funkydj85

second new boy in town

332 posts in this topic

S-a fisurat corpul termostatului la "L"-ul pe care il face (e prins in motor pe orizontal in 2 suruburi) pana in motor.

Poate are noroc si ies de buna voie! Am si un set de extractoare pentru suruburi daca este nevoie (inca nu le-am folosit ;D)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata si pozele:

nu stiu de ce au iesit asa, eu le-am pus drepte dar vad ca s-au postat culcate....

post-3946-0-78705200-1358079681_thumb.jp

post-3946-0-18802500-1358079690_thumb.jp

post-3946-0-10451600-1358079700_thumb.jp

post-3946-0-00167600-1358079710_thumb.jp

post-3946-0-40778500-1358079718_thumb.jp

post-3946-0-69063000-1358079727_thumb.jp

post-3946-0-07348600-1358079739_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate are noroc si ies de buna voie! Am si un set de extractoare pentru suruburi daca este nevoie (inca nu le-am folosit ;D)!

Nu a avut noroc,s-a rupt corpul termostatului la fel ca la Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... deci pauza de T-5 pana la primavara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... deci pauza de T-5 pana la primavara...

Am achizitionat deja unul second hand iar saptamana viitoare va fi montat pe masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a avut noroc,s-a rupt corpul termostatului la fel ca la Alex.

Asa de pacatos este termostatul ala? Sper ca v-ati invatat minte si ati folosit suruburi cu capete combinate (hexagon-cruce)!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda, deci cum zicea si vlp, se pare ca trebe sa merg mai des pe la biserica, sauuuuuuuuu, sa nu mai bibilesc duminica la t5... intr-adevar corpul s-a spart inspre bloc. am luat altul, insa este munca de chinez+rus sa il schimb zilele acestea. Cum de la scarbiciu scap cam pe la 5, deja este intuneric, asa ca am sa o las pe sambata.

Cat despre suruburi.... mama lor. d-alea cu cap hexagonal pun garantat...

Multumesc neotrim de poze. am gasit si interior, insa din material textil , dar sper sa mearga incalzirea in scaunele din fata. aveti idee cu cat se vinde un interior de 850 (doar scaunele fata si spate imi trebuie) din textil complet si cu scaunele fata incalzite???? sa ii fac o oferta omului...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mama lor. d-alea cu cap hexagonal pun garantat...

Vali, sa aibe cap hexagon dar si cruce pentru surubelnita!

Share this post


Link to post
Share on other sites

se gasesc huse de incalizre ce se monteaza sub tapiterie, nu din alea ce le pui la mufa de la bricheta, eu pe okazii am vazut parca cu 70 lei setul daca nu ma insel.

eu imi voi lua o pereche sa pun in pernele de pe scaunele astea, nu pot sa merg cu imitatia aia rece iarna, cel putin prietena mea nu poate garantat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasiti huse de pus SUB tapiserie, de la WAECO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta ziceam si eu, mai bine cumperi huse si le montezi in locul celor vechi decat sa iei interior de stofa, mie nu imi plac interioarele de stofa deloc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

scaunul de la sofer este cam.... mancat intr-o parte...se vede buretele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

retapiteaza-l, cum a facut matrixxx, ieisi mai ieftin si mai satisfacut asa, oricum 850 are deja o varsta respectabila, ai mari sanse ca un interior de la dezmembrari sa fie la fel de rupt

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ideea e ca , de unde am luat termostatul avea toata masina...+ - . interiorul era in stare buna, doar ca era textil. eu oricum nu ma omor dupa interioarele de piele, asa ca m-ar cam coafa. intrebarea este cat sa-i ofer pe interior???

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebarea este cat sa-i ofer pe interior???

Cred ca 250-300 lei este io suma buna. Ca idee, interiorul de piele al unui s80 (scaune fata, bancheta spate cu sezut plus fetele usilor s-a dat la 550 lei)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vesti bune...

Am reusit sa pun corpul termostatului. foarte greu a fost cu suruburile, deoarece am gasit doar in vitan si la pretul de 5 lei bucata!!! ca sunt de 7, ca se gasesc greu ca mama lor. am fost in hornbach si nu am gasit... in fine, am desfacut intinzatorul, pompa de servo, am montat corpul, am pus totul inapoi, am pus termostat si senzor de temperatura noi si ???????? tot aer rece baga . ideea este ca la sofer baga aer rece, la pasager baga aer mai caldut... aproape cald as zice.

Mai raman 2 variante- 1. s-a intamplat ceva cu radiatorul de caldura de la interior si trebuie schimbat; 2. unitatea de climatronic s-a stricat. mi se aprind beculetele de la Rec si AC cand ii dau drumul, si oricum pe Auto nu mai pleaca de loc. Imi poate imprumuta cineva o unitate de climatronic sa vad daca merge caldura????

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a decalibrat climatronicul. Vorbeste cu Vadimut, ca are procedura de recalibrare !

Mai poate fi senzorul de temperatura de pe partea dreapta dus / murdar. Tot Vadimut stie pe unde e ;D

Suruburile de la termostat sunt aceleasi cu cele de la galeria de admisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ptiu, si aveam d-alea de cand am schimbat pompa de apa.. ca si acolo tot asa sunt. asta e ... data viitoare sper sa fie vara si peste 25 grade afara sa gandesc si io mai limpede...

Vadimeeee, te astept cu explicatii... dupa ce inveti si tu pt examene!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si cele de pompa de apa tot de 7 sunt, cu cap de 10 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E greu de exlicat la ora asta :lol:

Daca clipesc becurile e clar ca ai o eroare pe sistem . Partea cu calibrarea merge doar cu VST 2000 la tine(din pacate) , oricum daca erau decalibrate actuatoarele de la aeroterma ecu seta temperatura cum trebuie doar ca la fiecare setare trebuia sa faca o cursa pana la maxim cald sau rece , poti totusi sa verifici daca lucreaza actuatorul de la temperatura pe partea respectiva punand contactul pe pozitia II si miscand rotita de la temperatura pe fiecare grad , la fiecare miscare trbuie sa se auda un bazait scurt , daca o bazaieee grav atunci ceva este in neregula ( la modul daca dai de pe minim pe prima treapta si ai actuatoarele decalibrate face cursa cap coada si pe urma merge ) , daca tot nu merge este in alta parte buba . Pe partea dreapta ai 2 senzori de temperatura pe tubulatura , daca unul din ei este crapat iti baga doar maxim cald sau maxim rece ( deci nu este nici de aici ) .

Verifica in primul rand daca lucreaza actuatorul si pe urma vorbim ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia acum am citi postarea ta. Am mai dat o tura cu masina in seara asta si am constatat urmatoarele_ cu temperatura la maxim pe centru baga rece iar pe laterale baga aer cald. Daca opresc ventilatia pe mijloc,pe margine baga tot cald... Pe la picioare am uitat sa ma ...uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali , cum este "air mix-ul" ? :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

este inchis. acuma nu-ti inchipui ca pe laterale baga 28 de grade.... nu... baga aer... caldut....

Edited by funkydj85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate vii joi sau vineri cu 850-ul la intalnire si ne uitam ce ar putea avea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

oki doki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now