george_s40

probleme t4

45 posts in this topic

Salutare.Am achizitionat un s40 t4 din 98.masina e foarte ok.Singura problema e ca in momentul in care accelerez se aude in zona motorului un clampanit ca si cum un colier ar vibra pe o teava .Nu vad nimic slabit.are cineva o idee.

Cel care mi-a dat masina spunea ca are distributie pe lant.Eu m-am uitat si am vazut ca are curea.Asa e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salute. Sa folosesti masinuta sanatos si sa aveti grija unul de altul.

Din cate stiu eu, nici un Volvo S sau V nu are distributia pe lant! In legatura cu clampanitul nu te pot ajuta :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo S40/V50 are distributia pe lant la 1.8 si 2.0 din cate-mi amintesc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

El se referea la prima generaţie de pazeciuri.

1.8 (B4184S11) are lanţ (PN 8694690), întradevăr. 2.0 (D4204T/-T2) are lanţ doar la axele cu came.

George, cu suporţii (tampoanele) motor cum stă maşina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu ai ceva biele indoite... Daca omu' ti-a zis ca e pe lant e clar cat stia despre masina (sau cat parea ca stie).

Ne poti spune cum il chema pe fostul proprietar ? Am o vaga banuiala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa ma uit pe carte.e a unui domn de la mures.o sa pun si ceva poze.e alba masina.cat despre problema o sa ma duc sa fac o verificare generala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vad ca e neagra in avatar.... sa inteleg ca e vorba de ALTA masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] Daca omu' ti-a zis ca e pe lant e clar cat stia despre masina (sau cat parea ca stie).

[...]

Sau poate aşa vroia să ştie, că, de! "maşinile pă lanţ e mai profi, care este, te ţine o viaţă... puţin mai gălăgioase dar... o viaţă, dom'le, ştii ce-i aia?"... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,cea neagra am dat-o din pacate acum doi ani.A ramas insa pasiunea pentru volvo si am reusit sa iau alta.Iti spune ceva numarul MS 11 AEM?

O sa pun poze cu noua achizitie.Nu intreb doar ca sa ma aflu in treaba.Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunetul poate proveni de la evacuare/racord flexibil sau vreun tampon pe la motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi si protectia (heat shield) de la teava care merge din galerie\turbo in catalizator sub masina (downpipe).

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru sugestii.in weekend o sa incerc sa gasesc singur sursa acelor zgomote.multi imi spun ca ar putea fi si o rola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.Care ar putea fi cauza pentru care un s40 t4 sa nu traga asa cum ar trebui?Un prieten imi spunea ca nu lucreaza turbo la capacitate ,facand aceasta remarca deoarece furtunul de dupa turbo nu se intareste la turatii mari.El zice ca s-ar putea sa fie debitmetrul de aer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauze sunt multiple, de la intercooler fisurat, pana la furtune sparte, controller BCS stricat, turbina stricata, galerie de evacuare fisurata, etc etc etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pofi face destul de simplu o verificare...scoate furtunul care intra in intercooler (cel de jos) si vezii daca sufla puternic...daca totul este ok pana acolo inseamna ca ai intercoolerul ori spart ori infundat., daca un turbo este defect iti scoate muult fum...iar daca ai avea debitmetru defect nu putea sa ai turatii mai mari de 3000....daca te mai pot ajuta cu ceva ma poti suna oricand intre 08:00-22:00 zilnic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! E normal ca la modelul meu acul pentru temp. lichid racire motor sa stea undeva in apropierea liniei rosii.Sta acolo cand se incalzeste motorul si nu creste sau coboara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! E normal ca la modelul meu acul pentru temp. lichid racire motor sa stea undeva in apropierea liniei rosii.Sta acolo cand se incalzeste motorul si nu creste sau coboara

Presupun că e o întrebare, nu cum ţi-a ieşit, afirmaţie...

Stă acolo doar când e foarte cald afară sau tot timpul, inclusiv iarna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! E normal ca la modelul meu acul pentru temp. lichid racire motor sa stea undeva in apropierea liniei rosii.Sta acolo cand se incalzeste motorul si nu creste sau coboara

Parerea mea este ca acul sa stea undeva pe la jumatate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina abia am cumparat-o.Sta mult mai sus de jumatate. Sa zicem cam in dreptul a "... si 7-8 min".Sper ca m-am facut inteles,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa schimbi termostatul, s-ar putea sa fie blocat pe inchis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o idee.Nu ajunge insa acul la linia rosie si sta constant in apropierea ei un pic mai jos dar mult mai sus de jumatate.Poate asa e la modelul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now