mariusyoyo

Scurgere de antigel sub flansa ce strange injectorul la V50 an 2007

13 posts in this topic

Salutari, acum peste o luna unchiul meu a achizitionat un V50 an 2007 motor 1,6D cu DPF, testat la reprezentanta Volvo din Cluj, totul ok, cateva erori care dupa reset au disparut, pe drumul spre casa pe la Arad apare eroare in bord cum ca este nivelul scazut la lichidul de racire, completez la un peco circa 500 ml de antigel si mergem mai departe gandindu-ne ca poate nu era suficient in vas, nici urma de condens, sau fum alb sau alte culori la depasiri sau in mers - dupa noi venea alta masina cu un coleg pe care l-am rugat sa imi spuna daca sunt ceva urme de orice fel dupa noi, acasa la cateva zile dupa ce am facut RAR am gasit mocheta la sofer umeda si urme clare specifice de antigel - uleios, miros specific..., sambata avand ceva mai mult timp liber demontez tot ce era sub bord sa ajung la radiatorul de incalzire, dar supriza nimic umed, nici o urma de lichid sau antigel, montez totul la loc si incep sa caut mufele din exterior ale radiatorului de incalzire si tot nimic suspect, demontand capacul de deasupra motorului observ urme de lichid pe chiulasa in jurul injectoarelor, spal, degresez, curat totul, apoi pornesc motorul si il turez si apare surpriza - la injectorul 4 de la stanga la drepta sub flansa ce strange injectorul pe chiulasa apare umed si in timp se aduna clar antigelul acolo pe capac si in jurul injectorului, acum marea intrebare e ce sa fie de se scurge pe acolo, o fisura sau cum sa depistam ca nu mai stiu ce sa fac. Atasez pozele cu tot ce am demolat si pe sub bord in speranta ca poate mai sunt de ajutor cuiva daca tot mi-am jumulit mainile circa 6 ore degeaba. Daca cineva stie cumva masina si stie ce belele a avut va rog macar un PM sa nu caut aiurea defectiunea.

post-330-0-33251400-1338899864_thumb.jpg

post-330-0-53428100-1338899880_thumb.jpg

post-330-0-68424700-1338899895_thumb.jpg

post-330-0-81795900-1338899912_thumb.jpg

post-330-0-64658700-1338899930_thumb.jpg

post-330-0-45249200-1338899947_thumb.jpg

post-330-0-53189900-1338899966_thumb.jpg

post-330-0-36833000-1338899982_thumb.jpg

post-330-0-69550000-1338900003_thumb.jpg

post-330-0-44061700-1338900021_thumb.jpg

post-330-0-52037000-1338900040_thumb.jpg

post-330-0-29417100-1338900056_thumb.jpg

post-330-0-52699600-1338900073_thumb.jpg

post-330-0-32238200-1338900089_thumb.jpg

post-330-0-40842500-1338900103_thumb.jpg

post-330-0-87877800-1338900135_thumb.jpg

post-330-0-78159800-1338900151_thumb.jpg

post-330-0-68969700-1338900165_thumb.jpg

post-330-0-37852100-1338900182_thumb.jpg

post-330-0-83568900-1338900200_thumb.jpg

post-330-0-29112600-1338900214_thumb.jpg

post-330-0-33488200-1338900230_thumb.jpg

post-330-0-28687100-1338900255_thumb.jpg

post-330-0-52103400-1338900325_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut marius.

Am si eu acceas problema cu un volvo S40 an 2007.

Poti sa imi zici daca ai rezolvat sau daca ai gasit ce este?

Salut Marius.

Am si eu acceas problema cu un volvo S40 an 2007, imi apare foarte mult antigel pe motor.Am fost la un mecanic si a pus cava garnitura de cauciuc pe acolo pe undeva si nu mai iese pe motor dar tot pierde antigel pe undeva.

Ai putea sa imi zici daca sti cumva ce e sau daca ai gasit ce are masina ta .

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, inca NU, nu stie nimeni de aici, masina este a unchiului meu si inca nu are timp sa o ducem la un mecanic bun, el circula asa cu ea, a trecut pe apa distilata in loc de antigel ca el face naveta zilnic cu ea cam 60 km dar nu vrea sa asculte sa o lasam la un mecanic sa vedem clar despre ce e vorba acolo, exact asa cum spui se umplea capacul de sus de la motor de antigel in timp dar de scapat scapa doar ultimul din dreapta, te rog mult daca apuci sa o repari pe a ta sa ma anunti ce si cum ai rezolvat si costurile implicate, eu l-am ajutat cat am putut dar si eu am timp limitat si cand am timp as vrea sa fac cate ceva si la al meu V50, sti cum e cu forta nu o pot duce eu daca e mai grav se va supara pe mine apoi ca asa e la noi.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine e ulei in zona primului injector (cel de langa distributie) si dupa ce am citit pe alte forumuri am ajuns la concluzia ca trebuie schimbate saiba si semeringul de la injector. se pare ca exista un set format din trei piese si e necesara schimbarea tuturor sau daca optezi doar pentru saiba de cupru cica e necesar silicon pe filetul prezoanelor de strangere a injectoarelor. asta e valabil in cazul meu. totusi in cazul tau nu imi imaginez cum ajunge antigel acolo.

post-3717-0-89092100-1340431262_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Azi de dimineata am dus masina la mecanic, si acum astept sa imi zica ce are.

Cand am un diagnostic te anunt..................

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Am primit diagnosticul de la mecanic................

Am o fisura in chiuloasa in dreptul injectorului 4 ,imi zicea mecanicu ca nu prea se poate reconditiona ca ii destul de mare fisura.NASPA

Acuma ce sa fac tre sa iau alta chiuloasa.

Marius sa ii spui la unchiul tau sa mearga la service foarte urgent ca poate sa distruga motorul.

Nu e o veste buna da no ce sa facem la toti ni greu.....................

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am incercat sa va explic ca NU are ce cauta antigel in zona aia, dar daca voi betmen-betmen...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Am primit diagnosticul de la mecanic................

Am o fisura in chiuloasa in dreptul injectorului 4 ,imi zicea mecanicu ca nu prea se poate reconditiona ca ii destul de mare fisura.NASPA

Acuma ce sa fac tre sa iau alta chiuloasa.

Marius sa ii spui la unchiul tau sa mearga la service foarte urgent ca poate sa distruga motorul.

Nu e o veste buna da no ce sa facem la toti ni greu.....................

Chiulase si fisuri-suduri este o firma in Arad - SIALBO, este o familie de pocaiti ce repara numai chiulase de prin 1992, eventual suna la ei, eu am facut o verificare, planeitate, schimbare semeringuri supape prin 1998 la o chiulasa de 740 Tdi si e ok si in ziua de azi, sincer regret ca o sa ai de bagat banii in reparatie, o sa ai spun si la unchiul-meu sa vedem cum facem zilele astea, multa bafta si scrie te tog cum evolueaza lucrurile.

Date de contact Sialbo Prod Services Srl

adresa-firma.png Adresa: Str. Caransebes 2 Arad localitate-judet.png Localitate: Arad localitate-judet.png Judetul: Arad telefon-firma.png Telefon: 0257288660 fax-firma.png Fax: 0257286004

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Am primit diagnosticul de la mecanic................

Am o fisura in chiuloasa in dreptul injectorului 4 ,imi zicea mecanicu ca nu prea se poate reconditiona ca ii destul de mare fisura.NASPA

Acuma ce sa fac tre sa iau alta chiuloasa.

Marius sa ii spui la unchiul tau sa mearga la service foarte urgent ca poate sa distruga motorul.

Nu e o veste buna da no ce sa facem la toti ni greu.....................

Salut, a dus masina la Volvo Todorut .... eu ma abtin la calitatea muncii lor, este fisura la pistonul 4 la scaunul injectorului, si sufla si prin perete in admisie, am dus la Sialbo chiulasa, DAR dupa sudura si teste NU a rusit sudura, asa ca ai trebuie alta chiulasa, acum ramane sa se hotarasca el ce si cum cumpara una buna si testata sa aiba si garantie second hand. La tine ce ai rezolvat ? Ai gasit chiulasa, ce pret, un cost total cu manopera al operatiilor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin la acest post, chiulasa era fisurata la pistonul 4 la scaunul injectorului si sufla si in admisie, am cumparat cu ajutorul celor de la firma Sialbo o chiulasa din schrot, ei au testat-o, recificat plan, supape, semeringuri supape, cu factura, garantie... total 2200ron.

Piesele necesare reparatiei kit distributie, pompa apa, curea, garnituri, suruburi chiulasa, bujii, uleiuri, filtrele, semeringuri si garnituri injectoare au fost achizitionate de la colegul nostru de forum Mike1.

Acum asteptam ca maine sa inceapa montajul si pe luni sa auzim cum zumzaie motorul.

Din partea mea rog daca se considera necesar ca topic inchis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari, operatie reusita, miercuri a fost gata masina, motorul zumzaie ok, costuri manopera 1200 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la cat ai ajuns cu totul? toate piesele + manopera?Jumate din valoarea ei?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totalul... 2200 ron chiulasa, 2600 ron piese, kit distributie, garnituri, semeringuri, pompa apa, curea accesorii, ulei, filtre ulei, combustibil,polen, set bujii OEM,... manopera 1200 ron.. cost total - 6.000 ron. Mai urmeaza senzorul de temperatura exterioara, dar mai incolo ... cam asta e distractia. :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now