Posted 1 May 2012 · Report post Salut la toata lumea de la un viitor posesor de Volvo. Am deschis acest topic pentru ca doresc sa achizitionez un Volvo S40 din 2008 si as vrea cateva sfaturi din partea posesorilor mai vechi. Masina este cea din link http://www.autovit.ro/volvo-s40-C23284480.html , proprietarul a acceptat sa mergem intr-un service autorizat Volvo (cred ca o sa fac o programare in Bucuresti la Primus Auto) dar cum puteti sa cititi si la descriere se pare ca a avut probleme cu ambreajul pe 97000 km. Poate cineva sa imi spuna care ar putea fi cauza acestei probleme, care ar fi implicatiile pe termen lung...? Orice idee, raspuns sunt binevenite. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 (edited) · Report post Salut si bine te-am gasit! Imi pare suspecta deoarece este prea ieftina! In plus de asta este cam cheala! O masina buna este ceva mai scumpa! Ti-a spus cumva motivul pentru care o vinde? In locul tau m-as orinta catre un 2.0 litrii, as renunta la 1,6 diesel. Faci multi km pe an? Edited 1 May 2012 by agr350r 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post Cred ca o sa fac destul de multi km, tinanad cont ca sunt din Pitesti, lucrez in Craiova la Ford iar prietena e din Bucuresti Motivul vanzari, pe care mi l-a zis la telefon, ar fi ca a iesit in garantie...masina e un pic dubiasa, pana saptamana trecuta era la vanzare cu 8400 si acum e 8070 iar eu nu am de gand sa platesc mai mult de 7700, dar daca stai sa compari cu preturile actuale la S40 de pe AutoVit, cam asta e pretul plus ca in targ am vazut duminica 2 modele de S40 care erau vandute de niste tigani, ambele din 2008, neinmatriculate si cu preturi incepand cu 7800, bineinteles ca aveau sub 100000 km . Problema cu ambreajul schimbat la 97000 km ma pune pe ganduri... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 (edited) · Report post Nu cumpara volvo modelul basic(kinetic)...nu are nici un fel de dotare.APoi motorul 1.6D este pacatos datorita dpfului http://www.ebursaaut...ism/385603.html sau euro 3 http://www.ebursaauto.ro/volvo/s-40/2005/vanzare/bacau/second-hand/autoturism/406660.html Edited 1 May 2012 by thor4ever 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post Motorul este Ford si din cate m-am interesat 1.6D este un motor destul de reusit plus ca are un consum ft mic. Ce-mi arati in link-urile alea sunt mai dubioase decat masina asta...2006, 88000 km si 2005, 144000 km, s-au plimbat prin curtea blocului...iar faza cu modelul basic, sincer dotarile alea imi sunt suficiente. Oricum multumesc de sfaturi... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post Daca te intereseaza masina din semnatura poti sa ma contactezi! O vand deoarece vreau ceva mai nou! Parerea mea e ca nu poti avea incredere in bisnitari! Istoricul si problemele masini mele il gasesti pe forum! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 (edited) · Report post Ce am vrut sa ti arat ca o masina mult mai bine dotata,motorul de 2.0d din 2005-2006 cam pe acolo sunt preturile.Dar din 2008 facelift cu km aia tre sa fie cel putin 9000-9500euro.Ca si consum la drum intins,clima 1.6 mere pe la 4,8-5% si 2.0d al meu imi ia 5,0-5,4 daca merg max 100 si 5,7-5,8 daca merg 120-140.deci diferenta de consum ii f mica...mai mult este la impozit. Si daca ai fi citit forumul ford ai vazut ca 1.6 ii mult mai prost comparatie cu 2.0d. Edited 1 May 2012 by thor4ever 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post 1.6d nu este deloc un motor prost daca este intretinut corespunzator. Practic singurele probleme sunt DPF-ul (care daca ar fi inlocuit atunci cand scrie in cartea de service, n-ar mai fi o problema) si turbina (care de multe ori cedeaza chiar din cauza DPF-ul infundat). Probabil pe forum sunt mai multe probleme legate de 1.6d pentru ca sunt mult mai multe masini cu motorul asta decat cu 2.0d. Iar treaba cu masina de 4-5 ani din Germania si care are 100 de mii de km n-o cred, oricum nu la preturile astea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post Si EGRul se strica mai des decat la 2L, clapetele de bypass admisie . Este mult mai pacatos decat 2.0D iar diferenta de consum nu este mare deloc . Doar variantele Drive cu S/S sunt mai economice dar devin enervante din cauza vibratiilor la oprire . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post Cand o sa mergi cu 2.0d in oras cu 6,5l/100km cum fac eu cu 1.6d fara sa ma straduiesc deloc mai vorbim de diferente de consum. Acum nu vreau sa iau eu partea motorului asta. Dar in timp ce pe alte forumuri al altor marci care il folosesc, este foarte apreciat...cand e vorba de Volvo e pus la zid de parca ar fi cel mai prost motor din lume. Este un motor foarte bun daca vrei o masina economica si iti sunt suficienti cei 109CP. Iar daca este intretinut bine si nu are 400 de mii km (si pe bord 150 de mii) este un motor fiabil. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post Este un motor care nu tine mai mult de 200.ooo km fara interventii majore iar daca pici in plasa consumului te arzi pe partea cealalta, prefer 1L in plus dar probleme mai putine si performante mai bune . 1.6D este mai degraba un motor ieftin decat un motor bun si nu poti compara forumul de Citroen cu cel de Volvo pt ca acolo 90% au masini noi iar aici 10% au masini noi, restul au peste 150.ooo km. Eu sincer iti spun nu am vazut nici un 1.6D adus din Olanda care sa aiba km reali, toate aveau de 2x mai putin ba chiar de 3x mai putin, pai cand o ajunge un C4 la 200.ooo km sa vezi probleme . S40/V50 sunt masini bune dar si mai bune sunt cand au motor Volvo . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post Pai motoarele de Volvo care s-au montat pe platforma P1 le numeri pe degete. Si cam sunt peste 2 litri... Ce inseamna interventii majore? Exact ce am enumerat si eu: DPF si turbina; restul, clapete, egr sunt probleme cu ele si la benzinare dar in continuare cred ca sunt mai dese la 1.6d pentru ca sunt mai multe masini pe forum cu motorul asta. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2012 · Report post huff: noi comparam cum zicea bogdan masinile sh,nu cele noi.Sigur nou nout 1.6d 109 cai,intretinut cu ulei de care trebuie,nu 5w40 care l primeste de la magazin,mers cu el corespunzator este un motor ff bun.Comparandu le sh la 150k,200k km si peste(adica ce se cumpara) merita mult mai mult 2.0d.As prefera un 2.0d euro 3 sau chiar euro 4 din 2005 decat un 1.6d din 2007-2008 si ma refer la banii la care le gasesti pe net 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post @Huff Benzinarele Volvo nu au EGR iar clapeta de acceleratie la un benzinar cade la peste 200.ooo km daca este Marelli iar Bosch-ul rezista si mai mult . Problema mare este ca dai putin pe o masina cu 1.6D, nu apuci sa te bucuri de ea si apar problemele dupa care mai cheltui 1/4 din cat ai dat pe masina pt a remedia problemele . Nu mai compara masina ta care a fost intretinuta, compara celelalte masini surori(de flota) cu a ta care au fost intretinute numai in acte, cunosti foarte bine despre ce vorbesc. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post Dar nu stiu de unde ati dedus ca vorbesc de masini noi si mai ales de Citroen? Oricum, mi se pare ca spunem acelasi lucru: daca este intretinut, este un motor bun 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post Se pare ca discutia a deviat un pic de la subiect in fine e bine ca s-a ajuns la un consens. Intrebarea initiala, care ma pune pe ganduri, era cu kitul de ambreaj schimbat la 97000 km...astept ceva pareri si daca poate cineva sa ma indrume catre un service din Buc pt o diganoza/verificare completa, eventual sfaturi despre starea masinii. Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post Se pare ca discutia a deviat un pic de la subiect in fine e bine ca s-a ajuns la un consens. Intrebarea initiala, care ma pune pe ganduri, era cu kitul de ambreaj schimbat la 97000 km...astept ceva pareri si daca poate cineva sa ma indrume catre un service din Buc pt o diganoza/verificare completa, eventual sfaturi despre starea masinii. Multumesc. Primul auto Augsburg Norauto Etc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post Iti recomand sa vorbesti cu Bogdan G pentru diagnoza si sfat inainte de achizitie! Sau mergi direct la Primus......parca 250 de lei era o diagnoza generala! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post Ori a avut ambreiaju vreo buba din fabrica ori a fost utilizat necorespunzator ori mai are are vreo 100.000-150.000km in plus fata de km din bord...Consecinte nu prea ar trebui sa aibe... In legatura cu 1.6D vs 2.0D:eu le am pe amandoua,diferenta de consum in bord este de max 0.5L in favoare lui 1.6D in oras...Dar spre fericirea mea eu conduc pe aia cu 2.0D...nu prea imi place sa ma intorc la aia de 1.6D,evident din cauza motorului...Pt o diferenta atat de mica la consum,diferenta de performanta este foarte mare ... Am mai auzit un S40 care a schimbat ambreiaju la vreo 40.000 dar nu mai stiu ce motor avea...Oricum nu ar fi vreo surpriza prea mare,unchimiu a schimbat la 1.9TDI ambreiaju tot la 40.000km Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post dar tu pe 2.0d ai si euro 3...deci mare avantaj Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post La 2.0D pica mai repede ambreiajul decat la 1.6D. De fapt nu pica ambreiajul ci volanta si oricum se intampla dupa 100.ooo km dar partea proasta este ca nu da nici un semn inainte, pur si simplu incepe sa trepideze dintr-o data . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post Cati km faceti voi pe an de spuneti ca se merita diesel? Eu am avut ani si cu 40K++ de km si tot nu s-a meritat dieselul. De acum asta e.... Pana strang bani de un T5 mai e Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post Daca ai avut anii de acu 4-5 ani cand motorina era mult mai ieftina, la media mea de cca 25-30mii/an merita. ACum fac doar 20mii cu diselul si cam 20mii cu benzinaru...dar la 4lei l/motorina inca se merita Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post Salut vazind pozele de la masina imi ziceam cai facut poze la masina mea caci este aceasi culoare si desain daca zici de un sfat eu am asa model s 40 numai ca este un motor 2.0 D cind miam procurato am facut test draiv si cu un motor 1.6 D sincer sunt mai econome putin de tot dar ca potenta sun lente Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2012 · Report post Sunt sigur ca diferenta e ft mare(110cp vs 136cp), dar tinand cont ca momentan conduc o Dacie Golan benzina cu 75cp diferenta e mult mai mare Oricum multumesc de sfat si chiar sunt 90% convins ca 2.0D e mai fiabil decat 1.6D, ambele motoare folosite in aceleasi conditii. Oricum masina o achizitionez numai dupa ce am rezultatele testelor (cred ca o sa ma duc la Primus) si vorbesc cu mecanicul dupa revizie...sper sa nu dea proprietarul inapoi maine cand o sa-l sun sa-mi dea diverse date de pe certificat. Share this post Link to post Share on other sites