mihai30

Span in filtru de motorina

54 posts in this topic

Da, ce sa-i fac, nu am motor in 5 pistonase `made by Volvo of Gothenburg`; poate doar tabla de pe S40. :cursing:

Conform wiki, acest motor a fost produs in joint-venture Ford - PSA.

Este o `corcitura` care echipeaza vreo 5-6 marci si X modele.

Fratiorul mai mare de 2.2L vad ca echipeaza mai noul Range Rover Evoque, proaspata `vedeta de Dorobanti`. :confused1:

2005 TDCi (PSA DW Based) - "Based on the PSA DW10 engine and with a capacity of 1997 cc, this engine was developed by Peugeot engineers in France on behalf of both PSA and Ford Motor Company. Production is currently taking place in France and Skövde in Sweden."

Noi sa fim sanatosi...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 7 luni si 17mii km a trebuit sa fac iarasi schimbul de alea alea.

(poza de jos) Asa arata la primul schimb.Am folosit uleiul 2t cate putin cu rezultate bunicele. Asa ca apoi dupa al 4 schimb am folosit la fiecare plin.Azi am ramas uimit.Nu a fost nevoie nici macar sa curat fundul filtrului, abia daca erau cateva granule stralucitoare.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot nu pot sa-mi dau seama ce-i ala\aia la care ai facut poza thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua , nu stiu daca sunt la subiect dar ulei 2T merge pus si la motor D5 pe v50 2008 mentionez ca e euro4, La celalat volvo v70 folosesc ulei 2T si cam fumega deatunci , pun 250 ml la plin si ulei castrol 2T jaso fd, v50-ul are filtru particule nas vrea sa se infunde

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot nu pot sa-mi dau seama ce-i ala\aia la care ai facut poza thor4ever

uite te in poza de mai sus a lui Vali. La mine pe mijloc era gramajoara de granule de span lucitor.Noa acu creca daca erau 4-5 granule din alea mici pe fundul filtrului.Si am facut 17k km cu el

Share this post


Link to post
Share on other sites

inteleg, mersi! hai cu 2T-u in rezervor! eu sincer nu m-am uitat niciodata daca am span in filtru de motorina, la urmatoarea revizie o sa ma uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

inteleg, mersi! hai cu 2T-u in rezervor! eu sincer nu m-am uitat niciodata daca am span in filtru de motorina, la urmatoarea revizie o sa ma uit

nu ai cum ;

numai daca tai filtrul

la motorul de 2 se vede :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai cum ;

numai daca tai filtrul

la motorul de 2 se vede :smile:

Si la 1.6d se poate verifica.

Se desface plasticul de deasupra lui unde intra conductele si se vede interiorul filtrului.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se desface plasticul de deasupra lui unde intra conductele si se vede interiorul filtrului.

Exact asa e si la 2.0D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare la 1.6 nu este capsat filtrul?De aia este si mai scump.La noi este doar elementul filtrant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1.6D vine in alta forma dar se desface capacul de sus.

75915cb193acecaf8014dd46ca039814.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci se poate vedea șpanul si la 1.6d, cum am spus mai sus!

10x Roberto pt. poza

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu cum vedeti voi prin gaura aia ce ramane ;cand dai jos capacul;

in partea de jos al filtrului :smile:

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Intervin din nou ca tot am vazut topicul redeschis. Am mai facut doua schimburi de cand am scris post-urile precedente, timp in care am folosit ulei 2T chiar la fiecare alimentare (nu vreti sa stiti ce fete si figuri fac unii pe la statiile de alimentare, si in RO si pe alte meleaguri, cand 'injectez' ulei de drujba in rezervor...).

Pot sa spun ca diferenta a fost vizibila in suportul filtrului de motorina, nu m-a dat peste cap dar este o diferenta, semn ca n-am folosit uleiul ala chiar degeaba. Oricum o sa continui sa-l folosesc. :smile:

Foto #1 - schimb de consumabile pe 11 Februarie 2013

Foto #2 - schimb de consumabile pe 3 August 2013

post-4049-0-06041600-1385371508_thumb.jp

post-4049-0-70803700-1385371553_thumb.jp

Edited by vali.ichim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noa cam ca in poza 2 la tine asa era la mine acum(poate si mai putine).Fiecare schimb l am facut cam la 17mii km.La mine se vede clar diferenta intre prima poza postata mai in urma cu ce am gasit acum. Ai mai curatat filtrul tura asta?

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noa cam ca in poza 2 la tine asa era la mine acum(poate si mai putine).Fiecare schimb l am facut cam la 17mii km.La mine se vede clar diferenta intre prima poza postata mai in urma cu ce am gasit acum. Ai mai curatat filtrul tura asta?

Am curatat filtrul la fiecare schimb. In poza 1 a scos mecanicul motorina inaine sa reusesc sa pozez si a ramas span doar pe fund.

Schimbul din Februarie l-am facut dupa 17.000 KM iar cel din August dupa 12.000 KM. De acum o sa incerc sa schimb toate filtrele si uleiul pe la 10-11.000 KM pentru ca uleiul dupa cam 10.000 de KM mers jumate Bucuresti si jumate extra-urban arata ca smoala, e negru taciune. Urmeaza sa schimb iar toate cele consumabile, peste 3-4 saptamani, si voi poza cutia filtrului atunci sa vedem cum mai arata.

Edited by vali.ichim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apoi cam orice ulei arata negru dupa 10k, conteaza sa mai fie uleios sa nu fie ca apa.Acu am bagat Castrol magnatec a5

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apoi cam orice ulei arata negru dupa 10k, conteaza sa mai fie uleios sa nu fie ca apa.Acu am bagat Castrol magnatec a5

De aproape 30.000 KM pun si eu Castrol Magantec A5, dar tot negru taciune a fost si dupa primul schimb de ulei, de cand am masina, cu Volvo 0W-30 (SLX-ul) si mi-am dat seama ca sunt capcaun daca ii mai pun ulei de 80 RON/litrul. Uleios este, ce-i drept, Magnatec-ul dar din cate mi-a spus mecanicul ar trebuie sa fie si mai uleios la kilometrii aia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ce nu-i pui ulei Ford Formula F, care e 30RON litrul si e uleiul ideal pentru masina ta (5W30, WSS-M2C-913C)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am dat 35lei/l la magnatec a5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnatec-ul este varianta "low end" de la Castrol. Varianta medie este EDGE-ul iar cea high-end este EDGE Professional.

La fel la Mobil, varianta ieftina este "Mobil Super", cea high-end este "Mobil 1"

Mai departe bagati ce doriti in masini ca's ale voastre :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Va rog sa-mi spune-ti si mie ce ulei credeti ca ar trebui sa folosesc pentru masina mea?

Este vorba de un V40, 1.9 diesel, 85 kw.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Va rog sa-mi spune-ti si mie ce ulei credeti ca ar trebui sa folosesc pentru masina mea?

Este vorba de un V40, 1.9 diesel, 85 kw.

Multumesc!

Incearca aici sunt 22 de pagini, sunt sigur ca o sa gasesti raspunsul de care ai nevoie
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ce nu-i pui ulei Ford Formula F, care e 30RON litrul si e uleiul ideal pentru masina ta (5W30, WSS-M2C-913C)

Magnatec-ul este varianta "low end" de la Castrol. Varianta medie este EDGE-ul iar cea high-end este EDGE Professional.

La fel la Mobil, varianta ieftina este "Mobil Super", cea high-end este "Mobil 1"

Mai departe bagati ce doriti in masini ca's ale voastre :smile:

Pe Castrol Magnatec Professional 5W-30 tot pentru norma WSS-M2C-913C dau 40 lei/litru, asadar as face o economie de 50 lei la un schimb.

Cinstit vorbind nu am luat in calcul Ford Formula F, pana acum. Mi-a mai spus si Bogdan G de uleiul ala.

Nu mai retin, Ford Formula F este produs tot de Castrol pentru Ford?

Eu am dat 35lei/l la magnatec a5

Tu esti mai aproape de granita, poate costul cu distributia este mai mic la importator si respectiv la comerciant. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now