Salutari, acum peste o luna unchiul meu a achizitionat un V50 an 2007 motor 1,6D cu DPF, testat la reprezentanta Volvo din Cluj, totul ok, cateva erori care dupa reset au disparut, pe drumul spre casa pe la Arad apare eroare in bord cum ca este nivelul scazut la lichidul de racire, completez la un peco circa 500 ml de antigel si mergem mai departe gandindu-ne ca poate nu era suficient in vas, nici urma de condens, sau fum alb sau alte culori la depasiri sau in mers - dupa noi venea alta masina cu un coleg pe care l-am rugat sa imi spuna daca sunt ceva urme de orice fel dupa noi, acasa la cateva zile dupa ce am facut RAR am gasit mocheta la sofer umeda si urme clare specifice de antigel - uleios, miros specific..., sambata avand ceva mai mult timp liber demontez tot ce era sub bord sa ajung la radiatorul de incalzire, dar supriza nimic umed, nici o urma de lichid sau antigel, montez totul la loc si incep sa caut mufele din exterior ale radiatorului de incalzire si tot nimic suspect, demontand capacul de deasupra motorului observ urme de lichid pe chiulasa in jurul injectoarelor, spal, degresez, curat totul, apoi pornesc motorul si il turez si apare surpriza - la injectorul 4 de la stanga la drepta sub flansa ce strange injectorul pe chiulasa apare umed si in timp se aduna clar antigelul acolo pe capac si in jurul injectorului, acum marea intrebare e ce sa fie de se scurge pe acolo, o fisura sau cum sa depistam ca nu mai stiu ce sa fac. Atasez pozele cu tot ce am demolat si pe sub bord in speranta ca poate mai sunt de ajutor cuiva daca tot mi-am jumulit mainile circa 6 ore degeaba. Daca cineva stie cumva masina si stie ce belele a avut va rog macar un PM sa nu caut aiurea defectiunea.