Posted 29 Nov 2012 · Report post Am schimbat asa : ulei cutie, ulei grup spate, ulei + filtru haldex(aoc). Costa 120-125 litrul de ulei si mi-a intrat asa: In cutia de viteze (manuala m66) 2 litri, vreo....650-700 de grame in grupul spate, vreo 300 grame in haldex. Uleiurile vin la bidoane de 1 litru. Filtrul a fost undeva la 170 ron (sper sa nu gresesc). Toate astea m-au dus undeva la 670 ron. Problema este ca nu au baie de ulei (decat cutia de viteze). La toate le-a tras uleiul prin gaura de nivel cu o seringa mare (in proportie de 90%) dupa care s-a umplut pana la nivel. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2012 · Report post @Irina, mergi la Oliver si iti face el o verificare adevarata . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2013 (edited) · Report post testam si vindem piese pentru HALDEX Edited 5 Jan 2013 by Virj 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2013 · Report post testam si vindem piese pentru HALDEX Salut Virj, oricand sunt binevenite sfaturi si informatii cu privire la functionarea si intretinerea diverselor piese, asa ca te asteptam sa ne mai luminezi din cand in cand! Bafta :hello: ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2013 · Report post da,ok, dar cu ceva timp in urma am inceput sa cred ca la voi in Romania totul este ca la nimeni,in sens ca nu stiti si nu auziti despre problemele legate de HALDEX pe care o lume intreaga le cunoaste.... Chiar incerca cineva sa-mi demonstreze ca nu e nevoe de a schimba nici filtrul si nici uleiul.Stiam eu ca nu e chiar asa dar am zis ca bine,nu poti cuiva sa-i dai un sfat bun daca el nu doreste sa-l primeasca.Eu cunosc o alta realitate,pe saptamina am 3-4 masini cu puntea din spate "moarta",tot din cauza asta - nu a stiut ca si in cuplajul HALDEX mai e nevoe de a schimba uleiul si filtrul.Ca rezultat - uneori cheltueli de pina la 600-700 EUR pentru ca sa-si vada masina cu AWD functional,si asta pentru ca filtrul total infundat cu murdarie serveste ca un obstacol pentru uleiul pompat de pompa,presiunea creste considerabil si uleiul patrunde in compartimentul motorului electric.In rezultat - cedeaza DEM,de multe ori nu mai poate fi reparat.Costul lui pe la dezmembrari este 300-400 eur,si de multe ori e nevoe de reprogramarea lui la dealerii autorizati VOLVO. Din aceste imagini se poate de inteles ca problema exista si este una foarte serioasa.Doar ca,fiecare hotaraste pentru sine ce cale sa aleaga - deservirea preventiva (schimbare de ulei,filtru,pompa si de multe ori sensorul de presiune/temperatura) sau sa astepte pina vor veni problemele mari si abea atunci sa se apuce de treaba. Eu stiu una - ТОАТЕ а/м VOLVO cu AWD mai devreme sau mai tirziu au nevoe de POMPA NOUA la cuplajul HALDEX. 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2013 · Report post Virj, ai perfecta dreptate! Este mai bine si mai ieftin sa previi decat sa schimbi/repari! Cand schimbi filtul la haldex trebuie sa schimbi si capacelul? Merci anticipat :hello: ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2013 · Report post Filtrul din cate am inteles vine numai pe original si are capacel inclus. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2013 · Report post Filtrul din cate am inteles vine numai pe original si are capacel inclus. Cum din cate ai inteles? Tu spui ca ai schimbat filtrul la haldex, nu a venit cu ,capac? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2013 · Report post Filtrul pe care l-am cumparat a venit cu tot cu capacelul de fier, original volvo. Aftermarket nu cred ca exista. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2013 · Report post Zack a luat de la mine filtrul și în punga sigilată vine cu tot cu capac... Samsung Galaxy S on JellyBean 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2013 · Report post @Virj, da se poate repara un DEM-ul care a luat apa, chiar am pe cineva care face periodic Bucuresti-Chisinau deci nu e problema cu transportul . Din pacate eu nu am tehnologia de a testa DEM-ul pe banc ci numai pe masina . Recomandarea mea este sa faci un topic nou de vanzari pt ca acesta era despre Haldex in general, sau eventual mutat acest topic la Bursa . Un an nou cat mai bun si te astept cu o lista de preturi . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2013 · Report post testam si vindem piese pentru HALDEX Domnul Virj, fără supărare, dacă se poate, te-aş ruga să nu amesteci subiectele teoretice cu cele de vânzări. Dacă discutăm, discutăm, dacă nu, atunci, fă rogu-te, un subiect în Bursă, în care îţi oferi serviciile tale utilizatorilor forumului. Mulţumesc! PS: Ţine cont, te rog, că marea majoritate a forumiştilor nu înţeleg limba rusă, aşa că, dacă pui link-uri înspre conţinut în această limbă, fii mărinimos şi dă-ne şi traducerea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2013 (edited) · Report post @Virj, da se poate repara un DEM-ul care a luat apa se poate,dar sint si cazuri cind nu se mai repara.Am unul din aceasta categorie Recomandarea mea este sa faci un topic nou de vanzari pt ca acesta era despre Haldex in general, sau eventual mutat acest topic la Bursa . da,o sa tin cont de recomandare,doar ca ceva mai tirziu,peste 2-3 saptamini.Inca din Decembrie am ramas fara pompe,si acum astept sa primesc prima comanda din acest an. Edited 8 Jan 2013 by Virj Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post Arata destul de rau dar nu sunt sigur ca nu se poate repara, am avut si inundate si arse . Partea nasoala este ca nu am masina de test pt el fiind modelul 2008 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post da Bogdane,ai dreptate,este model din anii 2007-2010.Mai mult,pot sa-ti zic ca este de la Land Rover Freelander II,dar este identic cu acel de la VOLVO XC-90,si problemele lor sint identice.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post Ce putem face sa prevenim intrarea apei si supraincalzirea DEM-ului? Ma gandeam sa ii desfac capacul, sa ii fac un cordon de silicon de jur imprejur dupa care sa il pun la loc. Pentru a il proteja de caldura...putem folosi o bucata de azbest...practic acoperindu-i capacul cu azbest. Credeti ca ar da rezultate? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post Ce putem face sa prevenim intrarea apei si supraincalzirea DEM-ului? Ma gandeam sa ii desfac capacul, sa ii fac un cordon de silicon de jur imprejur dupa care sa il pun la loc. Pentru a il proteja de caldura...putem folosi o bucata de azbest...practic acoperindu-i capacul cu azbest. Credeti ca ar da rezultate? Pentru protectia impotriva caldurii la S60R solutia a fost montarea unui scut, fie de la IPD USA fie original Volvo pe care cei de la Volvo l-au creat pentru S80 II 2008>. http://www.ipdusa.com/products/9029/120374-differential-electronic-module-cover-dem-p2-p3-awd Cu apa nu stiu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post Ce putem face sa prevenim intrarea apei si supraincalzirea DEM-ului? Iar nu esti atent :violent1: !!! Citesti pe sarite? Du-te la pagina 2 a acestui topic si citeste la postul nr 34! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2013 · Report post Iar nu esti atent :violent1: !!! Citesti pe sarite? Du-te la pagina 2 a acestui topic si citeste la postul nr 34! Iar nu esti atent :violent1: !!! Citesti pe sarite? Du-te la pagina 2 a acestui topic si citeste la postul nr 34! Am citit de mult postul si uitasem in mare parte continutul lui. Tabla aia amarata o fac si eu nu-mi trebuie una originala...cu toate ca nu mi se pare o solutie ok. As prefera in locul ei o bucata de AZBEST care protejeaza cu adevarat de caldura. In loc de capacul acela cu strat de cauciuc nu vad de ce nu as da cu vopsea cauciucata peste capacul actual. Ar avea acelasi efect...cu conditia sa nu aiba rugina pe el. ps: Astia de la Volvo nu au auzit de Recall?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2013 · Report post Ba da exista recall la XC90 la anumite serii de sasiu . Daca aveai masina noua erai chemat la reprezentanta si se schimba pompa fara probleme, la pompa a fost recall . @Virj, difera softul din DEM, nu poti pune de la Volvo la VAG, Ford, Land Rover, etc . Am facut acest test la un Golf 4Motion si nu mergea DAR dupa ce am rescris softul a mers . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2013 · Report post Virj tu unde esti in Cisinau ? ca la vara poate trag o fuga pe la tine in "vizita" sa vedem cum facem cu filrtu ala si cu uleiu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post Virj tu unde esti in Cisinau ? ca la vara poate trag o fuga pe la tine in "vizita" sa vedem cum facem cu filrtu ala si cu uleiu Salut Virj, sunt din Iasi si xc-ul meu are deja 115000 si vreau sa te "uiti" un pic la el . Cum pot sa te gasesc ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2014 · Report post Si awd meu a inceput sa faca probmele...cupla tarziu si zmuncea...am mers la service...sensorul..presiune\temperatura defect. l.am inlocuit...acum cand am scos sensorul cel vechi....uleiul nu era negru dar nici curat....mi se parea ca avea ceva impuritati negre. cred ca e cazul sa il schimb si eu! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2014 · Report post Tocmai am inlocuit filtrul, uleiul, pompa si desfacut haldexul complet - pentru verificare, apoi conform dice...totul ok . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2014 · Report post Tocmai am inlocuit filtrul, uleiul, pompa si desfacut haldexul complet - pentru verificare, apoi conform dice...totul ok . Bravo! Cat a costat filtrul si pompa si de unde le-ai cumparat? Share this post Link to post Share on other sites