papi

Tip kit ambreiaj

20 posts in this topic

Salut tuturor celor de pe forum.In urma cu vreo 2 luni, cand calcam pedala de ambreiaj se auzea un huruit, fara alte probleme, intra normal in viteze, fara oscilatii la turatii. Acum cateva zile s-a dus, am ramas cu pedala moale si a intrat greu in viteza, totusi am reusit sa ajung acasa, avand norocul ca am fost si aproape. Acum vin cu intrebarea: al meu V40 din 2001, 1.8 benzina, motor B4184S2, 90 KW, 1783 cm, ce tip de ambreiaj are? Ca am auzit ca ar fi de doua tipuri, nu stiu cati dinti sau diametru. Daca v-ati lovit de problema, stiti sau ati schimbat acelasi tip de ambreiaj, va rog sa-mi ziceti si mie ce fel este ca sa stiu ce trebuie sa caut pana ajung sa-l demontez. Ma intereseaza sa cumpar tot kitul de ambreiaj(rulment, placa, disc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Engine: B4184S2 122BHP fitted to vehicles with DMF

228mm

23, 25.8mm x 23mm

Recomandat ar fi: Sachs,Luk,Valeo.

Mai multe detalii poti gasi aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, pentru B4184S2 122 HP eu am cumparat Valeo si la demontare am gasit aceasi marca pe masina, pentru ca cutia de viteze este de renault M5P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai...

1). Ambreiajul vechi era ORIGINAL VOLVO ? (Adica avea pe undeva stantat si VOLVO pe piese ?)

2). Chiar daca vei cumpara LuK sau SACHS ca ambreiaje, ferodoul tot de VALEO e facut :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

La ambreiaje si distributii, va recomand tuturor sa incercati sa le achizitionati prin service-ul/omul unde efectuati lucrarea. E ceva mai scump asa dar nu e o operatiune care o faci toata ziua, ca sa merite riscul de a te alege cu o "chifla" si o gaura in buget.

In afara de cele enumerate mai sus (neintamplator in ordinea asta) Sachs, Luk, Valeo, nu recomand experimente.

E mai scump sa platesti de 2 ori manopera decat sa iei din prima ceva de calitate.

Spor

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze ca scriu aici,nu am vrut sa deschid alt topic....am un S40 din 2003 si aseara m-a lasat ambreiajul....nivelul de lichid era scazut,am pus,dar la 3-4 pedale a curs tot.intrebarea mea este,are cineva vreun cilindru de ambreiaj sau kit de reparatii?multumesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am eu, costa 25RON si e pe stoc... Doar ca o sa te mai coste transportul in jur de 10-15RON... Poate gasesti pe plan local ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigur gasesc,problema e ca programul meu de munca e la fel cu cel de la piese auto....acum dau telefoane,dar am gasit doar cilindru complet.domnul de la service a zis mai intai sa incerc cu garniturile,abia acum desface ....dar vad ca e ceva comun cu garniturile....din ce am citit pe aici.mersi....kitul nu`i bai,dar cilindru ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cilindrul costa mult mai mult si vine in 4-5 zile... Si nu merita banii sincer, sa dai cateva milioane pt. niste cauciucuri din interior :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit undeva kit si ma intreaba de "FI"(diametru),ai idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E UN SINGUR kit de reparatie pt. masina ta :) Omul probabil te intreaba de diametru pt. ca n-are habar ce vinde si nu stie daca vrei pt. cilindru receptor sau master...

Cere-i echivalenta la D3-559 si vezi ce-ti spune... Asta daca ai problema la cilindrul de pe CUTIE. Daca e cel de sus, e D1-346

Share this post


Link to post
Share on other sites

e singurul care m`a intrebat si nici eu nu ma pricep....sotul mai stie cate ceva,eu ...dar a picat pe mine sa caut,el nu e in oras.sa vad ce mai zice nenea de la service....mersi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor. Am rezolvat problema, am schimbat kitul de ambreiaj, rulment, disc, placa, am pus Valeo, cod piesa 821499. Cel ce era pe masina era Volvo, cel putin asa scria pe el si avea codul 9183759. Multumesc de raspunsuri si poate va ajuta aceste coduri daca o sa aveti nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat te-a costat toata distractia,daca poti spune?Si cati km a tinut ambreiajul original?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costul total a fost 1000 Ron..700 kitul de ambreiaj si 300 manopera. Cel original m-a tinut 219.000 km, atat are masinuta. Numai bine.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai am si eu aceiasi problema....maine am sa stiu sigur daca e ambreiajul, dar din simptomele pe care le-ai descris aici asa e si la mine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot asa mi se intampla si mie acum cu masinuta mea,

va rog frumos daca se poate sa mi zica si mie un afon in volvo, daca pe langa discu de ambreiaj mai trebuie schimbat ceva , ca astia de aici de la service din portugalia m au inebunit si zapacit la cap cu preturile lor ,adica vreo 900 euro doar discu cu manopera si cica poate sau nu sigur ar mai trebui scimbat nu stiu ce pompa sau cilindru care impinge - lucreaza cu discu si aia iar o gramada de bani sau daca ar fi pe cablu o furca ------ nu prea am priceput nimic dar cred ca m au luat de gasca unde au vazut ca is roman

masina scartaie la apasarea ambreiajului ,huruie cum se zice mai sus

scuze masina volvo s 40 1.8 1783cm 122cp

aa si inca ceva am un link aici cu doua discuri de la valeo si sachs diferenta de 40 euro pentru cele cu diametru de 228 care mi ar trebui mie -(conform cu cele scrise mai sus ) recomandati mi pe care ar trebui sa l aleg va rog -

www.mister-auto.pt/pt/kit-de-embraiagem/volvo-s40-i-vs-1-8-122cv_v12526_g479.html

Edited by mada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Nu stiu cum sunt preturile in Portugalia dar e posibil sa te fi luat de fraier. :D

Imi pare enorm de mult 900EU.

La kit-ul de ambreiaj in principiu, Luk, Sachs, Valeo... astea ar fi marcile, astea si sunt acolo. Si daca nu are rulment inclus (Rolamento de desembraiagem) trebuie sa iei separat. Se schimba cu totul, nu numai discul.

Mai incearca si la alte service-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acelasi ambreaj l-am pus si eu pe masina sap trecuta : valeo 821499.de pe masina am dat jos un ambreaj original volvo dar are pansonat pe el si valeo.eu l-am schimbat din cauza rulmentului de presiune.acum e totul ok..pedala moale si trage frumos :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutari pentru o cutie m5p de pe motor b4184s2 ma poate ajuta cineva cu ceva coduri de semeringuri sunt ceva scurgeri de ulei si as vrea sa schimb semeringurile cel de la planetara din dreapta lam vazut ca pierde si inca ceva de ce este ulei si sus pe electromotor tin sa precizez ca la joja nu se observa sa fi scazut rog pe cineva cu vadisul daca se poate uita si gasi si alte garnituir la cutie sau semeringuri pe unde ar putea pierde ulei va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now