funkydj85

second new boy in town

332 posts in this topic

Intradevar iese ceva frumos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am terminat si plafonul....

post-998-0-36057000-1365929725_thumb.jpgpost-998-0-34551100-1365929726_thumb.jpgpost-998-0-53191700-1365929727_thumb.jpgpost-998-0-86277200-1365929728_thumb.jpgpost-998-0-83008400-1365929729_thumb.jpgpost-998-0-92364200-1365929730_thumb.jpgpost-998-0-13384600-1365929732_thumb.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai, cand tragem o goneta pina la Drajna, sa vad cum te lauzi cu interiorul ala ?

:beertogether:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa itp si rca.... :crybaby: si frane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, deci...prin toamna ? :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu. prin mai -iunie.....momentan am alte prioritati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, intotdeauna ai alte prioritati...Si eu cu cine ma mai "joc" pina atunci ?

:kiss2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu VLP... nu vrea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-998-0-06765400-1366220919_thumb.jpg

partea de sus e gataaaaaaaaaaaa.

acum sunt cu bordul in casa si mesteresc la el. sper sa mai pot pune la loc toate cablurile ce treceau prin el , ca nu am fost foarte atent ce de unde am scos...

Edited by funkydj85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo !

La ce nu stii fa poze si "urca-le" aici, nu pune nimic alandala. De fapt, nici nu prea poti, fiecare mufa isi are corespondentul tata-mama+culorile firelor.

Nu te grabi, ai sa reusesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca un "sfat" . Lipeste pe partea de sus a bordului unde acesta se uneste cu rama parbrizului ceva material autoadeziv si moale pt ca sa nu ai zgomote de la frecare in timp ce mergi. In principiu uita-te peste tot unde sunt suprafete de contact si e bine sa izolezi zonele. La cabluri cum zice Matrixx nu prea ai ce sa gresesti, poate doar senzorii de la ECC din dusele din mijloc desi si alea e destul de clar dupa lungimea cablurilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-998-0-68142200-1367137609_thumb.jpgpost-998-0-11468500-1367137611_thumb.jpg

are cineva idee de unde provine acest fir albastru? de fapt unde ar trebui sa ajunga , ca o parte am vazut ca este prins in caroserie... partea ciudata e ca nu l-am mai vazut pana acum si am mai umblat prin partea aia... dar cum masina sta de vreo 3-4 luni orice e posibil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este firul de la masa , problema generala la 850 . Vine prins de cutie cu un papuc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-998-0-43279300-1370364861_thumb.jpg

in alta ordine de idei, imi poti da o poza ceva cu locul unde ar trebui sa vina prins firul de masa de cutie????

Share this post


Link to post
Share on other sites

"The ground chassis cables (2) are

1) just under the air box and

2) another goes to the block of the engine so that it can deal with the starter."

post-96-0-48215700-1370418992_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc baieti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut reverse intercooler. cu aceasta ocazie am remontat si BOV-ul. insa nu merge...l-am pus si pe tur si pe retur....inainte, cand era tubulatura ca din fabrica era montat pe traseul dintre partea de jos a intercoolerului si turbina si functiona....

momentan tre' sa fug la o nunta, insa nu ma las pagubas. imi puteti da cateva idei legate de cauza ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

am desfacut etrierul dr fata caci era infranata roata si am descoperit ca garnitura era iesita intr-o parte si pistonasul ruginit . actualmente pistonasul arata astfel:

post-998-0-39728700-1386519757_thumb.jpg

il pot curata cumva? sau trebe sa cumpar altul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti incerca pe smirghel de 1000 si apoi lustruit pe lemn dar cel mai bine iei altul

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam cat e unul, alex? si kitul de garnituri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi te rog PM sa pastram topicul curat

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este dusa suprafata. Altul. Chiar daca-l cureti in scurt timp o sa faca la fel.

Atentie la discurile uzate! La 850 etrierul ATE are un pistonas cu o cursa foarte lunga si se poate depasi limita de uzura a discului cu mult. -> fortarea garniturilor. In general daca sare ganitura antipraf, fie nu a fost montata corect, fie este si discul uzat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am decis inlocuirea etrierului cu totul.

In alta ordine de idei are careva un cauciuc de 225/45/r17 cu care nu mai are ce face? de vara preferabil. ca am taiat unul intr-o groapa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu 2, dar sunt 205 50 17, sunt bunicele! Daca te ajuta cu ceva, sunt cado!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now