Rasputin

New boy in town

16 posts in this topic

Va salut si bine v-am gasit stimati colegi.Se cade sa ma prezint daca tot am aparut si eu pe aici :hello: .

De asemenea,ar fi frumos sa imi prezint si :iroc: cu care ma laud :laughing7:

Vorbim de un 850,ca asta este motivul pentru care postez la rubrica de 850,este vorba de un break,an 1996,2319 cmc.

Acum sa vorbim si despre probleme,ca am remarcat ca sunt o gramada de pasionati pe aici,nu doar simpli posesori.Am intrat in posesia(a se citi M-AM INDRAGOSTIT SI AM ACHIZITIONAT) acestei masini din pasiunea pentru Volvo,nevoia unei masini de familie si parerea mea in legatura cu siguranta pe care o masina trebuie sa o ofere pasagerilor.

Ce nu am testat si am descoperit dupa ce am facut actele,sunt urmatoarele probleme:

1. Turbina nu functioneaza absolut deloc,nu se simte "zvacul"acela caracteristic si acul de la turbo nu trece pe alb mai mult de 2mm

2.Tremura,balbaie,moare motorul la ralanti si cand bag in viteza(cutie automata,am uitat sa specific)

Am scos mufa MAF,merge de nu are treaba,dar cam consuma macar 20-25%

3.Sonda Lambda aprinsa tot timpul

4.Indicatorul "service" aprins primele 5 minute la pornire.

5.La pornire la rece tremura si moare motorul daca nu o ajut din acceleratie putin,ca si cum ar trage aer fals pe undeva.

Am schimbat furtune de vacuum si cam toate furtunasele subtiri la care am avut acces,dar are aceleasi simptome.

6.Aerul conditionat nu functioneaza deloc,si nu am idee cum as putea sa verific compresorul,deoarece cand pornesc din buton aerul,nu se simte nici o modificare la turatia motorului.

Daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi,nu m-as supara absolut deloc,sincer sa fiu... :laughing7:

Multumesc anticipat.

post-4088-0-12282100-1335787089_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun venit în club! Despre întrebări, las plăcerea numerosilor posesori pasionaţi de pe aici sa--ţi răspundă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut Rasputin,

Bine ai venit pe forum - avem colegi care sa te ajute fie si onsite la intalnirile saptamanale din Bucuresti de joi la Polivalenta de la 18:00.

Sa o stapanesti sanatos, fara incidente si sa iti ofere doar satisfactii.

Si daca ai timp maine si esti in Bucuresti, uita-te la topicul de 1 Mai Muncitoresc cu update de intalnire in Bucuresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te asteptam joi la intalnirea "dricurilor"... deja suntem 4 cu t5 breack...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bun venit si din partea mea :hello: :hello: :hello: !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru urari si pentru primirea calduroasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vino joi la ora 18.00 in parcare la polivalenta si aruncam un ochi la masinuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles,incerc sa ajung acolo,cu toate ca serviciul meu e prin Militari..inca o problema pe care am remarcat-o azi...la viraje la dreapta se aude un zgomot foarte ciudat,ceva fier pe fier,as spune.vreo idee,cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si bine ai venit printre noi :) Felicitari cu achizitia si multi km fara probleme.

PS: Treaba cu AC o am si eu fix ca la tine, acum au venit caldurile si nu ar incurca o bucata de aer proaspat. Daca rezolvi cumva, imi dai si mie de stire. Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planetara sau impartirea directiei sau placuta lipsa de la bascula sau vreo flansa amortizor sau.............

Mers intrerupt la rece:o bujie,o fisa sau chiar o supapa.

Furtunele le-ai pus cum trebuie?daca da te uiti sa nu aibe vreo fisura pe undeva.

Lambda poate anunta mai multe bube pentru ca este un fel de manager al motorului

Senzorii de detonatie pot fi si ei luati in calcul in ceea ce priveste mersul neuniform si 20-25%

La a/c verifica daca ai freon,daca nu baga-i si apoi vezi daca este nevoie de compresor.

Du-te joi la baieti la polivalenta si gasesti destula consultanta acolo,sunt de treaba si te ajuta.

Edited by criss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mai am!

VIN verificat pe mai multe siteuri-primesc numai balarii: ba ca producatorul VW,ba ca nu exista.

Am remarcat ca la ralanti-800 ture sta o gramada fara sa faca nazuri,asta dupa ce am scos mufa de la MAF.cu ocazia asta am curatat cu foarte mare atentie lamela aia dinauntru pana am facut mai multe lamele...daca apas de 3-4 ori pedala de frana,balbaie si moare motorul.Supapa de sens cumva?are idee cineva locatia exacta a acestei supape?ca m-am uitat dupa ea pret de vreo 4 beri si nu am gasit-o...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Bine ai venit!

Incesrca sa verifici si aici VIN ul :

Share this post


Link to post
Share on other sites

am incercat si aici,e singurul loc unde se potriveste si nu da informatii eronate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi !

Ai multe probleme la masinuta, dar toate sint rezolvabile, nu dispera.

Daca ai curatat "cu foarte mare atentie lamela aia" din MAF, poti sa-l arunci. 100%. Acolo nu se umbla mecanic deloc. Deci, un MAF iti trebuie in primul rand, chiar si SH.

Vom citi codurile de eroare stocate in ECU, apoi restul. Un sfat, o idee, toate le gasesti la Intalnirile saptaminale VOLVO de la Polivalenta (joi), la Penny (vineri) sau aici, pe forum.

Rabdare, totul se rezolva.

P.S. Nu mai baga mina prin masina daca nu stii 100% cu ce se maninca piesa/lucrarea aia, risti mai mult sa strici decit repari. Sper sa nu te superi si sa o iei doar ca un sfat prietenesc.

Te asteptam la Intalniri. Daca-mi spui sigur cind vii la Polivalenta si ora cind ajungi, te ajut si eu sa-i dai de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matrixxx-multumesc pentru sfaturi.Unul a venit cam tarziu,dar,macar pe viitor stiu sa nu mai umblu.Multumesc,oricum.Ma bucur sincer ca,intr-un fel,ma simt bine primit aici,chiar daca totul este virtual,momentan.

Cu ajutorul colegului Florin,am schimbat senzorul MAF,multumesc si pe aceasta cale,si am scapat de fumul negru.Tot de la el stiu si ca balbaitul la ralanti este de la motorasul de ralanti,care ar trebui curatat sau schimbat.O sa ma ocup si de treaba asta...si de restul care mai sunt.Inca nu merge turbina,care am inteles din Vadis ca ar fi controlata de calculator si,posibil sa fie oprita acum,sau vreun furtun de schimbat,sau...nu mai stiu.in fine,pe rand le rezolv pe toate,sper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update.

Schimbat bujii,verificat fise.

Schimbat filtre.

Schimbat furtune vacuum,il aveam pe ala care iese de sub admisie,in partea stanga,rupt.

Curatat si asezat in pozitie corecta senzori detonatie.

Am rezolvat turbina,se pare ca era de la furtune sau evacuare.Furtune schimbate,strans toate suruburile la evacuare pana au scartait.

Aceeasi problema-Porneste greu,tremura,fum negru de vin pompierii,moare cand o bag in D sau R,moare daca apas frana de 3-4 ori.

Nu stiu ce sa mai fac.

SFATURI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now