funkydj85

second new boy in town

332 posts in this topic

De sambata dupa-amiaza am devenit proprietarul unui t5 breack...

problema e ca tocmai ce mi-am spart radiatorul, sau cel putin un furtun de la racire... maine de dimineata, cu ajutorul lui vlpvlp voi analiza situatia... Criss, daca citesti postu asta , vezi daca ai vreun radiator de apa pe la tine si zi-mi te rog pretul....

In rest masinuta merge bine, tragea ok, dar...s-a intamplat... revenim cu detalii maine.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ai reusit?

Daca este furtun am,radiator nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La a mea , am gasit o fisura in radiator, in partea laterala , care este de plastic.Pana am descoperit-o , a durat ceva timp , pentru ca era sub furtunul care duce la termostat.Daca ai fisura in radiator, se repara prin inlocuire.Daca-i un furtun , e mai usor.Vezi ca , de regula , fisurile in furtune , apar in apropirea colierelor de prindere.Bafta !

P.S. Nu te supara daca nu gasesti azi fisura , pentru ca odata cu trecerea timpului , se face mare , si-o s-o observi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ideea este in felu' urmator. eram printre stradute, am accelerat ca era strada lunga, eram intr-a 2-a, si dupa ce-am dat boost n-am mai schimbat a3-a, am auzit un poc. in spate vedeam cum imi picura ceva din fata... noroc ca am ajuns repede acasa, si am parcat masina. inainte sa o bag in parcare a inceput sa-mi scoata si ceva fum alb-albastrui (nu stiu sa zic exact). am parcat-o, am oprit motoru, am deschis capota si cum te uiti la masina in partea stanga erau ceva urme de "explozie" -lichid de racire si apa curgea siroaie pe jos. de unde exact nu stiu.

precizez ca cat a stat in parcare duminica seara si luni seara, dimineata era pata de lichid de racire sub ea..nu mult, dar era . duminica seara am completat lichidu de racire pana la plin (cand era motoru rece), deci nu am mers fara apa... nu mi s-a incins motorul!!!

Cum verific daca radiatorul este spart?

De la ce poate fi fumul? varianta cea mai optimista si cea mai pesimista...

Să o stapanesti sănătos! E...albă?

multumesc! este un fel de gri/argintiu... cu geamuri negre pe spate... o sa fac si cateva poze s-o vedeti parcata si la mine...

Edited by funkydj85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali, daca ai o fisura mica in radiatorul de apa poti sa o depistezi doar cand motorul este rece, adica pornesti si incepi sa cauti :D! Cand se incalzeste antigelul se dilata si daca fisura-i mica, nu o sa mai curga! Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali ai gasit locul pe unde iti curge?

Verifica furtunele,6 la numar si apoi te gindesti la radiator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit deja... este marginea de plastic ,de pe partea stanga cum te uiti la motor, ... l-am demontat... acum caut altu, sau daca stiti unde-as putea sa-l repar pe asta dati-mi de stire...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat radiatorul. merge struna... multumesc vlp si M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi am fost cu titiu pana la serviciu si inapoi, total km 45, consum de 12% ca deh am prins cozi la intoarcere, merge fara cusur... ptiu sa nu se deoache.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, acum poti sa iti pui si tu o poza de avatar cu un...T5, ca meriti, nu ? :headbang:

Sa te bucuri de ea - si sa facem o coloana de T5-uri intr-o noapte, pina la Drajna si inapoi, sa vedem ce "poate" fiecare. Ca sintem destui acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si sa facem o coloana de T5-uri intr-o noapte, pina la Drajna si inapoi, sa vedem ce "poate" fiecare. Ca sintem destui acum.

Sa ma anuntati si pe mine ca vreau sa vin si eu cu voi, evident pasager :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

SA NU UITI DE BERE :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa-mi zici de care ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 2 litri.

nu dau nume sa nu fac reclama

bucura-te si trage de ea cit mai multi ani

am fost petitor pina acum ptr doua masini si a fost de bun augur,sper sa o pot face si ptr mine

Share this post


Link to post
Share on other sites

aztazi am observat ca la accelerari mai serioase scoate un pic de fum... albastrui as zice... m-am uitat si pe dedesubt si parca ar pierde ulei pe undeva. nu as putea zice exact. de ce la anume ar scoate fumul albastrui???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoare! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate pierde ulei pe la returul turbinei in baia de ulei , are un o-ring acolo care se deterioreaza in timp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate pierde ulei pe la returul turbinei in baia de ulei , are un o-ring acolo care se deterioreaza in timp!

Exact pe acolo cred ca pierde deorece se simte si miros de ulei ars in spatele motorului cand ridici capota.

P.S. Duminica ma intorc in tara si o rezolvam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali d'aia te sunasem acum 1 saptamana cand ai plecat de la intalnire , ca ai dat cu putin fum albastru cand ai accelerat-o . Oricum la anii ei nu este problema , un kit de turbina + simeringuri de supape si se rezolva :P

@Vali cu 2 T-5-uri ... Valiii hai mai repede ca vreau sa-mi fac masina :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe ce nr m-ai sunat mane??? 0731.499.059 e nr meu personal.

@vlp, duminica seara vin din tg-mures, deci ramane pe sapt viitoare.

o sa merg mai usor :evil6: cu ea pana rezolv treaba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveam un Orange de-al tau :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-998-0-19710200-1337758065_thumb.jpg deci pierde ulei pe la turbo... alex, ce-mi trebe si cat costa?

post-998-0-06255400-1337758296_thumb.jpg poza facuta din fata spre spate.

post-998-0-18168100-1337758199_thumb.jpg ceva ulei pe spatele blocului motor, inspre firewall... ori este asa tot de la turbo, ori mai curge pe undeva ulei...

post-998-0-86100000-1337758147_thumb.jpg asta cred ca este de la caseta de directie... asa ar trebui sa fie??? un rulment asa expus?

Intr-un final mi-am schimbat tips-ul ca imi ieseau gazele de evacuare fix in bara, acuma ies direct in atmosfera. Pozele sunt facute azi dimineata pe elevator la stelco unde schimb eu evacuarile.

In rest masinuta arata destul de bine pe burta, doar suportul de la evacuare , cel final, fiind foarte ruginit, probabil din cauza condensului datorat gazelor de evacuare.

La amortizoarele spate mi s-a rupt masonul acela de cauciuc care le protejeaza de praf etc. se poate pune separat?

post-998-0-34141300-1337758655_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali, din ce se vede in poza se pare ca pierzi ulei pe la conducta de retur a turbinei, poate scapi doar cu schimbarea garniturii de clingherit. Suruburile sunt stranse bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now