a modificat... Sa fie si putina confuzie ca nu strica :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si a mea la fel - tot D3 cu 120kW / 163 CP. A existat pentru scurt timp - nu stiu daca mai exista ca motorizari la S60 sigur nu - D4 cu 177 CP - un D3 cred cu licenta de "upgrade".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca tot veni vorba de motoare si alte alea, tre sa fac si eu revizia acum in mai la D3 (de 163), e prima la un an, a facut cineva? Cam cat ajunge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am platit parca vreo 15M, insa am mai avut si alte lucrari de detaliu executate, in plus fata de revizie in sine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca tot veni vorba de motoare si alte alea, tre sa fac si eu revizia acum in mai la D3 (de 163), e prima la un an, a facut cineva? Cam cat ajunge?

La un an la d5 500E.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos pentru detalii

Share this post


Link to post
Share on other sites

datorita amabilitatii si seriozitatii unui alt dealer decat cel din Bucuresti,va anexez lista de preturi pentru s 60 MY 2013 sa o puteti studia.Enjoy!

L.E.:Ca idee un model configurat identic in romania si belgia , in belgia iese cu 5355 mai ieftin....si se spunea ca in romania e mai ieftin sa iei masina noua....

S60_MY13_v1_010512.pdf

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai fugi in Belgia si cumpara un Volvo de acolo .

PS> ai calculat in Belgia si taxa de transport ? TVA-ul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma refeream ca idee.e pretul fara taxe si drumul pana acolo si intors nu cred ca e 5000 euro.Ideea subliniata de mine este ca pe piata noastra masina e f scumpa,ma asteptam sa fie sub nemtalai si in linie cu preturile practicate in UE.

Edited by fan volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exagerezi tare de tot, un XC90 D5 nou este 49.ooo E iar in Germania este 54.ooo E aceiasi masina.

Eu zic sa ne arati si noua oferta scrisa din Belgia, asa de vorbe goale sunt satul .

XC60 D3 Kinetic este 28.884e fara taxe, adica mai scump .

S60 D2 BASE este cu 2000E mai scump in Belgia.

Te rog frumos nu mai exagera .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu vreau sa intru in polemica si nici nu iti voi face calculele prin care am ajuns la concluzia de mai sus.Daca doresti poti consulta cele 2 oferte postate de mine pe acest forum(preturi belgia si ro,configureaza identic masina si ai sa vezi ce iti da).Iar ce ai postat tu sus e irelevant ,pentru ca eu ma refeream la modelul S 60 nu XC60.Confunzi desenul cu pictura.

nu as avea de ce sa fac afirmatii doar ca sa am trezesc vorbind.am remarcat o discrepanta si m-am simtit nevoit sa o supun opiniei confratilor forumisti.prin urmare cedez si imi cer scuze ca am exagerat.happy?

Edited by fan volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de nici o polemica, eu am pus oferta de Belgia mai sus la S60, tu ai pus si mai sus oferta de RO la S60 si am constatat ca in Belgia S60-ul este mai scump .

Problema este ca 2 colegi de forum stabiliti in Belgia se plangeau de taxa de livrare ceruta de dealerul din Belgia, adica o taxa ascunsa, adica sa platesti o taxa pt o masina produsa in aceiasi tara, taxa ce nu se plateste in RO de exemplu, adica taxa de transport este inclusa in pretul masinii iar pretul masinii in RO este mai mic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,de acord cu tine ca taxele extra pret nu le stim.Eu am comparat pretul DDP in cele 2 tari la acelasi nivel de echipare si dotari si mi-a iesit diferenta aceea.De unde si uimirea mea.si nu e numai volvo.Si seria 3 2012 e la fel mai scumpa in ro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai face cineva recenzie la forum / sectiune?

Ce legatura au preturile cu re-denumirile de motoare? Este topic dedicat in rubrica preturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze Mav-ule, promit ca nu mai fac .

Share this post


Link to post
Share on other sites

diferenta intre vechiul D3 de120 kW si cel nou D4 tot de 120kW sunt gramele de CO2 emise.

Vechiul D3 emite 132g CO2 si cel nou 119g de CO2.

Nu stiu daca in Romania conteaza gramele de CO2, dar aici in Belgia, pentru masinile de firma , taxele pentru cel care o utilizeaza sunt bazate pe pretul de catalog (mai nou) si gramele de CO2

Deci , cine zice grame de CO2 mai putine, zice taxe mai mici .

Evident, noul D4 este mai scump cu vreo 800 de euro parca, tot din cauza gramelor de CO2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce spune pe volvocars.com ar fi acelasi motor - "noul" D3 pare ca ar fi "downgrade" la 100 kw / 136 CP, de la 120 kW / 163 CP (noul D4, fost D3). Interesante sunt emisiile de CO2:

- cutie manuala: ambele 114 g/km.

- cutie automata: 142 g/km D3 vs. 152 g/km D4 (fostul D3). De ce diferenta aici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0