Posted 2 Feb 2008 · Report post Azi dimineata am dat drumul la caldura in masina si am pus aerul conditionat pe treapta 5 sa imi dezghete parbrizul ...si ce sa vezi de atunci nu mai merge decat la maxim indiferent daca il pun pe treapta 0 sau 5 .Stie cineva de la ce sa fie problema ?Am un Volvo V40 1,9D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Feb 2008 · Report post Ce an este masina?Daca ai clima automata si e pus pe dezaburire parbriz, merge tot timpul la maxim. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Feb 2008 · Report post Ce an este masina?Daca ai clima automata si e pus pe dezaburire parbriz, merge tot timpul la maxim.eu pot sa dau mai incet si e clima automata....in schimb mi se pare ca baga destul de putin pe treapta maxima Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2008 · Report post La mine pe dezaburire se aprinde si AC-ul, indiferent ce temperatura am setat. Viteza fan-ului merge setata, eficienta e buna, insa daca am scapat pe moment de ...abureala... pe parbriz, a doua zi la prima pornire patesc o chestie: parbrizul plin de gheata pe interior. Deci, daca vreau o dezaburire rapida, folosesc 5 minute dupa care mut butonul pe alta pozitie, cel mai probabil pe AUT, sau, ca sa nu uit butonul pe dezaburire si sa patesc a doua zi beleaua aia, nu il pun chiar pe dezaburire, ci in prima pozitie langa. AC nu se aprinde, a doua zi parbrizul e ok, etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2008 · Report post @rebel: nu esti primul care o pateste. V40 de pe forum a avut aceeasi problema, la el a fost vorba de un tranzistor de comanda care se parlise. Incearca sa iei legatura cu el, sa te trimita unde si-a reparat el masinuta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2008 · Report post @mihai_s40: Cu filtru de polen cum stai? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2008 · Report post Salut, rebelgothic! Am patit aceeasi treaba acum doi ani cu al meu V40, 1,9 din 2001. Dupa multe incercari esuate pe la electricieni, am ajuns la reprezentanta. Era vorba de un ansamblu (tranzistor pe un radiator) pe care mi l-au schimbat in doua ore. Cost total (piesa plus manopera) aproape 4 milioane. Zilele astea o sa caut factura sa-ti spun exact cum ii zice. Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2008 · Report post merci baieti dar stiti cum e ,macar sa-mi fac o idee inainte de a duce la un electrician si eventual sa le pot da eu un indiciu din ceea ce vi s-a intamplat si voua.Oricum si acum merge maxim non-stop indiferent pe ce treapta as puneo.Masina mea este V40 1,9 D an 2001 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2008 · Report post O parere :Volvo-urile care au ECC (Electronic Climate Control) au un mic ansamblu (tranzistor,rezistenta) care se numeste POWER STAGE si controleaza motorul ala. De regula este situat in spatele torpedo-ului, aproape de filtrul de polen.Are 2 suruburi care il tine acolo, doar ca cel de sus e aproape imposibil de scos-trebuie rabdare. Daca reusesti sa-l scoti, ai sa vezi un tranzistor montat pe un radiator. Gaseste modelul ala sau ceva echivalentza si gata, ai rezolvat. Sau cauta in VADIS despre PowerStage ca sa vezi mai bine unde e locatia lui exacta pe masina ta. Tranzistorul e ieftin, insa daca-ti vand aia tot modulul o sa fie destul de scump...Bafta mare ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2008 · Report post MERCI de sfaturi am sa incerc eu sa ma uit si sa duc modulul la verificat si daca e ceva ars pe acolo am sa incerc sa schimb.Nu are rost sa dau atatia bani asa cum spunea cineva mai sus 400 RON mie mi se pare mult asta in cazu ca e ars un nenoricit de tranzistor. Share this post Link to post Share on other sites